مجله سئو

شبكه هاي اجتماعي و ديجيتال ماركتينگ

پنجشنبه ۱۲ مرداد ۰۲

دوره های آموزشی بازاریابی ایمیلی 2022

دوره های آموزشی بازاریابی ایمیلی 2022

بازاریابی ایمیلی یکی از قدرتمندترین ابزارها برای رشد هر کسب و کاری است اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید. اگر بازاریاب یا کپی رایتر هستید، یادگیری ایمیل مارکتینگ می تواند ارزش شما را در بازار کار به میزان قابل توجهی افزایش دهد. و چه کسی می داند - شاید این شغل اصلی شما شود و درآمد ثابتی در دفتر یا از راه دور کسب کنید. تقاضا برای بازاریابان ایمیل در حال افزایش است - روش های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی باید به این توجه کنید. و اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید یک کمپین ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار خود راه اندازی کنید، دوره بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کند تا اهداف درستی را برای بازاریاب خود تعیین کنید و کار را کنترل کنید. یا پس از گذراندن چنین دوره ای، دانش لازم برای شروع دوره بازاریابی ایمیلی خود را خواهید داشت.

ما 7 دوره اثبات شده بازاریابی ایمیلی را برای شما پیدا کرده ایم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و اصول اولیه ایجاد کمپین های ایمیلی عالی را یاد بگیرید یا دانش قدیمی خود را تقویت کنید.

دوره های آموزشی بازاریابی ایمیلی
دوره های آموزشی بازاریابی ایمیلی

راهنمای بازاریابی ایمیلی GetResponse

اول از همه، خواندن راهنمای GetResponse برای بازاریابی ایمیلی برای شما عالی خواهد بود. این به اصول بازاریابی ایمیلی عمیق می پردازد و بسیاری از اطلاعات نظری را پوشش می دهد. این راهنمای GetResponse برای افرادی مناسب است که چیزی در مورد بازاریابی ایمیلی نمی دانند. با این حال، حتی معامله گران متوسط ​​نیز چیز جدیدی از این راهنما به دست خواهند آورد. آنها به شما یاد خواهند داد:

· بازاریابی ایمیلی چیست؟

· ۱۱ مزیت کلیدی بازاریابی ایمیلی چیست؟

· میانگین بازگشت سرمایه برای ایمیل مارکتینگ چقدر است؟

· نحوه انتخاب بهترین سرویس ایمیل

· چگونه لیست ایمیل خود را افزایش دهیم

· چگونه لیست ایمیل خود را بخش بندی کنیم

· چه نوع ایمیلی وجود دارد و کدام یک بهتر است ارسال شود

· چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید و از چه معیارهایی در کار خود استفاده کنید

· چگونه اولین کمپین ایمیل خود را راه اندازی کنید

این یک مطالعه طولانی مفصل است که می توانید به روایت یک شخص واقعی گوش دهید (بسیار لذت بخش).کمی بیشتر از 30 دقیقه طول می کشد. اگر دانشی از بازاریابی ایمیلی ندارید و می خواهید سریع آن را یاد بگیرید، یادگیری خود را با این مطالعه طولانی شروع کنید.

دوره بازاریابی ایمیلی: گواهینامه بازاریابی ایمیلی Hubspot

این یک دوره رایگان ایمیل مارکتینگ است که در آن دانش نظری در مورد بازاریابی ایمیلی کسب می کنید. این دوره بازاریابی ایمیلی شامل 9 بلوک است که بازاریابی ایمیلی را مرحله به مرحله پوشش می دهد. هر بلوک شامل 3 ویدیو به مدت 7-15 دقیقه و یک آزمون متوسط ​​است. اولین سخنرانی مقدمه ای بر بازاریابی ایمیلی است. پس از آن مقدمه ای بر تقسیم بندی پایگاه داده ایمیل، معیارهای تحویل ایمیل، الزامات طراحی ایمیل، تست لیست پستی ایمیل و تجزیه و تحلیل نتایج بازاریابی ایمیلی ارائه می شود. پس از گذراندن دوره ایمیل مارکتینگ، گواهینامه دریافت می کنید.

از Digital Marketer به یک استاد معتبر بازاریابی ایمیلی تبدیل شوید این دوره بازاریابی ایمیلی دانش نظری در مورد ارسال نامه ارائه می دهد. این دوره برای بازاریابان سطح متوسط ​​و بالا، آژانس ها و صاحبان مشاغل در نظر گرفته شده است. این دارای بینش عمیقی در مورد بازاریابی ایمیلی است که مبتدیان پس از عبور از آن متوجه نمی شوند یا از آن استفاده نمی کنند. برنامه آن شامل: هدف از این دوره یادگیری نحوه ایجاد سرنخ و فروش بیشتر از طریق پست های خودکار است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک تقویم ایمیل ایجاد کنید، پایگاه داده خود را تقسیم بندی کنید، کمپین های ایمیلی را راه اندازی و اجرا کنید، نتایج بازاریابی ایمیلی را ردیابی کنید، و به طور مداوم برای بهبود اثربخشی ایمیل خود کار کنید.پس از گذراندن آن، گواهینامه و نشان الکترونیکی بعد از آزمون دریافت می کنید.

بازاریابی ایمیلی: درس های پیشرفته در مدیریت استراتژی بازاریابی ایمیلی پایدار از Getresponse

این دوره آموزشی ایمیل مارکتینگ شامل درس های عملی در زمینه ایجاد و اجرای استراتژی بازاریابی ایمیلی موفق است. این برنامه آموزشی ایمیل مارکتینگ برای همه علاقه مندان طراحی شده است. با دور زدن این دوره بازاریابی ایمیلی، یاد خواهید گرفت:

· نقش ایمیل در بازاریابی چند کاناله چیست؟

· چگونه از قدرت اشتراک ایمیل برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

· نحوه ایجاد پیام های متنی متقاعد کننده

· نحوه ایجاد پایگاه داده مخاطبین

· نحوه تبدیل کلیک ها به فروش

· رازهای موفقیت آمیز تست ایمیل چیست؟

· نقش ESP در بازاریابی ایمیلی چیست؟

· هرزنامه و لیست سیاه چیست؟

· چگونه تیترهای جذاب بنویسیم

· نحوه استفاده از شخصی سازی

· بایدها و نبایدها لیست می سازند

9 معلم دانش بازاریابی ایمیلی خود را در این دوره به مدت بیش از 220 دقیقه به اشتراک می گذارند. در پایان تمامی ماژول های آموزشی (28 درس، 6 تست و یک آزمون) گواهینامه دریافت خواهید کرد.

دوره ایمیل مارکتینگ Mailchimp را کامل کنید

این دوره آموزشی ایمیل مارکتینگ به شما می آموزد که چگونه از Mailchimp استفاده کنید، لیست مشترکان ایمیل خود را افزایش دهید و کمپین های بازاریابی ایمیلی با کیفیت بالا بسازید. این برای مبتدیان بازاریابی، صاحبان مشاغل و کارشناسان آربیتراژ ترافیک طراحی شده است. در طول دوره شما مهارت های زیر را به عنوان یک بازاریاب ایمیل کسب خواهید کرد:

توسعه استراتژی بازاریابی ایمیلی

مجموعه پایگاه داده مشترکین

یک ایمیل در Mailchimpبنویسید

با استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ Mailchimp محصولات را تبلیغ و به فروش برسانید

ایجاد تقاضا برای محصولات گران قیمت

اتوماسیون لیست پستی در Mailchimp

تحلیل کاراییدرک معیارهای کلیدی در حین تست تقسیم A/B و تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی ایمیلی این دوره بازاریابی ایمیلی شامل 3.5 ساعت ویدیوی درخواستی، 8 مقاله، 9 منبع قابل دانلود و گواهی پایان کار.

آموزش پیشرفته گواهینامه بازاریابی ایمیلی توسط SimpliLearn

این آموزش ایمیل مارکتینگ شامل 20 ساعت محتوای باکیفیت در ایجاد تبلیغات موثر و آگاهی از برند و ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری می باشد. برای صاحبان مشاغل، کارآفرینان، بازاریابان اینترنتی، بازاریابان وابسته و وبلاگ نویسانی که می خواهند بازاریابی ایمیلی خود را موفق تر کنند، مناسب است. در طول دوره آموزشی، شرکت کنندگان مهارت های زیر را پوشش خواهند داد:

· افزایش ترافیک ایمیل

· مفاهیم اولیه بازاریابی ایمیلی

· ساخت لیست ایمیل

· کمپین های ایمیلی

· دریافت مشترکین از طریق ایمیل

· برندهای بازاریابی ایمیلی

· قوانین و مقررات از طریق ایمیل

· ارسال ایمیل انبوه

این آموزش شامل آزمون آنلاین پیشرفت، کتاب کار و تمرین قابل دانلود، تست های آزمایشی و 5 پروژه عملی می باشد.

دوره آموزشی ساخت لیست ایمیل Aweber

دوره آموزشی ساخت لیست ایمیل
دوره آموزشی ساخت لیست ایمیل

Aweberیک دوره بازاریابی ایمیلی ایجاد کرده است که اصول بازاریابی ایمیلی را پوشش می دهد. برای کسانی که می خواهند شغل جدیدی پیدا کنند مناسب است. این شامل 6 درس ویدیویی، تکالیف ساده، کاربرگ ها و منابع درسی است. با شرکت در این دوره بازاریابی ایمیلی، یاد خواهید گرفت: چگونه در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید و موضوع مناسب را برای آهنربای اصلی خود انتخاب کنید

چگونه یک قالب برای آهنربای سرب خود انتخاب کنید

چگونه یک برنامه شروع تا پایان برای ساخت آهنربای سرب خود ایجاد کنید

نحوه انتخاب فرم درخواست

از کدام استراتژی های کپی رایتینگ و طراحی برای تبدیل فرم انتخابی خود استفاده کنید

چگونه وفاداری ایجاد کنیم

چگونه مشتریان را حفظ کنیم

10 دقیقه در روز به مدت 6 روز برای تکمیل این دوره کافی است.این دوره آموزشی ایمیل مارکتینگ چارچوبی را در اختیار شما قرار می دهد که کارشناسان در سراسر جهان از آن برای ایجاد مخاطبان خود استفاده می کنند. بازاریابی ایمیل نهایی با GetResponse برای مبتدیان توسط GetResponse حتی اگر تجربه بازاریابی ندارید، این دوره ایمیل مارکتینگ می تواند اولین قدم به سوی مهارت های جدید باشد. با استفاده از یک لیست پستی، می توانید بازدیدکنندگان را به وب سایت خود بازگردانید، به خود یادآوری یا اعلام کنید، انتشار یک محصول جدید را اعلام کنید یا در مورد یک تبلیغ به آنها بگویید. این چیزی است که این دوره آموزش می دهد.

در طول آموزش، شرکت کنندگان مهارت های زیر را برای کار با GetResponse کسب می کنند:

مجموعه ای از مخاطبین بازدیدکنندگان وب سایت

تقسیم بندی مخاطب و شخصی سازی نامه ها

ایجاد پیام های تبلیغاتی برای کانال های مختلف

بازگشت مشتریان با کمک ابزارهای مختلف

تبلیغات و فروش از طریق خبرنامه

ایمیل های به یاد ماندنی ایجاد کنید که فروش دارند

جذب و حفظ مشتریان

بررسی اثربخشی خبرنامه ها و بهینه سازی عملکرد آنها

از اشتباهات رایج اجتناب کنیدایندوره بازاریابی ایمیلی بیش از 14 سخنرانی و 2 ساعت ویدیوی آموزشی بر اساس درخواست ارائه می دهد.

نتیجه

اگر هدف شما کسب مهارت های حرفه ای در بازاریابی ایمیلی است، فرصتی عالی برای یادگیری آنلاین این دانش دارید. بسیاری از اطلاعات به صورت رایگان در دسترس است. اگر دوره های بازاریابی ایمیلی بالا برای شما مناسب نیست، می توانید در بهترین پلتفرم های آموزش آنلاین جستجو کنید. به یاد داشته باشید که پلتفرم های مختلف یادگیری ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی از نظر یادگیری آنلاین دارند.

به طور خلاصه، بیایید زمینه های اصلی را که باید هنگام یادگیری ایمیل مارکتینگ به آنها توجه کنید، فرموله کنیم:

نحوه انتخاب یک سرویس ایمیل برای لیست های پستیکدام سرویس های ایمیل بهترین عملکرد را دارند.

نحوه ایجاد پایگاه مشترک

نحوه کار با محتوای ایمیل، هدرها، قالب ها و طراحی.

تعیین اهداف برای کمپین بازاریابی ایمیلی

چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنیم.

نحوه عملکرد الگوریتم های فیلتر هرزنامه

فرآیند پستی و زنجیره ای را خودکار کنید.

تقسیم بندی پایگاه مشترکین.

نحوه عملکرد قیف فروش در بازاریابی ایمیلی

نحوهآزمایش و تجزیه و تحلیل اثربخشی ارسال نامه

مطاله داستان های موفقیت و کار بر روی استراتژی های ایمیل به شما کمک می کند تا کمپین های ایمیل خود را ایجاد و اجرا کنید. پشتیبانی راهنمایی در دوره های پولی به حل اشتباهات رایج و تمرین مهارت های شما کمک می کند. و گسترش مداوم دانش خود، افزودن تکنیک ها و روش های جدید تعامل با مخاطب را به جعبه ابزار خود فراموش نکنید

چگونه با اشتراک گذاری مطالب آنلاین درآمد کسب کنیم

چگونه با اشتراک گذاری مطالب آنلاین درآمد کسب کنیم

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با به اشتراک گذاری محتوا به صورت آنلاین با استفاده از ابزارهایی مانند Replug، ContentStudio و Convertful درآمد کسب کنید. ما در عصری زندگی می‌کنیم که مردم می‌توانند از خانه کار کنند و با 9 تا 5 شغل معمولی‌شان بیشتر از اکثر افراد درآمد کسب کنند. اما، آیا می‌دانستید که می‌توانید با اشتراک‌گذاری محتوای دیگران به صورت آنلاین درآمد کسب کنید؟ شما باید مقالات را بخوانید و روزانه ویدیوهای YouTube را تماشا کنید. و می توانید برخی از آنها را با دوستان و فالوورهای خود نیز به اشتراک بگذارید.

با اشتراک گذاری محتوای آنلاین درآمد کسب کنید

اشتراک گذاری محتوای آنلاین
اشتراک گذاری محتوای آنلاین

اما فکر نمی کردید راهی برای کسب درآمد از این بازدیدها و کسب درآمد وجود داشته باشد، درست است؟ در پست امروز قدم به قدم به شما آموزش می دهم که چگونه با اشتراک گذاری آنلاین مطالب دیگران کسب درآمد کنید.

پس از مطالعه کامل این پست، خواهید آموخت که چگونه با اشتراک گذاری مطالب خود و دیگران درآمد کسب کنید

نکات و ترفندهایی برای افزایش درآمد

راه های متعدد برای کسب درآمد از محتوا و بهترین راه برای کسب درآمد از محتوای شما

ابزارها و برنامه‌هایی برای خودکار کردن روند!

پس آیا آماده اید که از این روش برای کسب درآمد استفاده کنید؟ خب بریم...

فهرست مطالب

استراتژی

· پروفایل های رسانه های اجتماعی را تنظیم کنید

· روش کسب درآمد از محتوا

· تبلیغات ایجاد کنید

· کسب درآمد از محتوا

· ابزار و خدمات

· چگونه با محتوای دیگران درآمد کسب کنیم

· مرحله 1: یک پیشنهاد پیدا کنید

· مرحله دوم: آگهی را آماده کنید

· مرحله 3: کمپین را راه اندازی کنید

· کمپین "راه اندازی مجدد" خود را آزمایش کنید

· مرحله 4: اتوماسیون

نتیجه

استراتژی

مانند هر کمپین بازاریابی موفق دیگری، استراتژی کسب درآمد از محتوا نیز وجود دارد.در اینجا نحوه کار اساسا آمده است.

پروفایل های رسانه های اجتماعی را برای برندها و مخاطبان هدف تنظیم کنید

روش کسب درآمد از محتوا را انتخاب کنید

تبلیغات ایجاد کنید

کسب درآمد از محتوا

پروفایل های رسانه های اجتماعی را تنظیم کنید

اگر قبلاً صفحات و صفحاتی در سایت های رسانه های اجتماعی خود دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. نکته کلیدی در اینجا شناسایی مخاطب/بازار مناسب برای کسب و کارتان است.

روش کسب درآمد از محتوا

روش کسب درآمد از محتوا
روش کسب درآمد از محتوا

چگونه می خواهید از محتوای دیگران کسب درآمد کنید؟ این سوالی است که باید از خود بپرسید. به عنوان مثال، اگر شما یک زیرمجموعه کلیک بانک هستید، می توانید از محتوای خود با تبلیغ محصولات وابسته مرتبط با مخاطب/بازار هدف خود، درآمد کسب کنید. یا اگر یک برند دیجیتال هستید یا خدمات/محصولاتی دارید، می توانید با نمایش محتوای مرتبط مانند ویدیوهای تبلیغاتی، کسب و کار خود را ارتقا دهید. اما روش ترجیحی و توصیه شده ایجاد یک لیست ایمیل است. ایجاد یک لیست ایمیل به شما امکان می دهد محصولات و خدمات متعددی را در روزهای آینده تبلیغ کنید. اگر هنوز نیاز به ایجاد یک لیست ایمیل دارید، بهترین شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما کدام است؟ توصیه می کنم یکی از Aweber یا GetResponse (اگر وابسته هستید) و ConvertKit (اگر وبلاگ نویس هستید) انتخاب کنید. همچنین اگر صاحب کسب و کار SaaS هستید و نرم افزار CRM می خواهید، Gist یک انتخاب عالی خواهد بود. چرا؟ زیرا برخی از دستگاه های منشی ایمیل برای شرکت های وابسته و برخی برای مشاغل کوچک مناسب هستند!

تبلیغات ایجاد کنید

راه اندازی تبلیغات کلید موفقیت کمپین های شما است. نحوه خطاب شما به مخاطب و کپی پیام کمپین شما را می سازد یا شکست می دهد. بعداً در این راهنما در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهم کرد.اول، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

اگر می‌خواهید فهرست ایمیل خود را بسازید، چه انگیزه‌ای باعث می‌شود پیشنهاد شما مرتبط باشد و در مقابل آن مقاومت کنید؟ (به عنوان مثال، آهنربای سربی غیرقابل مقاومت) از چه نوع محتوایی استفاده خواهید کرد؟ ویدئو، تصویر، GIF یا فقط محتوای متنی؟ آیا می خواهید افرادی را که تبلیغات شما را دیده اند دوباره هدف گیری کنید؟

کسب درآمد از محتوا

از چه نوع محتوایی می خواهید کسب درآمد کنید؟ پست های وبلاگ، ویدیوها یا هر دو؟

ابزار و خدمات

از این ابزارها استفاده خواهید کرد.

Replug - ابزاری که CTAهای هدفمند را روی پیوندهایی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید نمایش می دهد

تبدیل - ابزارهای پیشرفته CTA برای ایجاد نرم افزار

ContentStudio - رسانه های اجتماعی و ابزار بازاریابی محتوا. ما از ContentStudio برای کشف محتوا و اتوماسیون استفاده می کنیم!

بله، برای کسب درآمد از محتوای وب سایت های دیگر به سه ابزار SaaS نیاز دارید.

خب بریم...

چگونه با محتوای دیگران درآمد کسب کنیم

مرحله 1: یک پیشنهاد پیدا کنید

اکنون، می توانید با چندین وب سایت شریک شوید تا پیشنهادات مرتبط با کمپین خود را دریافت کنید. اما، در اینجا، من از ClickBank استفاده خواهم کرد، زیرا تصور می کنم شما احتمالاً از ClickBank برای کسب درآمد از محتوا استفاده می کنید. یک نمایش وابسته را انتخاب کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود. به عنوان مثال، من استفاده از تاپ Lurn ارائه شده توسط Anik Singal را انتخاب کردم. بانک - سوق - محصولات وابسته کلیک کنید

با کلیک بر روی دکمه ارتقا، پیوند وابسته را دریافت کنید. برای ردیابی فروش از کمپین کسب درآمد از محتوای خود، یک شناسه ردیابی (TID) اضافه کنید. پیوند وابسته را کپی کنید و آن را در یک ویرایشگر متن مانند NotePad (ویندوز) ذخیره کنید. مهم ترین شبکه های اجتماعی برای سئو سایت در سال 2022

مرحله دوم: آگهی را آماده کنید

در مرحله بعد آگهی پیشنهادی خود را آماده خواهیم کرد.برای آن، من از Convertful استفاده خواهم کرد.

Convertful یک جعبه ابزار بهینه سازی در سایت با ویژگی های بسیاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی کامل من در Convertful را بخوانید.

Convertful یک طرح رایگان دارد. اما من پیشنهاد می کنم برای دریافت بیشتر آن، برای یک طرح پولی ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام در Convertful، سایت خود را اضافه کنید. دامنه باید متعلق به شما باشد و می تواند دامنه اصلی باشد، مانند pitiya.com.

تبدیل اضافه کردن یک سایت جدید

یک هشدار برای تأیید مکان شما وجود خواهد داشت. می توانید اخطار را نادیده بگیرید زیرا در مرحله بعد رفع خواهد شد.

روی دکمه Create Widget کلیک کنید تا شروع به ایجاد ویجت برای پیشنهاد وابسته خود کنید.

یک ابزار تبدیل ایجاد کنید

می‌توانید پنج نوع فراخوان برای اقدام را ببینید که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. هر کدام در هر سناریویی بهترین عملکرد را دارند. به عنوان مثال، Welcome Mattمعمولاً در تجربه شخصی من برای تولید سرنخ بهتر عمل می کند.

کلاس های قالب تبدیل optin-widget

با این حال، برای این کمپین، ویجت "پاپ آپ" را انتخاب کردم.

تبدیل الگوها - عناصر رابط کاربری

پس از کلیک بر روی دکمه Create Popup، به ویرایشگر تبدیل هدایت خواهید شد.

ویراشگر تبدیل

من هر مرحله از ایجاد یک ابزارک فراخوان را در اینجا توضیح نمی دهم. اما، شما می توانید آن را خیلی سریع یاد بگیرید زیرا بسیار ساده است و راهنماهایی در مورد آن در Convertful Knowledgebase وجود دارد.

مرحله 3: کمپین را راه اندازی کنید

اکنون کمپینی برای نمایش CTAهای هدفمند (در مورد ما تبلیغات وابسته) در سایر وب سایت ها راه اندازی خواهیم کرد. ابزاری که من استفاده می کنم و به دیگران توصیه می کنم Replug است.Replug یک ابزار مدیریت لینک و تجزیه و تحلی کامل با ویژگی های بسیاری است. بررسی Replug من را بخوانید تا درباره این ابزار بیشتر بدانید. کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با نیلانت

از اینجا می توانید برای Replug ثبت نام کنید. برای استفاده از ویژگی دامنه های سفارشی باید در طرح سطح حرفه ای یا بالاتر ثبت نام کنید. من توصیه می کنم یک نسخه آزمایشی رایگان در Replug Pro شروع کنید تا بتوانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و این روش را آزمایش کنید.

هنگامی که با موفقیت در Replug ثبت نام کردید، گام بعدی این است که حساب Convertful خود را با Replugیکپارچه کنید تا بتونید از ابزارهای CTA که در Convertful ایجاد کرده اید در کمپین های Replug خود استفاده کنید.

برای انجام این کار، به تنظیمات "ویجت های سفارشی" بروید و روی دکمه "افزودن کد ویجت سفارشی" کلیک کنید.

restart-add-custom-widget-code

کد جاوا اسکریپت قابل تبدیل را کپی کرده و در قسمت "Custom JavaScript" قرار دهید و تنظیمات خود را ذخیره کنید.

تبدیل انتگرال

پس از افزودن اسکریپت تبدیل، گام بعدی این است که دامنه سفارشی خود را با حساب Replug خود ادغام کنید تا پیوندهای کوتاه شده در دامنه شما قرار گیرند.

یک دامنه سفارشی اضافه کنید - دوباره وصل کنید

بهترین سناریوی مورد استفاده برای دامنه های در نظر گرفته شده برای کمپین های راه اندازی مجدد، هدایت کاربرانی است که از صفحه خطای 404 بازدید کرده و مستقیماً به دامنه اصلی رفته اند به صفحات دیگر.

تنظیمات دامنه سفارشی را مجدداً راه اندازی کنید

من راه اندازی کرده ام که این بازدیدکنندگان را به وب سایت دیگری که در حال اجرا هستم هدایت کنم. اما، می‌توانید آنها را به یک پیشنهاد وابسته دیگر یا صفحه جذب سرنخ هدایت کنید.

قدم بعدی ایجاد یک برند برای کمپین های خود است. معمولاً یک برند شخصیت و هویت برند شما را نشان می دهد.

کاملا جدید نصب مجدد

نام تجاری خود را وارد کنید تا ابزارهای CTA خود را سفارشی کنید.تنظیمات برند را دوباره نصب کنید

در مرحله بعد، روی تب "Campaigns" کلیک کنید و یک کمپین جدید ایجاد کنید.

یک کمپین جدید را بارگیری مجدد کنید

مطمئن شوید که کادر انتخاب "ابزارهای شخص ثالث/سفارشی" علامت زده شده باشد و دامنه سفارشی شما از کادر علامت زده شده باشد، مگر اینکه علامت زده شده باشد.

تنظیمات کمپین را مجدداً راه اندازی کنید

از منوی کشویی گزینه Convert را انتخاب کنید. و روی دکمه "ذخیره کمپین" کلیک کنید تا راه اندازی کمپین به پایان برسد.

کمپین های بازپخش ویجت سفارشی را اضافه کنید

کمپین "راه اندازی مجدد" خود را آزمایش کنید

اکنن اه اندازی کمپین را کامل کرده اید. ممکن است بخواهید مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند.

در اینجا نحوه آزمایش اینکه آیا کمپین Replug CTA شما به خوبی انجام می شود، آمده است. ابتدا یک لینک جدید در زیر صفحه پیوندهای مجدد ایجاد کنید.

لینک پخش جدید

در مرحله بعد، ابتدا نام کمپین را انتخاب کنید و آدرس اینترنتی را که می‌خواهید CTA نمایش داده شود وارد کنید. همچنین، می‌توانید چند برچسب برای پیوند کوتاه اضافه کنید تا بعداً آن را سازماندهی کنید.

ایجاد لینک پخش مجدد

پیوند خود را برای پیوند Replug ذخیره کنید.

Relink-link-cta-widget

پیوند نصب مجدد را در یک تب جدید باز کنید. من ترجیح می‌دهم از پیوند Replug در یک پنجره ناشناس (Google Chrome) یا پنجره خصوصی (Firefox) بازدید کنم زیرا از ذخیره پیکسل‌های ردیابی و کوکی‌ها جلوگیری می‌کند.

پیوند دوباره ظاهر می شود

بله آن کار می کند!

من به تازگی یک ویجت دعوت به اقدام را در مقاله ای در اخبار بی بی سی معرفی کردم! شگفت آور!

در اینجا برخی از مزایای استفاده از Convertful برای ایجاد ویجت های CTA آورده شده است.

ویرایشگر انعطاف پذیر و گزینه های سفارشی سازی بیشتر

گزینه های هدف گیری پیشرفته

مشاهده وضعیت های مختلف بر اساس انتخاب های کاربر

جاوا اسکریپت سفارشی را پیاده سازی کنید (وقتی شخصی روی دکمه CTA view وابسته کلیک می کند و هنگامی که CTA ظاهر می شود ویجت چت مانند GIST را نمایش می دهد، می توانید هدف گذاری مجدد پیکسل را اجرا کنید.)

بسیاری از ابزارهای خرید را مشاهده کنید!

در واقع، استفاده از ویجت‌های تبدیل CTA در ابزارهای پیش‌فرض Replug مزایای زیادی به همراه دارد. یکی از آنها، یکی از موارد مورد علاقه من، توانایی تست A/B ابزارهای CTA است.

یک پیوند تعمیر سریع در داشبورد خود ایجاد کنید یا افزونه Replug Chrome را نصب کنید تا فوراً پیوندهای نصب مجدد ایجاد کنید.

به سرعت پیوندها را دوباره ایجاد کنید

مرحله 4: اتوماسیون

شما اکنون با ایجاد یک CTA و راه اندازی پیوندهای نصب مجدد، تمام کارهای سخت را انجام داده اید. اما یافتن محتوای باکیفیت، ایجاد لینک‌های پخش مجدد و اشتراک‌گذاری آن‌ها در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، اگر نه زمان زیادی، زمان می‌برد. بنابراین، اگر راهی برای خودکارسازی بخش وقت گیر وجود داشته باشد، آن را دوست ندارید؟

آیا به اشتراک گذاری پیوندهای مرتبط مجدد در بازه های زمانی خاص؟ شرط می بندم که خواهی کرد! بنابراین در اینجا نحوه خودکارسازی این فرآیند با استفاده از یکی از بهترین رسانه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی محتوا، ConentStudio، آورده شده است. من یک راهنمای مفصل در ContentStudio نوشته‌ام و آن را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای توییتر در این پست رتبه‌بندی کرده‌ام. در واقع ContentStudio چیزی بیش از یک ابزار معمولی رسانه های اجتماعی است. دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند مانند سازماندهی محتوا و کشف محتوا است. این بخش به شما نشان می دهد که چگونه از ContentStudio برای خودکارسازی کمپین های تبلیغاتی وابسته Replug خود استفاده کنید. در اینجا در ContentStudio مشترک شوید. تخفیف ویژه ContentStudio دریافت کنید و تا 50٪ صرفه جویی کنید!

پس از ثبت نام، حساب Replug خود را یکپارچه کنید.

ادغام استودیو محتوا

به بخش اتوماسیون بروید و یکی از دو دستور العمل عالی اتوماسیون ما را انتخاب کنید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک کمپین اتوماسیون برای پیوند مقاله به رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.اتوماسیون محتوا

نام کمپین را وارد کنید و حساب‌های رسانه اجتماعی را که می‌خواهید پیوندهای نصب مجدد را به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید. (لطفاً توجه داشته باشید که ابتدا باید حساب های اجتماعی خود را تأیید کنید که در این راهنما نشان ندادم)

انتخاب-حساب ها-رسانه های اجتماعی

چند کلمه کلیدی هدف را وارد کنید تا کمپین اتوماسیون خود را ایجاد کنید یا کلمات کلیدی و دامنه‌ها را از یک موضوع سفارشی که برای فید محتوا در تنظیمات حساب ContentStudio خود ایجاد کرده‌اید آپلود کنید.

ساخت - خودکار - کمپین - استودیو محتوا

با افزودن شرایط بیشتر، هدف گذاری محدود کنید.

تنظیمات هدفمند محدود-محتوای استودیو-اتوماسیون-تنظیمات کمپین

گزینه Replug CTA را از منوی کشویی زیر Call To Action انتخاب کنید.

Repug-cta-contentstudio- اتوماسیون کمپین

زمان بندی و برنامه استقرار را در مرحله 4 تنظیم کنید.

تنظیم زمان-محتوا-استودیو-کمپین اتوماسیون

کمپین خود را با کلیک بر روی دکمه Done پایان دهید. و کمپین شما آماده است!

7 دوره اینستاگرام (دوره های رایگان بازاریابی اینستاگرام برای مبتدیان)

7 دوره اینستاگرام (دوره های رایگان بازاریابی اینستاگرام برای مبتدیان)

1. اینستاگرام برای کسب و کار از Facebook Blueprint

دوره اینستاگرام
دوره اینستاگرام

اینستاگرام برای تجارت از بلوپرینت فیسبوک

مدت زمان: 10 دقیقه

تدریس توسط: فیس بوک

اگر می خواهید این دوره را بگذرانید: می خواهید یک مقدمه سریع و آسان با اصول استفاده از اینستاگرام برای تجارت خود داشته باشید.

آنچه خواهید آموخت:

چگونه یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام راه اندازی کنیم

در اینستاگرام به افراد دسترسی پیدا کنید

متن و تصاویر جذاب ایجاد کنید

از Instagram Insights برای تجزیه و تحلیل مخاطبان خود استفاده کنید

پست های تبلیغاتی ایجاد کنید

یادداشت:

درس های کوتاه و قابل فهم

آسان برای مبتدیان با تصاویری زیاد برای پس زمینه اینستاگرام

هیچ آزمون، آزمون یا گواهی ارائه نشده است

2. گواهی بازاریابی اجتماعی Hootsuite

پیش نمایش دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی Hootsuite

هزینه: 199 دلا

مدت: 6 ساعت

مدرس: کارشناسان بازاریابی رسانه های اجتماعی ورودی در Hootsuite

اگر به دنبال یک دوره کامل برای بهبود مهارت های خود به عنوان یک بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید - در اینستاگرام و همچنین سایر شبکه های اجتماعی - و می خواهید یک گواهینامه معتبر از صنعت دریافت کنید.

آنچه خواهید آموخت:

چگونه یک استراتژی رسانه اجتماعی بسازیم

تنظیمات بهینه سازی پروفایل رسانه های اجتماعی

ساختن جامعه

مبانی بازاریابی محتوا

مبانی تبلیغات در رسانه های اجتماعی

یادداشت:

نسخه ی نمایشی رایگان در دسترس است

فرمت های متعدد: فیلم ها، آزمون ها، متن، فایل های PDF

آزمون اختیاری در پایان دوره

پس از قبولی در آزمون، گواهینامه ای دریافت خواهید کرد که می تواند به لینکدین، رزومه و وب سایت شما اضافه شود

گواهی هرگز منقضی نمی شود. آیا فالوور اینستاگرام بخریم؟

دوره های متوسط ​​​​بازاریابی اینستاگرام

3.با بلوپرینت فیسبوک فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام جذب کنید

با بلوپرینت فیسبوک فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام جذب کنید

رایگان

مدت زمان: 15 دقیق

تدریس توسط: فیس بوک

اگر می خواهید یک درس کوتاه در مورد نحوه افزایش فالوور اینستاگرام خود با عضویت و پولی داشته باشید، شرکت کنید

آنچه خواهید آموخت:

چگونه در اینستاگرام فالوور بیشتری داشته باشیم

از DM برای ایجاد روابط استفاده کنید (که می توانید مستقیماً از طریق داشبورد Hootsuite انجام دهید)

نحوه استفاده از هشتگ برای دستیابی و کشف

با تبلیغات اینستاگرام مخاطبان خود را افزایش دهید

یادداشت:

درس های متن کوتاه

هیچ آزمون، آزمون یا گواهی ارائه نشده است

4. مبانی عکاسی آیفون توسط Skillshare

مبانی عکاسی آیفون از Skillshare

هزینه: شامل Skillshare. عضوی

پاداش: دانلود چک لیست رایگانی که مراحل دقیقی را که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000 فالوور در اینستاگرام بدون بودجه و بدون تجهیزات گران قیمت انجام داده را نشان می دهد.

اکنون راهنمای رایگان را دریافت کنید!

مدت زمان: 1.5 ساعت

مدرس: شان دالتون، سفربرنامه ریزی محتوای اینستاگرام توسط ilovecreatives

برنامه ریزی محتوای اینستاگرام توسط ilovecreatives

هزینه: 499 دلار

مدت زمان: 10-15 ساعت

تدریس شده توسط: بنیانگذار ilovecreative (punodestres)

اگر می خواهید: نه تنها می خواهید بدانید چه چیزی را پست کنید، بلکه می خواهید چگونه برنامه ریزی استراتژیک و ایجاد محتوا برای اینستاگرام داشته باشید، این دوره را بگذرانید.

آنچه خواهید آموخت:

آخرین به روز رسانی در مورد الگوریتم اینستاگرام

اینستاگرام خود را بررسی کنید

مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید

یک برنامه بازاریابی محتوا و تقویم تهیه کنید

کتاب برند خود را در اینستاگرام بسازید

قسمت های محتوا

یادداشت:

فرمت یادگیری: ترکیبی از سخنرانی ها، درس ها و کاربرگ ها

یک دوره آموزشی خود گام که می توانید برای همیشه به آن دسترسی داشته باشید

دسترسی در حال حاضر بسته است. شما می توانید در لیست انتظار آنها برای ثبت نام بعدی (30 آوریل) ثبت نام کنید.

شما به ilovecreatives Slack دسترسی خواهید داشت، جایی که می توانید سوالات خود را بپرسید، از کارشناسان دیگر بیاموزید و کار آزاد بالقوه پیدا کنید.

با عضویت در لیست انتظار می توانید پیش نمایش درس اول را مشاهده کنید

محتوا برای فریلنسرها، تولیدکنندگان محتوا، صاحبان مشاغل کوچک و بازاریابان رسانه های اجتماعی است

6. نحوه ایجاد یک فید منسجم اینستاگرام با استفاده از Adobe Lightroom توسط Skillshare

دوره آموزش اینستاگرام رایگان
دوره آموزش اینستاگرام رایگان

نحوه ایجاد یک فید منسجم اینستاگرام با استفاده از Adobe Lightroom توسط Skillshare

هزینه: شامل Skillshare. عضویت

مدت زمان: 31 دقیقه

مدرس: دیل مک مانوس، عکاس حرفه ای

اگر می‌خواهید یک فید اینستاگرامی سفارشی و حرفه‌ای برای جذب فالوورهای بیشتر و رشد برند خود ایجاد کنید، این دوره را بگذرانید.

آنچه خواهید آموخت:

نحوه ویرایش عکس ها در Adobe Lightroom

انتخاب فایلبا Skillshare سبک تیراندازی خود را بیابید

با Skillshare سبک تیراندازی خود را بیابید

هزینه: شامل Skillshare. عضویت

مدت زمان: 1.5 ساعت

مدرسه: پارک تابیتا

10 نکته برای تاکید بر طراحی بصری در آموزش الکترونیکی

10 نکته برای تاکید بر طراحی بصری در آموزش الکترونیکی

خلاصه: آموزش طراحی بصری 10 دستورالعمل طراحی را کاوش و اعمال کنید که می‌توانند آموزش الکترونیکی شما را برای شفاف‌تر، خواندن و درک آسان‌تر تبدیل کنند. نه تنها می‌توانید یاد بگیرید که این روش‌ها چیست، بلکه می‌توانید استفاده از آنها را در این دستورالعمل‌های آنلاین تعاملی برنده جایزه، تمرین کنید. این دستورالعمل‌ها باعث می‌شود که آموزش الکترونیکی شما حرفه‌ای به نظر برسد، از فرآیند یادگیری کاربر پشتیبانی می‌کند و کارایی تولید دوره را افزایش می‌دهد (که باعث صرفه‌جویی در زمان و در نتیجه در هزینه شما می‌شود).

اهمیت طراحی بصری در آموزش الکترونیکی

طراحی بصری
طراحی بصری

طراحی آموزشی متخصصانی را از رشته‌های متنوعی مانند آموزش، روانشناسی، مدیریت بازرگانی و علوم کامپیوتر جذب کرده است. یک شغل طراح آموزشی اغلب هنگام توسعه دوره های آموزش الکترونیکی شامل نقش های متعددی از جمله مدیر پروژه، محقق، معلم، نویسنده، تهیه کننده ویدئو، طراح هنری و توسعه دهنده وب می باشد. طراحان آموزشی اغلب در زمینه های فنی یا آموزشی (جایی که تحصیلات/تجربه قبلی داشته اند) قوی تر هستند و ممکن است درک کاملی از اصول طراحی نداشته باشند. در این مقاله تعاملی، خواهید خواند و خواهید دید که چگونه با استفاده از دستورالعمل های کلیدی طراحی بصری، طراحی آموزشی خود را به سطح بعدی ببرید. طراحی زبان بصری دوره شماست. طراحی بصری موثر در دوره آموزش الکترونیکی، لحن یا خلق و خوی محتوا را تنظیم می کند و حس حرفه ای بودن و وضوح را منتقل می کند.این دوره ها واضح، آسان برای خواندن و به راحتی قابل درک هستند. طراحی بصری موثر بر اساس دستورالعمل‌های سبک خاصی است که با رعایت آنها، نه تنها دوره‌ها حرفه‌ای به نظر می‌رسند، بلکه می‌توانند از فرآیند یادگیری کاربران نیز پشتیبانی کنند و همچنین می‌توانند کارایی در تولید دوره را افزایش دهند (در زمان و در نتیجه در هزینه شما صرفه جویی می‌شود). بنابراین، این دستورالعمل ها برای طراحی بصری موثر چیست؟ در اینجا ده دستورالعمل وجود دارد که به شما کمک می کند تا بر طراحی بصری در طراحی آموزشی خود تأکید کنید.

1. نمایش <120 کلمه در یک زمان.

صفحه آرایی نباید بیش از 120 کلمه در هر زمان نمایش داده شود تا فضای آموزشی شلوغ یا خواندن آن دشوار نشود. اگر محتوای بیشتری برای موضوع در آن صفحه مورد نیاز است، به زبان آموز اجازه دهید تا برخی از مطالب را در همان فضا نشان دهد/پنهان کند یا محتوا را به چند صفحه تقسیم کند.

2. محتوا را قطع کنید.

محتوای دوره باید به گونه ای نوشته شود که برای درک و نگهداری مفید باشد. اگر محتوا به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شود، مغز اطلاعات را سریع‌تر هضم می‌کند. به جای استفاده از یک یا دو پاراگراف طولانی، محتوا را به قسمت های کوچکتر از یک تا سه جمله تقسیم کنید یا از گلوله ها برای تأکید بر نکات کلیدی یادگیری استفاده کنید.

3. اندازه فونت برای خواندن آسان.

اگرچه اندازه فونت 10 یا 11 ممکن است برای چاپ یا ایمیل مناسب باشد، افزایش فونت به 12، 13 یا 14 برای محتوای متنی، خواندن مطالب را برای همه زبان‌آموزان آسان‌تر می‌کند. اندازه قلم (تا 24 تا 28) را برای سرصفحه های بخش دو برابر کنید و یک تا دو نقطه افزایش دهید (یعنی.e, 12 2 = 14) و عریض برای عنوان صفحات. شما می‌خواهید که محتوای شما تا حد امکان آسان‌تر خوانده شود و درک شود - به‌ویژه برای زبان‌آموزان بزرگسال که هنگام مشاهده اطلاعات روی صفحه با چالش‌هایی روبرو هستند.

4. از دو خط استفاده کنید.

قالب بندی فونت از زبان آموزان برای درک هدف متن (یعنی عنوان، عنوان فرعی و محتوای متن) پشتیبانی می کند. از فونت‌های Sans Serif مانند Arial، Veranda یا Tahoma برای محتوای بدنه و زیرنویس‌ها استفاده کنید، زیرا خواندن آنها روی صفحه‌ها آسان است. از فونت های Serif مانند Times، Palatino یا Garamond برای عناوین استفاده کنید تا آنها را برجسته کنید.

5. فضاهای سفید را بگنجانید.

آموزش طراحی بصری
آموزش طراحی بصری

فضای سفید یک مفهوم طراحی بصری است که به محتوا (اعم از کلمات یا گرافیک) اجازه می دهد تا برجسته تر و راحت تر قابل درک باشند. فضای سفید یا فضای نگاتیو لازم نیست سفید باشد، فقط باید رنگ پس‌زمینه و عاری از هرگونه گرافیک یا متن باشد. فضای سفید معمولاً به عنوان فضای خالی در بالا، پایین یا کنار صفحه در نظر گرفته می شود. با این حال، می توان آن را در تمام عناصر موجود در صفحه، مانند فضای سلول در یک جدول یا مناطق بافر در اطراف اشکال، ترکیب کرد. در بلوک‌های متن، پیشرو یا پیشرو می‌تواند شامل فضای خالی برای خواندن آسان‌تر باشد. تنظیم فاصله خطوط روی 1.2 به متن اجازه می دهد تا "نفس بکشد" و آن را از نظر بصری جذاب تر می کند. در اکثر برنامه های نویسندگی، می توانید به صورت دستی فاصله پاراگراف ها را دقیقاً به 16 تغییر دهید (اگر اندازه فونت 12 باشد). علاوه بر این، اضافه کردن 10 نقطه فاصله قبل از هر پاراگراف به صورت بصری آنها را از هم جدا می کند.6. استفاده از راهنماها و شبکه ها. هنگام طراحی طرح‌بندی صفحه، از راهنماها برای ایجاد حاشیه‌های خاص برای عناصری مانند متن متن، عنوان، گرافیک و عناصر ناوبری استفاده کنید. نرم افزار طراحی پست اینستاگرام. اکثر ابزارهای تالیف نیز ابزارهایی را برای تعیین مکان دقیق عناصر با استفاده از مختصات X و Y ارائه می دهند. این مختصات تعداد پیکسل ها را از گوشه سمت چپ بالا نشان می دهد. به عنوان مثال، عنوان ها را می توان در 60،60 و زیر عنوان ها را در 60،120 قرار داد. برای آسان‌تر کردن محاسبه حاشیه‌های صفحه و موقعیت‌یابی عناصر، از شبکه‌ها استفاده کنید. شبکه ها را می توان روشن یا خاموش کرد تا به شما امکان دهد اشیاء را با شبکه تراز کنید، به طوری که موارد به طور متناسب مرتب شده و به طور خودکار تراز شوند. فاصله شبکه را روی مواردی که به راحتی قابل کنترل هستند، مانند 10 نقطه، تنظیم کنید.

7. از بالا سمت چپ به سمت راست طراحی کنید.

زبان آموزان به صفحه ای نگاه می کنند که از بالا سمت چپ شروع می شود، که بهترین موقعیت برای عنوان صفحه است. با پیشرفت در محتوا، خواندن را در پایین سمت راست به پایان می‌رسانند، که مکان مناسبی برای دکمه پیمایش یا پاسخ است. از آنجایی که متن غربی از چپ به راست خوانده می شود، در صورت توجیه از چپ، به راحتی خوانده و درک می شود. در هر خط از متن تراز چپ، چشم به طور طبیعی به همان نقطه شروع حرکت می کند، برخلاف مکان های مختلف متن تراز وسط. این دستورالعمل برای متن اصلی و همچنین عنوان‌های فرعی، اساساً در هر جایی که متن چند خطی وجود دارد، اعمال می‌شود.

8. پالت رنگ خود را محدود کنید.

بیش از پنج رنگ اصلی را برای استفاده در طول دوره انتخاب نکنید.در صورت لزوم از سایه های روشن تر و تیره تر آن رنگ ها برای لهجه یا پس زمینه استفاده کنید. رنگ ها باید مکمل و از نظر بصری جذاب باشند. ابزارهای آنلاین مانند ژنراتورهای طرح رنگ و کتابخانه های مجموعه رنگ وجود دارند تا به شما کمک کنند یک پالت رنگ حرفه ای برای دوره خود ایجاد کنید. ایجاد کنتراست کافی بین رنگ هایی که استفاده می کنید را در نظر بگیرید (به خصوص اگر دوره شما باید شرایط دسترسی را برآورده کند). به عنوان مثال، اگر متن سیاهی در بالای پس‌زمینه بنفش تیره‌تر وجود دارد، برای خواندن راحت‌تر، یک رنگ را تغییر دهید تا کنتراست بین آنها افزایش یابد. شما می توانید پالت رنگ خود را با یک کنترل کننده کنتراست آنلاین بررسی کنید.

9. معانی رنگ ها را توضیح دهید.

گاهی اوقات رنگ ها می توانند فقط رنگ باشند. با این حال، رنگ ها همچنین می توانند چیزهای خاصی را به زبان آموزان نشان دهند. رنگ آبی مایل به سبز ممکن است نشان دهنده نیاز به پاسخی مانند دکمه «بعدی»، «بازی» یا «برای نمایش کلیک کنید» باشد. سایه های بسیار روشن پالت رنگ شما را می توان برای پس زمینه پشت بلوک های متنی استفاده کرد در حالی که سایه های تیره تر آن رنگ ها را می توان برای دکمه ها استفاده کرد. اگر تصمیم دارید از رنگ برای نشان دادن معنی استفاده کنید، مطمئن شوید که رنگ فقط یک معنی دارد (به عنوان مثال، از دکمه های قرمز برای نشان دادن "بعدی" و یک پرچم قرمز بزرگ برای نشان دادن پاسخ های اشتباه استفاده نکنید).

10. در طراحی بصری خود ثابت قدم باشید

این دستورالعمل‌ها تنها در صورتی از طراحی بصری عالی پشتیبانی می‌کنند که به طور مداوم در طول دوره شما استفاده شوند. ممکن است برای ایجاد یک سبک بصری برای دوره خود کمی کار اضافی لازم باشد - اما وقتی این کار را انجام دادید، مزایایی را ارائه خواهید داد. برای شما، تصمیمات طراحی در طرح‌بندی صفحات جدید را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا شما یک راهنمای برای کمک به شما دارید.همچنین کارایی را افزایش می‌دهد زیرا می‌توانید از طرح‌بندی‌ها برای چندین بخش استفاده مجدد و اصلاح کنید. برای فراگیران، این دوره ظاهر و احساس استانداردی خواهد داشت و اساساً از راه دور باقی خواهد ماند. طراحی بصری به آنها اجازه می دهد تا روی محتوا تمرکز کنند - که خواندن و درک آن آسان تر خواهد بود.

10 نکته برای تاکید بر طراحی بصری در آموزش الکترونیکی

طراحی بصری در آموزش الکترونیکی
طراحی بصری در آموزش الکترونیکی

الآن امتحانش کن! از این تعاملات برنده جایزه برای تمرین اعمال 10 دستورالعمل طراحی استفاده کنید اکنون که 10 دستورالعمل طراحی بصری را خوانده اید، روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا اعمال آنها را در یک صفحه آموزش الکترونیکی با طراحی ضعیف تمرین کنید. این نمایش تعاملی برنده جایزه بهترین نمایش در سال 2015 در DemoFest DevLearn شد. هر دستورالعمل را در صفحه تعاملی آنلاین اعمال کنید و ببینید که چگونه صفحه در هر مرحله تغییر می کند. دو نسخه برای انتخاب وجود دارد. یکی در Storyline و دیگری در Lectora..

15 راه برای کسب درآمد به عنوان یک تولید کننده محتوا

15 راه برای کسب درآمد به عنوان یک تولید کننده محتوا

تبدیل این نوع کسب‌وکار به یک کسب‌وکار مستقل موفق با پتانسیل سود بالا، نیازمند تلاش‌های بازاریابی استراتژیک و برندسازی است. یادگیری نحوه کسب درآمد از خلاقیت می تواند به شما کمک کند با درآمد ثابت از کسب و کار محتوای خود، شغلی بسازید. در این مقاله، ما توضیح می‌دهیم که سازندگان محتوا برای کسب دستمزد چه می‌کنند و 15 روشی را فهرست می‌کنیم که می‌توانید به‌عنوان تولیدکننده محتوا درآمد کسب کنید.

تولید کننده محتوا چیست؟

تولید کننده محتوا چیست
تولید کننده محتوا چیست

سازندگان محتوا محتوای اصلی را برای سرگرم کردن یا آموزش یک مخاطب خاص در قالب‌های آنلاین و آفلاین ایجاد می‌کنند. هم تولیدکنندگان محتوای آماتور و هم حرفه ای در یک رسانه خاص مانند ویدئو، گرافیک، طراحی یا نوشتن کار می کنند. آنها همچنین استعدادها را برای تولید مواردی ترکیب می کنند که به گروه بزرگی از دنبال کنندگان می رسد. سازندگان محتوا همچنین ممکن است به تأثیرگذارانی تبدیل شوند که با ارسال محتوا در وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو، دنبال‌کنندگان را جمع‌آوری می‌کنند. این سازندگان با یافتن و استفاده از جایگاه خود، مخاطبی را توسعه می دهند و برندی را بر اساس نوع خاصی از محتوا می سازند.از آنجا که این محتوا توده ها را با یک برند متصل می کند ، بسیاری از شرکت ها از این محتوا به عنوان راهی برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند و از تأثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن توصیه های محصول در خلاقیت های خود استفاده می کنند.

نمونه هایی از محتوا شامل موارد زیر است:

· وبلاگ

· وبلاگ صوتی

· فیلم های

· موسیقی

· هنر (هنرهای گرافیکی و زیبا)

· عکاسی

· شواهد راهنمایی

· کتابهای الکترونیکی

· منابع آموزشی

· نمودار

چگونه می توان به عنوان یک موسسه محتوا درآمد کسب کرد ایده های زیر می تواند به شما در کسب درآمد از طریق محتوای خود کمک کند:

1. یادگیری آنلاین را ارائه دهید

یک دوره را در تجربه خود با استفاده از یک بستر آنلاین آموزش دهید یا فیلم های آموزشی را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید. در نظر بگیرید که یک سری سمینارهای آنلاین را در اینترنت ارائه دهید که کاربران بتوانند در یک بسته خریداری کنند یا درسهای فردی را بفروشند تا کاربران بتوانند موضوعات مرتبط خود را انتخاب کنند. دوره های آموزش آنلاین نیز راهی برای بازاریابی مطالب دیگر مانند کتابهای الکترونیکی و دستورالعمل ها است.

2. مشاور باشید

از طریق یک برنامه مشاوره ، متخصصان در زمینه تخصص خود را ارائه دهید. به پیروان این گزینه را بدهید تا در یک جلسه آموزش فردی از راه دور شرکت کنند تا در مورد فن آوری های مربوط به زمینه تجربه خود بحث کنند. همچنین می توانید برای نقد هنری ، فیلم ها یا مطالب نوشتاری ، بررسی دیگری از نمونه کارها محتوای دیگر ارائه دهید. پس از ایجاد برند خود به عنوان یک اثر ، می توانید کار با یک شرکت را برای کمک به شکل گیری استراتژی محتوای آن ، به ویژه شرکت هایی که حاوی محصولات موجود در بازار تخصصی شما هستند ، نمایش دهید.

3. مشارکت برند را در نظر بگیرید

علائم تجاری از تأثیرگذار برای صحبت در مورد محصولات خود در وبلاگ های صوتی ، از طریق پست های رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ها استفاده می کنند.شرکت‌ها تولیدکنندگان محتوا را برای تبلیغات استخدام می‌کنند، با این ایده که فالوورها اغلب پذیرای یک تأثیرگذار مورد علاقه هستند تا پیام‌های بازاریابی یک برند. شرکت‌ها معمولاً پس از انعقاد قرارداد برای مقدار مشخصی از تبلیغات در پلتفرم‌های اینفلوئنسر، به سازندگان محتوا، هزینه خاصی را پرداخت می‌کنند.

4. محتوای خود را به هنر قابل فروش تبدیل کنید

سازندگان محتوای بصری که چاپ و گرافیک را بر اساس عکاسی یا هنرهای تجسمی می فروشند، می توانند با استفاده از پلتفرم های فروش آنلاین در نظر گرفته شده برای تجارت الکترونیک، منبع درآمد ثابتی ایجاد کنند. افراد غیرهنرمند حتی می توانند از طریق نرم افزارهای مشابه، کلمات و نقل قول ها را به پوسترهای قابل چاپ یا هنری تبدیل کنند. یکی دیگر از راه حل های سودآور برای محتوای بصری، فروش اثر به صورت تصویر یا فیلم است. وب‌سایت‌هایی که در زمینه تصاویر و ویدیوهای رایگان یا پولی تخصص دارند، 8 پلتفرم رسانه اجتماعی که برای تولید محتوا به شما پول می دهند.به سازندگان محتوا برای خرید گرافیک، تصاویر و ویدیوها برای استفاده در سایت‌هایشان پول می‌دهند. برخی از سایت‌های سهام نیز به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهند تا در ازای درصدی از هزینه، آثار خود را مستقیماً از طریق پلتفرم به کاربران بفروشند. محتوای صوتی موجودی نیز یک منطقه خاص است که سازندگان محتوا می توانند آثار خود را بفروشند.

5. اشتراک ها را مشاهده کنید

کسب درآمد از انتشار ویدئو
کسب درآمد از انتشار ویدئو

اشتراک‌ها عضویت‌های پولی برای محتوای انحصاری، بدون آگهی یا مداوم هستند که توسط سازندگان محتوا ارائه می‌شود. اینفلوئنسرها همچنین می‌توانند اشتراک‌ها را با محتوای دیگر جفت کنند تا درآمد کسب کنند، مانند دسترسی به انتشارات هنری انحصاری یا آموزش‌های اضافی فقط با اشتراک برای افزایش درآمد. برخی از وب سایت ها خدمات اشتراکی را برای محتوای نوشته شده در قالب نشریات سریالی مانند خبرنامه ها، مجلات یا مقالات داستانی ارائه می کنند

.6. فروش کالا

فروش کالاهای برندتان از دو جهت برای شما سودمند است. زمانی که فالوورها محصولات شما را می خرند، درآمد کسب می کنید و همچنین از طریق خرید به رسمیت شناخته می شوید زیرا فالوورها آن را در کانال های خود به اشتراک می گذارند یا در پلتفرم های دیگر نظر می دهند. مگر اینکه خودتان کالا را بسازید، این روش شامل قرارداد با فروشندگان شخص ثالث برای ایجاد محصولات برند است. حاشیه سود خود را در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید که آیا این کالا شغل ارزشمندی است یا خیر. بسیاری از اینفلوئنسرهای تثبیت شده می توانند با فروش لیوان، کلاه، تی شرت و سایر کالاها با لوگوهای برند یا سایر نمایش های محتوای شما، سود معقولی کسب کنند.

7. پست های سخنرانی را آماده کنید

سخنرانی در کنفرانس ها و کنفرانس های مرتبط با برند شما و حوزه محتوایی نیز می تواند درآمدزایی داشته باشد. برای دریافت دستمزد به عنوان یک مجری ممتاز، به دنبال رویدادهای صنعتی باشید که پانل‌ها یا سخنرانان اصلی را جذب می‌کنند. ممکن است از شما خواسته شود که یک بسته اطلاعاتی در مورد خود و برندتان یا یک ارائه ارائه دهید. در حالی که برخی از قراردادها هزینه سفر و اقامت را پرداخت می کنند، برخی دیگر ممکن است نه، بنابراین ممکن است لازم باشد برای تعیین ارزش طرف، هزینه ها را در مقابل درآمد خود محاسبه کنید. تولیدکنندگان محتوای مبتدی می توانند از چنین رویدادهایی برای کمک به ایجاد برند خود و جلب توجه مخاطبان بیشتر استفاده کنند.

8. در بازاریابی وابسته شرکت کنید

بازاریابی وابسته به سازندگان محتوا کمک می کند تا برای توصیه محصولات یا خدمات درآمد کسب کنند.پس از تهیه قراردادی که شامل جزئیات مربوط به نحوه کار مشارکت شرکت تابعه ، تأثیرگذار از شرکت محصول دریافت می کند و ممکن است کالاهای رایگان دریافت کند. این اثرات اغلب محصولاتی را که می خواهند از آنها استفاده کنند یا از قبل استفاده می کنند انتخاب می کنند و با تماس مستقیم با یک شرکت به دنبال این شرکتهای تابعه هستند.

9. اعلامیه مستقیم را مجاز کنید

برای کسب هزینه های اضافی ، تبلیغات را در سایت خود در نظر بگیرید. تأثیرگذار با پیگیری خوب و مشهور می تواند آثار بیشتری را از طرف تبلیغ کنندگان که می خواهند به مخاطبان گسترده ای برسند ، جذب کند. تبلیغات مستقیم معمولاً شامل یک علامت تبلیغاتی در بالای وب سایت شما ، در زیر یا طرفین است. در حالی که کاربر محتوا ، تبلیغات همچنین عناصر محتوای اضافی را نشان می دهد که ممکن است به برند شما مربوط باشد یا نمونه تصادفی از مواد بازاریابی را ارائه می دهد.

10. تبلیغات را در محتوای خود وارد کنید

مانند تبلیغات مستقیم از طریق وب سایت شما ، روش دیگری برای سرمایه گذاری محتوا وجود دارد و شامل تبلیغات در عناصر خاصی مانند فیلم ها است. تبلیغات را می توان قبل ، در حین و بعد از فیلم ها ، که برای محتوای طولانی تر ایده آل هستند ، وارد کنید. شما می توانید بر اساس فیلم های خود و مبلغ ارائه شده توسط تبلیغ کنندگان مختلف درآمد کسب کنید.

11. کمک های مالی را بپذیرید

ذینفعان خلاق از تاریخ حمایت کرده اند و رسانه های مدرن هنوز هم می توانند این نوع پشتیبانی را دریافت کنند. سیستم عامل های اهدای آنلاین به طرفداران این امکان را می دهد تا در ازای یک نماد برآورد کوچک مانند مشاهده شخصی یا محتوای اختصاصی ، امکانات محتوای مورد علاقه خود را اهدا کنند تا از شما بخاطر تشکر یا رایگان تشکر کنند. مناسب و به طور کلی برای شروع سازندگان محتوا ، کمکهای مالی ممکن است به شما کمک کند تا از طریق چندین سیستم عامل ، محتوای بیشتری را برای تهیه برند خود شروع کنید.ابزار مشاوره آنلاین برای سازندگان نیز راه جدیدی برای طرفداران برای حمایت از هنرمندان و تأثیرگذاران مورد علاقه خود است.

12. محتوای مهمان ایجاد کنید

نوشتن یک وبلاگ مهمان یا ایجاد یک ویدیو برای کانال اینفلوئنسر دیگری ممکن است به شما در کسب درآمد در آینده کمک کند. در حالی که برخی از تولیدکنندگان محتوا ممکن است برای یک مقاله مهمان یا محتوای دیگر هزینه کنند، این احتمال وجود دارد که شما بتوانید محتوا را تغییر دهید تا به طور رایگان به رسمیت شناخته شوید. به جای نمایش تبلیغات پولی در یک پلتفرم سازنده مشابه، ارائه محتوای مهمان می تواند به شما کمک کند به مخاطب جدیدی با علایق مشابه با بازار هدف خود دست یابید.

13. یک جامعه ایجاد کنید

مانند محتوای مهمان، ایجاد فضای اجتماعی برای دنبال‌کنندگان و دیگر تولیدکنندگان محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا شناخته شوید و برند خود را به عنوان صدای پیشرو در حوزه تخصصی خود تثبیت کنید. از رسانه های اجتماعی برای راه اندازی یک گروه آنلاین با عضویت برای مشترکین انحصاری یا هرکسی که کسب و کار شما را دنبال می کند، استفاده کنید. گرد هم آوردن طرفداران و سازندگان همفکر، پشتیبانی و فرصت های منحصر به فردی را برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما فراهم می کند.

14. کتاب بنویسید

پس از ایجاد نام تجاری، داستان یا تجربه خود را به دنبال کنندگان بفروشید. قسمت‌های پادکست و وبلاگ‌ها را به محتوای کتاب الکترونیکی تبدیل کنید تا با قرار دادن همه آن‌ها در یک مکان برای طرفداران خود، بر روی کارهای گذشته خود بسازید. همچنین می‌توانید نسخه‌های فیزیکی یک کتاب را با استفاده از خدمات چاپ بر اساس تقاضا یا با سفارش تعداد معینی جلد برای فروش در یک پست سخنرانی یا از طریق وب‌سایت خودتان انتخاب کنید.

15. برند خود را بفروشید

اگر به عنوان یک خالق محتوا به جایگاه مشهوری برسید، ممکن است شرکت هایی را جذب کنید که علاقه مند به خرید حق استفاده از نام تجاری شما یا ایجاد کالا با محتوا یا نام شما هستند.برخی از اینفلوئنسرهابا تعداد فالوورهای زیادی ممکن است خط خرده فروشی خود را با کمک شرکت های موجود یا از طریق منابع خود راه اندازی کنند. کار با یک برند بزرگ خرده فروشی می تواند انعقاد قراردادهای فروش کالا در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ را تسهیل کند.

مزایای کار به عنوان تولید کننده محتوا

مزایای کار به عنوان تولید کننده محتوا
مزایای کار به عنوان تولید کننده محتوا

حرفه ای به عنوان یک تولید کننده محتوا می تواند به شما این آزادی را بدهد که به دنبال علایق خلاقانه و بیان هنری در زمینه های مختلف تخصصی باشید. اگرچه تقریباً در هر صنعتی می‌توانید به‌عنوان تولیدکننده محتوا در بخش بازاریابی شرکت‌ها کار پیدا کنید، بسیاری از سازندگان فرصت‌های شغلی آزاد را دنبال می‌کنند یا با کسب درآمد از محتوا، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کنند. انعطاف‌پذیری و آزادی ایجاد بر اساس اشتیاق شما، ایجاد محتوا را به یک حرفه جذاب برای اینفلوئنسرها و هنرمندان تبدیل می‌کند. تولید محتوا همچنین نشان می دهد که شما یک رهبر فکری در حوزه کاری خود هستید و به شما کمک می کند تا با سایر تولیدکنندگان برتر ارتباط برقرار کنید. کار مستقل به شما این امکان را می دهد که روزانه کاردستی خود را توسعه دهید و از خلاقیت خود برای تصور و تولید محتوا برای یک هدف خاص استفاده کنید.

چگونه در اینستاگرام در سال 2022 کسب درآمد کنیم؟

چگونه در اینستاگرام در سال 2022 کسب درآمد کنیم؟

چگونه در اینستاگرام در سال 2022 کسب درآمد کنیم؟
چگونه در اینستاگرام در سال 2022 کسب درآمد کنیم؟

1 آیا می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟

1. اینفلوئنسر شوید و از پست های حمایت شده کسب درآمد کنید.

2. وابسته شوید و با فروش محصولات دیگران کسب درآمد کنید.

3. دستیار مجازی یک اینفلوئنسر شوید

4. فروش خدمات کپشن اینستاگرام.

5. فروش عکس پوستر و سایر محصولات مجازی.

6. محصولات فیزیکی خود را بفروشید.

7. فروش محصولات dropshipped.

2 آیا باید در اینستاگرام کسب درآمد کنم؟

3 داستان موفقیت اینستاگرام

4 پیش نیازهای کسب درآمد در اینستاگرام چیست؟

5 چگونه یک فالوور قوی در اینستاگرام ایجاد کنیم

6 تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام

7 آموزش: کسب درآمد در اینستاگرام

درآمد افراد در اینستاگرام چقدر است؟

چگونه می توانم بیشترین درآمد را از اینستاگرام داشته باشم؟

اینستاگرام نیرویی است که باید با آن حساب کرد.

طبق آخرین آمار اینستاگرام، این پلتفرم 1.704 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. اگرچه به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس شروع شد، اما به یک پلتفرم تجاری تبدیل شده است. میلیون‌ها کارآفرین از قدرت فروش آن، از ارائه‌دهندگان خدمات گرفته تا سازمان‌های غیرانتفاعی گرفته تا صاحبان مشاغل دراپ‌شیپینگ تجارت الکترونیک، برای کسب درآمد در اینستاگرام استفاده می‌کنند.شاید از خود بپرسید: مردم چگونه در اینستاگرام کسب درآمد می کنند؟ میتونم خودم دانلودش کنم؟ فروش در اینستاگرام چه تفاوتی با انواع دیگر تجارت الکترونیک دارد؟در این مقاله به چند تاکتیک می پردازیم که می توانید از امروز استفاده کنید تا بتوانید به جمع کارآفرینان موفقی که در اینستاگرام کسب درآمد می کنند بپیوندید.فروش آنلاین را هم اکنون با Shopify شروع کنید

یک آزمایش رایگان را شروع کنید

آیا می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟

کاملا. تا زمانی که تعدادی عکس زیبا و خلاقانه برای استفاده داشته باشید، می توانید توجه میلیون ها کاربر اینستاگرام را جلب کنید. حالا ممکن است فکر کنید: درست است، می‌دانم که ممکن است، اما لعنتی چگونه شروع کنم؟اینستاگرام ایده آل برای فروش چیزهای فتوژنیک برای شروع، در اینجا چند راه برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد: روی پست‌های حمایت‌شده برای برندهایی که می‌خواهند به مخاطبان شما دسترسی پیدا کنند، تمرکز کنید، و شما را به رسانه‌ای عالی برای انجام این کار تبدیل می‌کند. با فروش محصولات متعلق به برندهای دیگر به یک شرکت وابسته تبدیل شوید و درآمد کسب کنید. پیشنهاد کنید دستیار مجازی اینفلوئنسر اینستاگرام باشید. بسیاری از آنها به دنبال کمک هستند تا چیزها را از بشقاب خود بیرون بیاورند. برای کسب و کارهایی که کارمندان محتوای خودشان را ندارند توضیحاتی بنویسید. فروش در اینستاگرام. شما می توانید یک محصول فیزیکی یا دیجیتالی و حتی یک خدمات را بفروشید.علاقه مندان به این پلتفرم همیشه به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد در اینستاگرام هستند. نگران نباشید، ما رازهای کل این فرآیند را به همراه چند داستان موفقیت در اینستاگرام به تفصیل کشف خواهیم کرد.

چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم
چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم

اینستاگرام برای فروش محصولاتی که عکس های خوبی می گیرند ایده آل است. اگر مهارت های عکاسی دارید، مزیت بزرگی برای پلتفرم خواهید داشت. اگر خودتان فتوژنیک هستید و می خواهید کمی زندگی بیشتری به عکاسی محصول خود بدهید، امتیاز جایزه.دوربین ندارید؟ با دوره عکاسی محصول ما یاد بگیرید که چگونه با گوشی خود عکس های خیره کننده بگیرید. هیچ چیز شما را از کسب درآمد از یک برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدیو باز نمی دارد.

در اینجا 7 مدل کسب و کار برای کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است:

1. اینفلوئنسر شوید و از پست های حمایت شده کسب درآمد کنید.

اگر بتوانید به وضعیت اینفلوئنسر مورد نظر برسید، می توانید از پروفایل اینستاگرام خود برای تبلیغ انواع محصولات از انواع برندها استفاده کنید. اگر آشنا نیستید، اینفلوئنسر کسی است که با اشتراک‌گذاری منظم در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود شهرت و فالوور وفاداری به دست آورده است. آن‌ها دنبال‌کنندگان خوبی دارند و می‌توانند مخاطبان خود را متقاعد کنند که به بازار بپرند و محصولات خاصی را خریداری کنند. آنها این قدرت را دارند زیرا زمان زیادی را صرف ایجاد اعتماد و روابط با مخاطبان خود کرده اند. برندها تمایل دارند با اینفلوئنسرها شریک شوند تا پست های حمایت شده منتشر کنند که به انتشار اخبار در مورد محصولات آنها کمک می کند. برای رسیدن به این مرحله، باید فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید و همچنین به طور مرتب پست هایی را منتشر کنید که باعث ایجاد تعامل قوی از طرفداران شما می شود. اینفلوئنسرهای برتر در هر پست حمایت شده هزاران دلار کسب می کنند. به خاطر داشته باشید که رسیدن به این نقطه زمان و تلاش و استعداد زیادی می طلبد. مطمئناً شدنی است، اما اگر این مسیر را انتخاب کردید، حتماً انتظارات خود را برآورده کنید.

اینفلوئنسر شوید و از پست های حمایت شده کسب درآمد کنید

به عنوان یک تأثیرگذار، شناخت مخاطبان برای شما بسیار مهم است. شما باید درک کنید که این افراد چه کسانی هستند - علایق، ارزش ها، نیازها و خواسته های آنها.به این ترتیب، شما می دانید که کدام مارک ها برای آنها مناسب تر است. اگر به یک حساب تجاری اینستاگرام تغییر کاربری داده اید، می توانید با ویژگی Instagram Insightsکمی بیشتر به آمار مخاطبان خود بپردازید.اگر حضور آنلاین قابل توجهی ایجاد کرده اید، به احتمال زیاد مارک های بزرگ به شما نزدیک خواهند شد. اما همانطور که می سازید، برندهایی را که فکر می کنید به بهترین نحو با شخصیت و ارزش های شما مطابقت دارند، پیدا می کنید. مستقیماً (از طریق اینستاگرام یا از طریق وب سایت آنها) با آنها تماس بگیرید تا یک معامله ترتیب دهید. شما همچنین می توانید در بازار اینفلوئنسرها لیست شوید تا شانس خود را برای پیدا شدن توسط یک برند بزرگ افزایش دهید. به عنوان یک نکته اضافی، مراقب باشید که اعتماد مخاطبان فعلی خود را در روند کسب درآمد از پست های حمایت شده از دست ندهید. همیشه ایده خوبی است که از یک هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید که به مردم بگوید این یک پست حمایت شده است (چیزی ساده مانندبه یک شرکت وابسته تبدیل شوید و با فروش محصولات دیگران کسب درآمد کنید پست‌های جذابی را برای تبلیغ محصولات بدون فشار ایجاد کنید. از آنجایی که شما فقط می توانید یک لینک در بیو اینستاگرام خود داشته باشید، ممکن است بخواهید صفحه فرود را به پیوند وابسته خود پیوند دهید، که می توانید به سرعت با استفاده از ابزار "لینک در بیو" مانند Linkpop ایجاد کنید. آیا فالوور اینستاگرام بخریم؟ در هر پست، حتما به مردم بگویید که می توانند محصول را از طریق لینک موجود در بیو خود خریداری کنند. و یک کپشن سرگرم کننده در اینستاگرام ایجاد کنید تا فروش کمتری داشته باشد. ممکن است در ابتدا یک بازی سخت به نظر برسد، اما اگر قصد رشد دارید، بازاریابی وابسته پتانسیل زیادی دارد. می توانید حضور خود را با گنجاندن یک وب سایت و/یا دیگر کانال های بازاریابی یا رسانه های اجتماعی گسترش دهید.

لیست ما از ایده های جذاب پست اینستاگرام از برندهای موفق را برای الهام گرفتن بررسی کنید.

3. دستیار مجازی یک اینفلوئنسر شوید

اگر ترجیح می دهید در پشت صحنه کار کنید، به این فکر کنید که دستیار اینفلوئنسر اینستاگرام شوید. بسیاری از اینفلوئنسرها به کمک نیاز دارند - فیلتر کردن درخواست های حمایت مالی، ارائه تبلیغات، شناسایی دنبال کنندگان جعلی و موارد دیگر. شما می توانید پیشنهاد دهید که VA آنها باشید و هزینه خدمات خود را ساعتی شارژ کنید. به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام VA، مسئولیت بسیاری از موارد مانند مدیریت DM، زمان‌بندی پست‌ها و پاسخ دادن به نظرات را بر عهده خواهید داشت. همچنین، اینفلوئنسر ممکن است از شما بخواهد که ایده های محتوا را برای توسعه برند شخصی خود به اشتراک بگذارید. بنابراین، اگر همیشه می‌خواستید مهارت‌های بازاریابی اینستاگرام خود را بدون اینکه در مرکز توجه قرار بگیرید، تمرین کنید، این مکان عالی برای شروع است.4. فروش خدمات کپشن اینستاگرام. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از اینستاگرام برای تبلیغ کالاها و خدمات خود استفاده می کنند، اما تعداد کمی از آنها منابع یا تخصص لازم برای نوشتن تیترهای خوب اینستاگرام را دارند. اگر در ایجاد کپشن های خلاقانه برای اینستاگرام مهارت دارید، می توانید خدمات خود را به این شرکت ها بفروشید. فقط به یاد داشته باشید، شما بر اساس توانایی خود در نوشتن یک کوتاه جذاب قضاوت خواهید شد. برای جلب توجه صاحبان مشاغل، چند عنوان بنویسید و در حساب خود قرار دهید. سپس مواردی را بگنجانید که بیشترین تعامل را در مجموعه شما ایجاد می کنند. اگر یک شرکت شما را برای ایجاد نسخه اینستاگرام خود استخدام کند، به احتمال زیاد آنها مایلند کار شما را ببینند. بنابراین مطمئن شوید که چند نمونه دارید که آنها بتوانند فوراً به آنها نگاه کنند. هزینه کپشن اینستاگرام چقدر است؟ صرف نظر از قیمتی که فکر می کنید ارزشش را دارید. می تواند 600 دلار برای 10 عنوان یا 1000 دلار برای 20 عنوان باشد. مهم است که برای تخصص خود هزینه کنید، نه زمان یا محتوای خود.

5. فروش عکس پوستر و سایر محصولات مجازی.

اینستاگرام همه چیز در مورد تصاویر بصری است. به همین دلیل است که محصولات و عکس های زیبا فروش بیشتری خواهند داشت. می‌توانید عکس‌های پوستر، تصاویر، نقاشی‌ها، انیمیشن‌ها، ویدیوها و سایر محصولات مجازی را بر اساس تصاویر یا ویدیوها بفروشید. با هر پست یک عنوان جالب وارد کنید و خوانندگان را برای بازدید از لینک در بیو خود هدایت کنید. این یکی دیگر از روش های محبوب مردم برای کسب درآمد در اینستاگرام است.

فروش عکس پوستر و سایر محصولات مجازی

اگر فکر می‌کنید عکس‌های باکیفیتی می‌گیرید، این احتمال وجود دارد که برای آن پول دریافت کنید.وقتی چند عکس عالی گرفتید، از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای گوشی ها استفاده کنید تا از عکس هایی که می گیرید نهایت استفاده را ببرید. سعی کنید در هنگام عکس گرفتن اصیل، خلاق و سرگرم کننده باشید. آنها توجه بیشتری را نسبت به افراد خسته کننده جلب خواهند کرد. شما می توانید از اینستاگرام برای تبلیغ نمونه کارهای عکاسی خود با استفاده از هشتگ های مرتبط اینستاگرام استفاده کنید.

6. محصولات فیزیکی خود را بفروشید.

شما می توانید هر محصول فیزیکی را که خودتان می سازید یا از یک فروشنده خریداری می کنید، بفروشید. این کسب و کار خرده فروشی معمولی تجارت الکترونیک معمولاً به ذخیره موجودی نیاز دارد، به این معنی که برای خرید محصولات خود باید مقداری سرمایه اولیه خرج کنید. همچنین به مکانی برای نگهداری محصولات نیاز خواهید داشت، مانند یک اتاق یدکی در خانه یا فضای ذخیره سازی اجاره ای. این امر به ویژه در صورتی صادق است که قصد دارید با خرید محصولات به صورت عمده در هزینه خود صرفه جویی کنید. قبل از سفارش و ارسال به مشتریان به مکانی برای نگهداری همه چیز نیاز دارید.

محصولات فیزیکی خود را بفروشید

از جولای 2020، می‌توانید با راه‌اندازی یک فروشگاه اینستاگرام، محصولات را مستقیماً در اینستاگرام بفروشید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). فقط محصولات موجود در عکس های اینستاگرام خود را تگ کنید و می توانید فالوورهای اینستاگرام خود را به صفحات محصول خود ببرید، جایی که آنها می توانند کالاهای شما را یکجا خریداری کنند.

7. فروش محصولات dropshipped.

Dropshipping یک مدل کسب و کار است که می توانید از آن برای راه اندازی فروشگاه خود بدون نگهداری موجودی استفاده کنید. هنگامی که فروش را انجام دادید، تامین کننده محصولات شما را از انبار خود مستقیماً به درب منزل مشتری ارسال می کند. شما هرگز نگران نگهداری، بسته بندی یا ارسال محصولات خود نخواهید بود.فوو

فروش محصولات با ارسال محدود

این به روشی مشابه ایده قبلی ما برای فروش محصولات در اینستاگرام برای کسب درآمد عمل می کند. تنها تفاوت این است که شما نیازی به ذخیره موجودی نخواهید داشت. با dropshipping، می‌توانید آزمایش کنید تا محصولات تخصصی پیدا کنید که فروش خوبی داشته باشند، بدون اینکه سرمایه اولیه خود را هدر دهید. شما به راحتی می توانید با پلتفرم تجارت الکترونیک Shopify(که به مدت 14 روز رایگان است) و برنامه هایی مانند DSers یک فروشگاه dropshippingراه اندازی کنید.

آیا باید در اینستاگرام کسب درآمد کنم؟

اعداد پشت اینستاگرام خیره کننده هستند و این پلتفرم با رشد فیس بوک همگام شده است. در حالی که فیسبوک 2.80 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، رشد اینستاگرام از زمان راه اندازی آن در سال 2010 به 1 میلیارد کاربر طی 9 سال در سال 2019 رسیده است. با رشد مداوم محبوبیت اینستاگرام، تعجبی ندارد که اینستاگرامرها در حال تبدیل شدن به یک نیروی غیرقابل توقف هستند. آنها راه هایی برای کسب درآمد در اینستاگرام و کسب درآمد از عکس هایی که می گیرند، ابداع کرده اند. اگر می خواهید در اینستاگرام درآمد کسب کنید، این آمار شگفت انگیز را بررسی کنید:

1) هر ماه 1 میلیارد کاربر فعال هستند. این تقریباً سه برابر جمعیت ایالات متحده است.

2) 500 میلیون کاربر هر روز یک استوری ارسال می کنند. تقریباً دو برابر جمعیت ایالات متحده است.

3) 71 درصد از مشاغل ایالات متحده (چه بزرگ و چه کوچک) از اینستاگرام برای برندسازی و بازاریابی استفاده می کنند.

4) 50 درصد از کاربران اینستاگرام (500 میلیون نفر) حداقل یک حساب تجاری را دنبال می کنند.

5) هر ماه 2 میلیون تبلیغ کننده در اینستاگرام وجود دارد.

6) زمان صرف شده در اینستاگرام هر سال 80 درصد افزایش می یابد.7) برندها 4 برابر بیشتر از فیس بوک در اینستاگرام درگیر هستند.

8) 80 درصد از کاربران اینستاگرام هنگام مرور اپلیکیشن تصمیم به خرید می گیرند.

9) 71 درصد از کاربران اینستاگرام زیر 35 سال سن دارند که آن را به یک پلتفرم ایده آل برای برندهایی که جوانان را هدف قرار می دهند تبدیل می کند.

داستان های موفقیت اینستاگرام

موفقیت اینستاگرام
موفقیت اینستاگرام

شما می توانید از تجربیات دیگران از طریق مطالعات موردی و داستان های موفقیت مانند موارد زیر یاد بگیرید. سبک زندگی خاصی را تشویق کنید و شروع به فروش محصولاتی کنید که دوست دارید. این می تواند هر علاقه، سرگرمی یا هر چیزی باشد که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید. فقط کاری را که بهتر می دانید انجام دهید. با برنامه هایی که پلتفرم های رسانه های اجتماعی را به سایت تجارت الکترونیک شما متصل می کنند، یکپارچگی حتی بهتر است. Shopifyبا یکپارچه سازی حساب تجاری اینستاگرام ارائه می شود که کل فرآیند استفاده از اینستاگرام را برای تجارت ساده تر می کند. بیایید نگاهی به برخی از برندهایی بیندازیم که بازاریابی اینستاگرام را با تجارت الکترونیک خود ادغام می کنند.

برند ریش

BeardBrand اولین بار در مقاله ای در نیویورک تایمز معرفی شد. فروشگاه آنها تنها با 30 دلار و یک فروشنده اختصاصی شروع به کار کرد. روشی که آنها در اینستاگرام کسب درآمد می کنند منحصر به فرد و فوق العاده است. BeardBrand.com با بیش از 183000 فالوور در اینستاگرام حضور پررنگی دارد که به فروش محصولات ریش آنها کمک زیادی می کند. چگونه BeardBrand در اینستاگرام درآمد کسب می کند

RadSlimeShop

رادسلیم شاپ

با بیش از 800000 فالوور، سهام rad.slime معمولا در عرض 24 ساعت به فروش می رسد. ویدیوها واضح و واضح هستند. بینندگان می توانند شکل گیری لجن پاپ آپ رنگارنگ را بشنوند.ویدیوهای روشن و فتوژنیک قدرت بازاریابی باورنکردنی دارند. این Minty Rainbow Chip Slimeبیش از 426 هزار بازدید ایجاد کرده است. با این همه بازدید، قابل درک است که چرا محصول در عرض 24 ساعت فروخته شده است.

چگونه RadSlimeShop در اینستاگرام درآمد کسب می کند

RadSlimeShop.com از پلتفرم تجارت الکترونیکی انعطاف پذیر و قابل تنظیم Shopifyاستفاده می کند. زمانی که هنر و علم ویدیوهای محصول چشمگیر را درک کنید، کسب درآمد از اینستاگرام می تواند نسبتاً آسان باشد.

زیبایی شناسی داستان های موفقیت اینستاگرام - زیبایی شناسی جاستین وانگ، بنیانگذار Aesthentials، علاقه زیادی به مد زیبای سبک هاراجوکو دارد. اکانت بزرگ اینستاگرام او کانال اصلی بازاریابی اوست. به خاطر داشته باشید که هر پست اینستاگرام به دقت تنظیم شده است تا متناسب با حال و هوای خاصی باشد. وونگ ماهانه 12000 دلار در اینستاگرام با فروش محصولات مختلف با مدل کسب و کار dropshippingدرآمد دارد. اگرچه تامین کنندگان متعددی وجود دارد، اما محصولات تا زمانی که توسط مشتریان خریداری نشود توسط صاحب فروشگاه خریداری نمی شود. زیبایی شناسی چگونه در اینستاگرام درآمد کسب می کند

19 استراتژی برای اینفلوئنسر شدن

19 استراتژی برای اینفلوئنسر شدن

 

استراتژی برای اینفلوئنسر شدن
استراتژی برای اینفلوئنسر شدن

علاقه به اینفلوئنسر مارکتینگ از سال 2013 تا کنون 90 برابر شده است. اما چگونه؟ چرا؟ در این مقاله توضیح خواهم داد که چگونه اینفلوئنسر شدم و چگونه می توانم در حوزه کاری خود به یک اینفلوئنسر تبدیل شوم.

1. با تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در جایگاه خود شروع کنید

دلیل اینکه شما به یک طاقچه نیاز دارید این است که به عنوان یک میکرو اینفلوئنسر در یک جایگاه خاص شروع کنید. میکرو اینفلوئنسرها تبلیغات شفاهی قدرتمندی را برای گروه های کوچک ایجاد می کنند. آنها به اندازه کارداشیان ها فالوور ندارند، اما بسیار ارزان تر هستند و به اندازه کافی به افراد دسترسی پیدا می کنند تا در فروش محصولات خود تفاوت ایجاد کنند. به علاوه، تحقیقات نشان می‌دهد که فروش آن دو برابر بیشتر از تبلیغات پولی است و 37 درصد نرخ حفظ مشتری بالاتری دارد.

چگونه یک اینفلوئنسر شویم - آمار موفقیت اینفلوئنسر مارکتینگ تنها انتخاب مناطقی که می خواهید بر آن تأثیر بگذارید کافی نیست. به عنوان مثال مورد من را در نظر بگیرید. بازاریابی دیجیتال یک موضوع گسترده است و شما نمی توانید تنها با تمرکز بر کلمات کلیدی گسترده در صدر قرار بگیرید.

من قبل از یادگیری بازاریابی محتوا، بهینه‌سازی نرخ تبدیل، بازاریابی تأثیرگذار، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر، در زمینه سئو کار کردم. من سخت کار کردم. برای به دست آوردن حدود 300000 دنبال کننده توییتر. یک روز شما نیز ممکن است 300000 فالوور داشته باشید. اما برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، باید با یکی شروع کنید.

به عنوان یک متخصص در میان دوستان و همکاران خود شروع کنید.برای تبدیل شدن به یک متخصص در شهر و ایالت خود تلاش کنید.

۲- استراتژی محتوا داشته باشید

هنگامی که جایگاه خود را به دست آوردید، زمان آن است که استراتژی محتوای خود را بسازید. استراتژی محتوا می‌تواند مفهومی مبهم باشد، اما برای اهداف این مقاله به مواردی مانند فراوانی انتشار، لحن و صدای نویسنده، و عناصر محتوا (متن، گرافیک و غیره) اشاره دارد. حتی موسسه بازاریابی محتوا نیز پذیرفته است که هیچ قالبی برای این مورد وجود ندارد. زیرا هر شخص و برندی نیازها و اهداف متفاوتی دارد.

استراتژی محتوای من هدف دقیقی برای ایجاد مقدار مشخصی از پست های اجتماعی در هر شبکه با حفظ کیفیت وبلاگ و کار بر روی پروژه های جانبی تعیین می کند. همچنین مطمئن شدم که محتوا از لحن و صدای مکالمه یکسانی استفاده می کند (دریافت؟) خیلی گرم نیست؟ پس از دریافت این اطلاعات، می توانید کانال خود را انتخاب کنید.3. یک کانال را انتخاب کنید هیچ پاسخ اشتباهی در مورد اینکه از کدام کانال اجتماعی استفاده کنید و از آن اجتناب کنید وجود ندارد. فیسبوک با 94 درصد از بازاریابان در سراسر جهان از فیس بوک تا ژانویه 2020 استفاده می کند و پس از آن LinkedInبا 76 درصد، محبوب ترین است. فیسبوک با 61 درصد از سهم بازار در سال 2016 محبوب ترین است. اما این میزان نسبت به 65 درصد در سال 2015 کاهش یافته است و سایر کانال های اجتماعی همچنان فعال هستند. من از کانال‌های خاصی بیشتر از کانال‌های دیگر لذت می‌برم، اما هنگام تعامل با مخاطبانم، از کانال‌های مورد علاقه‌ام استفاده نمی‌کنم. من تمام تلاشم را می کنم تا در هر جایی ظاهر شوم. این کانال های اجتماعی من هستند. این شامل تلاش های وبلاگ یا مهمان من برای وبلاگ نویسی نمی شود. شما نیازی به شرکت فعال در بسیاری از کانال ها ندارید، اما برای افزایش نفوذ خود یکی یا دو کانال را انتخاب کنید. هر کانال اجتماعی را به عنوان یک پلتفرم دیگر برای دستیابی به مشتریان خود (و عموم مردم) در نظر بگیرید.

4. شبکه صنعت

برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار، باید ارتباطات واقعی برقرار کنید. همه می خواهند در خانه روی مبل خود بمانند و با اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند. این فقط یک گزینه نیست.به عنوان مثال، اینفلوئنسر محبوب فناوری iJustine 1.2میلیون دنبال کننده توییتر دارد. او با فالوورهای خود بسیار فعال است، اما احتمالاً برای او غیرممکن است که شخصاً با تمام 1.2 میلیون نفر به روشی معنادار ارتباط برقرار کند. مکان‌هایی که می‌توانید با جاستین ازاریک ارتباط برقرار کنید، در نمایشگاه‌های تجاری فناوری مانند CES، Webby Awards، Streamysو چند رویداد دیگر هستند. می‌توانید حساب‌های اجتماعی او را دنبال کنید تا ببینید در چه رویدادهایی شرکت می‌کند. بازاریابی رویداد یک روند بزرگ است و اینکه بتوانید در مورد حضور اینفلوئنسر خود ببالید بسیار مهم است.

چرا آن را یک اولویت بازاریابی برای خود قرار نمی دهید؟

از روی کاناپه بلند شوید، از خانه خارج شوید و در رویدادهای مهم مرتبط با جایگاه خود شرکت کنید. یا حتی ساده تر، می توانید در رویدادهای آنلاینی که در دنیای پس از کرونا محبوبیت پیدا می کنند شرکت کنید.فهرست‌های نمایشگاه‌های تجاری را برای هر صنعتی در سراسر جهان در شبکه خبری نمایشگاه تجارت بیابید.

5. در انجمن های خارج از سایت شرکت کنید

محبوب بودن در یک شبکه اجتماعی مزایای خود را دارد. به عنوان مثال، در سال 2020، محبوب ترین یوتیوبرها سالانه بیش از 1 میلیارد دلار از تبلیغات و حمایت های مالی درآمد کسب می کنند. همه ما نمی توانیم اینقدر خوش شانس باشیم. بقیه ما باید از رسانه‌های اجتماعی خارج شویم و در انجمن‌ها، نظرات و سایر بحث‌های آنلاین شرکت کنیم تا دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهیم. هر بار که در یک بحث آنلاین شرکت می کنید، شهرت، نفوذ و ارتباطات شما تقویت می شود.

6. یک وب سایت یا وبلاگ ایجاد کنید

گفتگو در شبکه های اجتماعی به پایان نمی رسد. من همیشه بیشتر از چیزی که بتوانم در یک توییت یا پست اینستاگرام بگنجانم برای گفتن دارم.یک وب‌سایت یا وبلاگ مکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که وقتی دنبال‌کنندگان اجتماعی خود را دریافت می‌کنید، آنها را هدایت کنید. من شخصا از طرفداران پر و پا قرص وبلاگ نویسی هستم. یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای ایجاد وب سایت و وبلاگ وردپرس است. بی دلیل تبدیل به یک اینفلوئنسر نشوید. با قرار دادن پیوندهایی به وبلاگ خود در پست های رسانه های اجتماعی خود شروع کنید و آماده باشید تا دنبال کنندگان خود را از طریق یک قیف تبدیل به خوبی طراحی شده راهنمایی کنید. پیوند به وب سایت یا وبلاگ شما واقعاً می تواند تعامل مخاطبان شما را در رسانه های اجتماعی افزایش دهد. و ناگفته نماند که محتوای طولانی وبلاگ باید حتی ارزش بیشتری نسبت به پست های اجتماعی داشته باشد تا بتواند کلیک دریافت کند.

7. برای گفتگو ارزش قائل شوید

اگر به مکالمه ارزشی اضافه نکنید، به گوش اینفلوئنسرها نخواهید رسید. برای اینفلوئنسر بودن، باید فردی باشید که مردم با یکدیگر صحبت می کنند. امروزه تبلیغات دهان به دهان تاثیرگذارترین عاملی است که بر تصمیمات خرید تاثیر می گذارد.

چگونه یک تأثیرگذار شویم - با بررسی های بی طرفانه اگر بتوانید مردم را به اندازه کافی با دانش و ارزش مکالمه خود تحت تأثیر قرار دهید، آنها شما را به دیگران خواهند فروخت. بعد به دوتا دوستشون میگن... تا اینفلوئنسر بشی!

8. جلوتر از امور جاری باشید

دو نوع محتوا وجود دارد: همیشه سبز و موضوعی. محتوای همیشه سبز برای همیشه مرتبط است، مانند مقالاتی در مورد رویدادهای تاریخی. محتوای مد روز در حال حاضر در حال ترند است، اما به سرعت در حال فراموشی است. اساساً همه چیز امروز اتفاق می افتد. هنگامی که من پست های وبلاگ می نویسم، نیازی به به روز رسانی محتوای خود ندارم، بنابراین سعی می کنم تا آنجا که ممکن است آن را همیشه سبز نگه دارم.اما در رسانه های اجتماعی، اطلاع از رویدادهای جاری کلید اشتراک گذاری است. به عنوان مثال، بزرگترین توییت الن کارمایکل از شرکت لافایت در سال 2017، ترکیبی از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 با سوپر باول 2017 بود. چگونه یک اینفلوئنسر شویم - توییت های هیلاری کلینتو استفاده از این تصاویر به موقع با جلب نظر طرفداران Super Bowlکه انتخابات را به یاد دارند، یک برند تجاری برای کارمایکل ایجاد کرد. موضوعی ماندن باعث می‌شود که در رسانه‌های اجتماعی ویروسی شوید. با ابزارهای ما در جریان روندهای رسانه های اجتماعی باشید. حتی می توانید هشدارهای Google News را برای نظارت بر کلمات کلیدی و عبارات خاص در سراسر اینترنت تنظیم کنید. برای به روز ماندن هر کاری را انجام می دهد.

9. همه کانال ها را درک کنید

حتی اگر از یک کانال رسانه اجتماعی خاص استفاده نمی کنید، مهم است که بدانید اگر می خواهید یک تأثیرگذار شوید، چه کسی این کار را می کند. به عنوان مثال، من یک کاربر مشتاق اسنپ چت نیستم، اما می دانم که نمی توان ۲۵۰ میلیون کاربر (عمدتاً جوان) را نادیده گرفت. جمعیت شناسی افرادی که از هر کانال استفاده می کنند آنقدر متنوع است که شبکه های اجتماعی مختلف به استراتژی های متفاوتی نیاز دارند. برای مثال، تصویر زیر بهترین روش‌ها را برای پست‌هایی که می‌توان در طول فصل تعطیلات در کانال‌ها به اشتراک گذاشت، نشان می‌دهد. ایده محتوای تعطیلات 2 اگرچه این تفاوت ها جزئی هستند، اما تفاوت بزرگی در تعیین اینکه آیا شما یک قهرمان یا صفر در صنعت خود هستید، ایجاد می کند. این نوع نمودار برای آماده سازی پست هایی که از قبل برنامه ریزی شده اند مفید است.

10. معتبر باشید و به برند خود وفادار بمانید

بازگشت به سوپر بول، یک رویداد جالب است. چرا؟ زیرا برند تبلیغاتی را درست مانند بازی واقعی ساخته است.بسیاری از شرکت‌ها اسپات‌های تلویزیونی حماسی ایجاد می‌کنند که داستان برندشان را روایت می‌کنند. آنچه مهم است: برای تأثیرگذار بودن، مهم است که معتبر باشید و به صدای برند خود پایبند باشید. هزینه تبلیغات دیجیتال در فوریه 2021 نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش یافته است. در همین دوره، هزینه تبلیغات تلویزیونی نزدیک به 27 درصد کاهش یافت. این بدان معنی است که صداهای معتبر در رسانه های اجتماعی مهم تر از تبلیغات گران قیمت Super Bowl هستند. این رایگان است و به شما کمک می‌کند از رتبه‌های بی‌سرنشین گرفته تا اینفلوئنسرهای میکرو به اینفلوئنسرهای اصلی صعود کنید.

11. به نظرات پاسخ دهید

 به نظرات پاسخ دهید
به نظرات پاسخ دهید

اگر از وبلاگ یا نمایه های رسانه های اجتماعی من بازدید کرده اید، می دانید که من فعالانه به نظرات پاسخ می دهم. در اینجا نمونه ای از یک پست وبلاگ اخیر است که چند سال پیش در فیس بوک تبلیغ کردم. چگونه یک تأثیرگذار شویم - به نظرات پاسخ دهید فالوورهای من دوست دارند از من سؤال بپرسند و نظر بدهند و من دوست دارم به آنها پاسخ دهم. اینگونه است که من یک جامعه اجتماعی برای مشارکت و تعامل با محتوای خود ایجاد کردم. سعی کنید هنگام پاسخ دادن، سازگار و دوستانه باشید. به ترول ها و سایر افراد متنفر واکنش نشان ندهید مگر اینکه یک زینگر عالی داشته باشید که به تصویر برند شما کمک کند.

12. در اجتماع شرکت کنید

فقط جواب دادن کافی نیست. برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، باید گفتگو را شروع کنید. با شروع تبلیغ Procter & Gamble's Mr. Clean Super Bowl، این شرکت در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده است. کمتر از یک دقیقه پس از پخش آگهی بازرگانی، Mr. Clean Super Bowl 11700بار در رسانه های اجتماعی نام برده شد.

Mrclean.jpgmtime1491293416 این نوع تعامل همان چیزی است که رسانه های اجتماعی برای آن طراحی شده اند.و مردم به تعامل با این پلتفرم ها ادامه خواهند داد. در اینجا یک نمودار مفید است که تعامل اجتماعی را بر اساس پلت فرم و صنعت تجزیه می کند. چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم - مشارکت اجتماعی بر اساس صنعت و پلتفرم هرچه بیشتر در جامعه خارج از فید خود شرکت کنید، تأثیر بیشتری خواهید داشت. فقط به نظرات صفحه فیس بوک خود پاسخ ندهید. می توانید در گروه ها پست ارسال کنید، در صفحات دوستان خود پست بگذارید، تأثیرگذاران دیگر را تگ کنید و به انجمن بپیوندید. از راه اندازی گروه فیس بوک خود برای جذب فالوورهای بیشتر نترسید.

13. همیشه مطالب تازه منتشر کنید

من مدت زیادی است که روزانه حداقل یک وبلاگ در این سایت منتشر می کنم. چگونه یک اینفلوئنسر شویم - وبلاگ نیل پاتل این آسان نیست، اما من آن را انجام می دهم. چرا؟ ما می خواهیم محتوای تازه را به صورت آنلاین برای خوانندگان خود نگه داریم. ما همچنین یک استراتژی بازاریابی آنلاین مبتنی بر محتوا داریم که از وبلاگ ما استفاده می کند. این هسته محتوای صفحه فیس بوک و محتوای توییتر من است. چگونه یک تأثیرگذار شویم - پست فیس بوک با پیوند به وبلاگ همچنین قلب محتوای توییتر من است. همچنین می توانید وبلاگ خود را به کانال های اجتماعی دیگر نیز پخش کنید. تمرکز بر وبلاگ خود محتوای غنی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را در تمام کانال های دیگر خود به اشتراک بگذارید. این در استراتژی بلندمدت بازاریابی دیجیتال من نقش اساسی دارد. وبلاگ من پایه و اساس این است که چگونه به جایی که امروز هستم رسیدم!

14. به انتقاد گوش دهید

خالق بودن از هر نوعی، یا قرار گرفتن در معرض دید عموم به هر دلیلی، با انتقادات زیادی همراه است. حتی رئیس جمهور ایالات متحده و ثروتمندترین مرد جهان نیز نمی توانند از انتقاد اجتناب کنند.نه پول، نه قدرت! اما تعداد کمی از مردم می توانند آن را مدیریت کنند. این یک نمودار ون از افرادی است که به انتقاد سازنده نیاز دارند و می توانند از عهده آن برآیند. چگونه یک تأثیرگذار شویم - نمودار ون از نقد هنگامی که به فردی تبدیل شوید که واقعاً می تواند انتقاد سازنده را مدیریت کند، منتقدان شما را به یک تأثیرگذار پیچیده تر تبدیل می کنند. اینفلوئنسر بودن به معنای دیکته کردن کاری نیست که مردم انجام دهند. این در مورد ایجاد یک جنبش است و انتقاد سازنده برای آن ضروری است. هیچ کس نمی خواهد توسط مردان عیسی احاطه شود.

15. دوستانه بمانید

فیل دیفرانکو یکی از تأثیرگذارترین کاربران YouTube با حساب SXEPhil است. دلیل آن به دلیل ارزش تولید و تصدی است. اما مهمتر از آن، علیرغم موفقیتش، فیل همچنان قابل ارتباط است. فیل با موضوعات متنوعی مانند سیاست، رسانه‌های اجتماعی، فرهنگ پاپ، و تفاوت‌های ظریف پلتفرم یوتیوب، رویکردی بی‌خبر دارد. آنقدر درگیر شهرت رسانه های اجتماعی نشوید تا تبدیل به یک پریمادونا شوید که از واقعیت در یک برج عاج جدا شده است. اگر این کار را انجام دهید، ممکن است عواقبی داشته باشد. هر چه یک فرد نزدیک‌تر باشد، تأثیر آن بیشتر است.

16. هر روز در مورد موضوعات جدید تحقیق کنید

اهمیت تولید دائمی ایده برای موضوعات جدید را نمی توان بیش از حد مورد تاکید قرار داد. در دراز مدت، سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. به همین دلیل از Google Alerts استفاده می کنیم می‌توانید هشدارهایی را تنظیم کنید که هر چند وقت یکبار که نام شما ذکر می‌شود به ایمیل شما ارسال شود. بسیاری از ویژگی های سفارشی سازی دیگر وجود دارد.علاوه بر تنظیم هشدارهای Google News، چند نشریه را برای به‌روز ماندن انتخاب کنید. من روزانه وبلاگ هایی مانند Moz، Entrepreneurو Hubspot را بررسی می کنم تا ذهنم را در مورد ایده های موضوعی تازه نگه دارم. هرچه آگاه تر و متعادل تر باشید، به دست آوردن نفوذ آسان تر است.

17. پست های خود را خودکار کنید

اتوماسیون آخرین روند بازاریابی است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. با داده های ارزشمند کارایی و سرعت را به دست آورید. چگونه یک تأثیرگذار شویم - پست های خود را خودکار کنید ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد پست‌های رسانه‌های اجتماعی را خودکار کنید یا محتوا را از قبل با استفاده از تقویم‌های محتوا برنامه‌ریزی کنید. اینگونه است که انتشارات حرفه ای و آژانس های اجتماعی کار می کنند. به عنوان مثال، PowerPostمی تواند تقویم محتوای قدرتمندی را برای پلتفرم های اجتماعی، پلتفرم های CMS وبلاگ نویسی و موارد دیگر ایجاد کند. از هر چیزی که استفاده می کنید، حتماً پست های خود را خودکار کنید تا از جریان ثابت محتوا اطمینان حاصل کنید. آیا فالوور اینستاگرام بخریم؟ همچنین توجه داشته باشید که پست های وبلاگ می توانند به طور خودکار از طریق CMS وبلاگ شما تنظیم شوند و در کانال های رسانه های اجتماعی شما تبلیغ شوند. از هر چیزی که استفاده می کنید، حتماً پست های خود را خودکار کنید تا از جریان ثابت محتوا اطمینان حاصل کنید. همچنین توجه داشته باشید که پست های وبلاگ می توانند به طور خودکار از طریق CMSوبلاگ شما تنظیم شوند و در کانال های رسانه های اجتماعی شما تبلیغ شوند.

18. اینفلوئنسرها را دنبال کنید و صحبت کنید

برای اینفلوئنسر شدن باید سایر اینفلوئنسرها را بشناسید. چه کسی شما را دنبال می کند به همان اندازه مهم است که چه کسی شما را دنبال می کند. برای گسترش نفوذ خود، باید به مردم نشان دهید که بر آنها نیز تأثیر می گذارید. توییتر گروه هایی به نام هشتگ دارد.من آنقدر پیش نمی روم، اما اینفلوئنسرهای دیگر را دنبال می کنم و سعی می کنم به اندازه خودم مخاطبان آنها را درگیر کنم. بسیاری از اینفلوئنسرها نیز دوست دارند با فالوورها، طرفداران و مشترکین خود ارتباط برقرار کنند. فریادها باعث می شود که احساس کنید شخصاً به جامعه کمک می کنید. مشارکت را تشویق می کنند. و در نهایت، داده های مورد نیاز برای تعیین کمیت همه این کارها.

19. تلاش را با داده ها کمی کنید

هر سایت رسانه اجتماعی تعداد بازدیدها و تعداد مخاطبان را نشان می دهد. معمولاً در صفحه بالا ارسال می شود. با این حال، این فقط نیمی از تأثیر واقعی شما را نشان می دهد. با وب سایت خود و گوگل آنالیتیکس، می توانید بقیه موارد را ببینید. ببینید کدام کانال‌های اجتماعی به سایت شما کلیک می‌کنند و چند نفر از آنها تبدیل می‌شوند. هنگامی که بدانید چند پست برای ایجاد یک تبدیل لازم است، می توانید ROIتلاش های رسانه های اجتماعی خود را محاسبه کنید. مزایای تأثیرگذار بودن به همین جا ختم نمی شود. همانطور که در ابتدا گفتم، شما می توانید بر سایر اینفلوئنسرها تأثیر بگذارید و مکالمات را هدایت کنید. از قدرت خود برای خیر استفاده کنید. چگونه یک تأثیرگذار شویم

19 استراتژی برای اینفلوئنسر شدن

19 استراتژی برای اینفلوئنسر شدن
19 استراتژی برای اینفلوئنسر شدن

در جایگاه خود یک تأثیرگذار شوید از کوچک شروع کنید. یک موضوع خاص را انتخاب کنید و در آن متخصص شوید. شما می توانید در طول زمان نفوذ خود را افزایش دهید.

یک استراتژی محتوا ایجاد کنید تصمیم بگیرید که چند وقت یکبار پست کنید، لحن (خودی یا حرفه ای و غیره) و عناصری که در محتوایی که منتشر می کنید استفاده می کنید.کانال را انتخاب کنید تصمیم بگیرید که روی کدام کانال های رسانه اجتماعی تمرکز کنید.

شبکه صنعت در رسانه های اجتماعی وصل شوید و در رویدادهای صنعت شرکت کنید تا با دیگر متخصصان صنعت خود آشنا شوید. در انجمن های خارج از سایت شرکت کنید در انجمن ها، بحث های نظرات، و سایر بحث های آنلاین برای گسترش دامنه دسترسی خود شرکت کنید. یک وب سایت یا وبلاگ ایجاد کنی وبلاگی ایجاد کنید تا به فالوورهایتان مکانی بدهید تا شما را بهتر بشناسند و تخصص صنعت خود را به نمایش بگذارند. وبلاگ‌ها همچنین می‌توانند داده‌های تعامل بیشتری را برای نشان دادن تمایل بازاریابان به پرداخت برای تبلیغات و تأییدیه‌ها ارائه دهند.به مکالمه ارزش بیافزاییدفقط انتشار محتوا کافی نیست. شما باید با ارائه محتوایی که جدید است یا دیدگاهی منحصر به فرد ارائه می دهد، برای فالوورهای خود ارزش قائل شوید.جلوتر از رویدادهای جاری باشیداز آنچه در حوزه کاری شما اتفاق می افتد مطلع باشید و آن را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. اگر مردم بتوانند برای اخبار فوری در صنعت شما روی شما حساب کنند، کمک زیادی به شما خواهد کرد تا یک تأثیرگذار شوید.همه کانال های رسانه های اجتماعی را درک کنیدکانال هایی را که بیشتر مرتبط با صنعت شما هستند شناسایی کنید و تلاش های خود را در آنجا متمرکز کنید.معتبر بمانید و به برند وفادار بمانیدداستان برند خود را اغلب برای جذب و رشد دنبال کنندگان خود بگویید. برای پاسخ دادن به نظرات در رسانه های اجتماعی یا پست های وبلاگ خود وقت بگذارید. اگر افراد احساس کنند شما را می شناسند، احتمالاً شما را دنبال می کنند و با شما ارتباط برقرار می کنند.به جامعه بپیوندیدحضور خود را در خارج از کانال خود حفظ کنید. مکالمه را به انتقاد گوش کنقابل نزدیک شدنهرچقدر هم که بزرگ شدی متواضع باش. غرور یک دور زدن است و می تواند برای شما فالوورهاهر روز در مورد موضوعات جدید تحقیق کنیدبهترین راه برای حفظ روندهای صنعت، راه اندازی Google Alertsاست. پست های خود را خودکار کنیدبا ایجاد پست‌های قبل از زمان و برنامه‌ریزی برای پست کردن خودکار با استفاده از ابزارهایی مانندPowerPost، زندگی خود را آسان‌تر کنید.اینفلوئنسرها را دنبال کنید و صحبت کنیدبا دنبال کردن آنها و تگ کردن آنها در پست های خود، مورد توجه سایر اینفلوئنسرها قرار بگیرید. اگر بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید، ممکن است خوشحال شوند که آن ها را پس دهند. این ممکن است باعث شود برخی از فالوورهای شما به نوبه خود شما را دنبال کنند.کمی سازی تلاش ها با داده ها فالوورها، تعامل و سایر داده ها را با استفاده از ابزارهای تحلیلی ارائه شده توسط اکثر کانال های رسانه های اجتماعی ردیابی کنید. این اعداد به اثبات وضعیت اینفلوئنسر شما کمک می کند و در نتیجه به شما کمک می کند تا حمایت مالی کسب کنید.

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال
بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

حقایق تایید شده توسط مایکل روزنستون ما بهترین محصولات را از طریق یک فرآیند بررسی مستقل توصیه می کنیم و تبلیغ کنندگان بر انتخاب ما تأثیری ندارند. در صورت بازدید از شرکای پیشنهادی ما ممکن است غرامت دریافت کنیم. برای اطلاعات بیشتر، افشای آگهی‌دهنده ما را بخوانید. اگر می خواهید ارزهای رمزنگاری شده بخرید یا بفروشید، افتتاح حساب در یک صرافی ارز دیجیتال یک راه عالی برای شروع است. صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند پلتفرم‌های کارگزاری آنلاین عمل می‌کنند و ابزارهایی را که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و توکن‌هایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهند. هنگام انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال، مهم است که عواملی مانند دارایی های پشتیبانی شده، کارمزدها، روش های پرداخت و امنیت را در نظر بگیرید. برای کمک به شما در یافتن صرافی مناسب، هنگام انتخاب این لیست از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال، این عوامل را در نظر گرفتیم.

بهترین مبادلات ارزهای دیجیتال در سال 2022

بهترین اپلیکیشن موبایل: Crypto.com

بهترین برای ایمنی: جمینی

بهترین برای آلت کوین ها: بیت مارت

بهترین برای کارمزدهای پایین و بهترین برای معامله گران فصلی: Kraken

بهترین برای بیت کوین: برنامه نقدی

بهترین صرافی غیرمتمرکز: Bisq

برخلاف شرکت‌های کارگزاری سنتی، صرافی‌های ارز دیجیتال عضو شرکت حمایت از سرمایه‌گذاران اوراق بهادار نیستند. (SIPC). بنابراین، مگر اینکه شرایط استفاده به نحو دیگری پیش‌بینی کند، سرمایه‌گذارانی که دارایی‌های کریپتو را در صرافی‌های رمزنگاری نگهبانی ترکیب می‌کنند، ممکن است وجوه خود را به‌عنوان طلبکاران بدون تضمین از دست بدهند.سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سایر عرضه‌های اولیه سکه (ICO) بسیار پرخطر و سوداگرانه است و بازارها می‌توانند به شدت نوسان داشته باشند. لطفا قبل از هر گونه تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید. این مقاله توصیه ای از طرف Investopedia یا نویسنده برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیست، همچنین صحت یا به موقع بودن اطلاعات را تضمین نمی کند.

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

Best Crypto Exchanges of 2022

· Best Mobile App: Crypto.com

· Best for Security: Gemini

· Best for Altcoins: BitMart

· Best for Low Fees and Best for Experienced Traders: Kraken

· Best for Bitcoin: Cash App

· Best Decentralized Exchange: Bisq

روش

4.7Crypto.com

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 250

کارمزد تراکنش: 0.04٪ تا 0.4٪

حداقل سپرده یا خرید: 1 دلار

ما Crypto.comرا به‌عنوان بهترین برنامه مبادله ارزهای دیجیتال برای موبایل انتخاب کردیم، زیرا یک اکوسیستم تجاری و سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال گسترده را ارائه می‌دهد که می‌توانید به راحتی از گوشی هوشمند خود به آن دسترسی داشته باشید.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

پشتیبانی از بیش از 250 ارز دیجیتال

طیف وسیعی از محصولات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد

کمبود

هزین نسبتا بالا

پشتیبانی ضعیف مشتری

بررسی اجمالی

Crypto.com که در سال 2016 راه اندازی شد، به یکی از صرافی های پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است. اکنون در 90 کشور در سراسر جهان در دسترس است و از بیش از 250 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

Crypto.com علاوه بر ارائه تعداد زیادی دارایی پشتیبانی شده، اکوسیستم گسترده ای از دارایی های دیجیتالی متشکل از بلاک چین خود، Crypto را نیز ارائه می دهد.زنجیره سازمان؛ توکن بومی به نام CRO؛ کارت‌های ویزا رمزگذاری‌شده؛ محصولات رمزنگاری که درآمدزایی می‌کنند؛ و موارد دیگر.

اما قابل توجه ترین برنامه موبایل Crypto.com است. در حالی که بسیاری از برنامه های موبایل مبادله ارزهای دیجیتال نسخه های ساده شده پلتفرم مبتنی بر وب صرافی را ارائه می دهند، Crypto.comبر ساخت برنامه ای متمرکز شده است که طیف گسترده ای از محصولات و ویژگی ها را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند از اکوسیستم صرافی بهره مند شوند. می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را بخرند، بفروشند، معامله کنند و سود کسب کنند و همچنین با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

طبق گزارش TrustPilotاز کاربران سابق و فعلی که بررسی‌های بدی از خود به جای گذاشته‌اند، در حالی که Crypto.com محصولات و ویژگی‌های فراوانی را ارائه می‌دهد، پشتیبانی مشتری وجود ندارد. همچنین، مگر اینکه با حجم بالاتر معامله کنید، در نهایت کارمزد تراکنش های نسبتا بالایی تا 0.40 درصد پرداخت خواهید کرد.

اگر به دنبال یک تجربه عالی معاملات ارز دیجیتال موبایلی هستید، Crypto.comبه لطف طیف وسیعی از محصولات و ویژگی های آن و همچنین تعداد زیادی دارایی های پشتیبانی شده، مسلما بهترین انتخاب است.

بهترین ها برای Safety Gemini

رتبه بندی اینوستوپدیا

4.6

جوزا

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 75

کارمزد تراکنش: 0.99 تا 2.99 دلار برای خریدهای کوچک، 1.49 درصد برای سفارش‌های بیش از 200 دلار

حداقل سپرده یا خرید: بسته به دارایی متفاوت است

باز کردن یک حساب کاربری

چرا آن را انتخاب می کنیم

ما Geminiرا به‌عنوان امن‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال انتخاب می‌کنیم زیرا پروتکل‌های امنیتی قوی دارد، وجوه کاربران را ایمن نگه می‌دارد و دارای گواهینامه SOC 2 است.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

برای همه کاربران 50 Uموجود است.ایالت اس

بورس نقدینگی بالا

وجوه را در کیف پول داغ تضمین کنید

چارچوب امنیتی قوی

کمبود

کارمزد بالا برای بسیاری از معاملات

از ارزهای دیجیتال کمتری نسبت به بسیاری از صرافی های رقیب پشتیبانی می کند

بررسی اجمالی

جمینی که در سال 2014 توسط تایلر و کامرون وینکلووس راه اندازی شد، به دلیل تاکید شدیدش بر امنیت و انطباق شهرت دارد. صرافی مستقر در نیویورک دارای بیمه کیف پول داغ است تا اطمینان حاصل کند که وجوه کاربر در صورت نقض امنیتی ایمن باقی می ماند. علاوه بر این، کاربران را ملزم به تکمیل فرآیند تأیید هویت برای کاهش احتمال تقلب می کند.

Gemini همچنین کاربران را به استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای برای محافظت از حساب‌های خود تشویق می‌کند و گزینه بررسی و تأیید دستگاه‌های مورد استفاده برای ورود به حساب‌های تجاری خود را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی های امنیتی برجسته Geminiاین است که دارای گواهینامه SOC 2است، به این معنی که حسابرسان شخص ثالث چارچوب امنیتی و انطباق شرکت را تأیید کرده اند.

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال
بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

Gemini که برای معامله گران پیشرفته ساخته شده است، داشبورد معاملاتی درجه یک را ارائه می دهد که از بیش از 75 ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می کند. جمینی همچنین کارت‌های پاداش ارز دیجیتال را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد کالاها و خدمات را با ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

پلتفرم اصلی جمینی و پلتفرم معامله‌گران فعال از ساختارهای کارمزد متفاوتی استفاده می‌کنند. پلتفرم های اصلی برای تراکنش های کوچکتر مبلغ ثابتی و برای تراکنش های بالای 200 دلار 1.49% بسیار بالا دریافت می کنند. پلتفرم‌های معامله‌گر فعال تا 0.4 درصد کارمزد سازنده را دریافت می‌کنند و با افزایش حجم معاملات کاهش می‌یابند. اینها نیز در سطح بالایی قرار دارند.با این حال، پرداخت هزینه نسبتاً بالا ممکن است هزینه کمی برای امنیت بسیار قوی Gemini باشد.

معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که ترجیح می‌دهند روی یک پلتفرم بسیار امن معامله کنند، از آنچه Geminiارائه می‌کند قدردانی خواهند کرد.

بهترین برای Altcoins BitMart

رتبه بندی اینوستوپدیا

4.4

بازار بیت

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 1000

کارمزد تراکنش: 0.045% تا 0.25%

حداقل سپرده یا خرید: 30 دلار هنگام خرید از بیت‌مارت، معاملات نقطه‌ای فاش نشده است.

باز کردن یک حساب کاربری

چرا آن را انتخاب می کنیم

BitMart بهترین انتخاب ما در رده بهترین آلت کوین ها است زیرا به کاربران 180 کشور اجازه می دهد تا بیش از 1000 ارز رمزنگاری شده را خریداری و بفروشند.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می کند

فرصت های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را فراهم کنید

خرید و فروش ساده ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد

کمبود

2021 یک هک عظیم را تجربه کرد

بازخورد بدی از مشتریان دریافت کرد

بررسی اجمالی

BitMart یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال است که در سال 2017 تأسیس شد و در بیش از 180 کشور موجود است. این به کاربران امکان خرید، فروش و ذخیره بیش از 1000 ارز دیجیتال و توکن را می دهد.

BitMart که در جزایر کیمن تأسیس شد، به یک مکان تجاری پیشرو برای ارزهای دیجیتال کوچک و متوسط ​​تبدیل شده است. بیت‌مارت دارایی‌ها و جفت‌های معاملاتی بیشتری نسبت به همتایان پیشرو خود در بازار ارائه می‌کند، بنابراین سرمایه‌گذارانی که به دنبال اضافه کردن دارایی‌های رمزنگاری تازه راه‌اندازی شده یا مبهم به سبد خود هستند، ممکن است آنچه را که به دنبال آن هستند در این صرافی بیابند.

علاوه بر این، مشتریان BitMartمی‌توانند از ویژگی کسب درآمد صرافی برای کسب سود در دارایی‌های رمزنگاری شده توسط صرافی استفاده کنند.کاربرانی که BMX، توکن بومی صرافی را در اختیار دارند، می‌توانند از کارمزد تراکنش ترجیحی نیز برخوردار شوند.

در حالی که بیت‌مارت چیزهای زیادی برای ارائه به معامله‌گران رمزنگاری با تجربه دارد، این صرافی در طول سال‌ها بازخورد ضعیفی از مشتریان دریافت کرده است. به عنوان مثال، چندین شکایت از کاربران Trustpilot مشکلات برداشت، پشتیبانی ضعیف مشتری و عدم شفافیت را گزارش کردند. با این حال، حداقل برخی از بررسی های مثبت وجود دارد.

علاوه بر این، BitMartدر دسامبر 2021 دچار یک نقض امنیتی شد که منجر به از دست دادن 196 میلیون دلار از وجوه کاربران شد. 1 اگرچه BitMartقول داده است که به کاربران غرامت بدهد، اما این هک به شدت به اعتبار صرافی لطمه زده است.

علیرغم این کاستی ها، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال که به تجارت ارزهای رمزنگاری مختلف کمتر شناخته شده هستند، آنچه را که به دنبال آن هستند را در بیت مارت پیدا خواهند کرد.

بهترین برای کارمزدهای کم و بهترین برای معامله گران با تجربه Kraken

رتبه بندی اینوستوپدیا

4.2

آژیر

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 120

کارمزد تراکنش: 0.00٪ تا 0.26٪

حداقل سپرده یا خرید: 1 دلار، اما ممکن است بسته به روش متفاوت باشد

باز کردن یک حساب کاربری

چرا آن را انتخاب می کنیم

پلتفرم معاملاتی حرفه ای Kraken، Kraken Pro، انتخاب ما برای بهترین پلتفرم معاملاتی با کارمزد پایین است زیرا برخی از کمترین هزینه ها را در فضای معاملات ارزهای دیجیتال دریافت می کند. همچنین اولین انتخاب معامله گران با تجربه ما است زیرا انواع سفارشات پیشرفته را ارائه می دهد و از معاملات حاشیه و آتی پشتیبانی می کند.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

تعداد زیادی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده

هزینه های کم با Kraken Pro

بورس نقدینگی بالا

کمبود

در همه ایالات متحده موجود نیست.ایالت اس

گزینه های محدود تامین مالی حساب

بررسی اجمالی

Kraken که در سال 2011 تأسیس شد و در اکثر نقاط جهان در دسترس است، یکی از معتبرترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است. صرافی مستقر در سانفرانسیسکو به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بیش از 120 ارز رمزنگاری شده را خریداری، بفروشند و ذخیره کنند، در حالی که هزینه های پایینی را در پلت فرم معاملاتی حرفه ای خود، Kraken Pro، دریافت می کنند.

این صرافی غنی از ویژگی‌های ارز دیجیتال، خود را به عنوان پلتفرم انتخابی برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در روزهای اولیه بازار ارزهای دیجیتال تثبیت کرد و شهرت خود را به عنوان یک مکان معاملاتی قابل اعتماد و حرفه‌ای حفظ کرده است.

Kraken دو پلتفرم، پلتفرم تجاری اصلی و پلتفرم حرفه ای Kraken Proرا ارائه می دهد. داشبورد حرفه ای صرافی ابزارهای تجزیه و تحلیل نمودار بسیار قابل تنظیم، بینش دقیق در کتاب سفارش، 13 نوع سفارش و اجرای با سرعت بالا را ارائه می دهد. علاوه بر معاملات نقطه ای، کاربران Krakenهمچنین می توانند ارزهای رمزنگاری شده را با مارجین معامله کنند و استراتژی های معاملاتی مشتقات رمزنگاری را اجرا کنند.

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال
بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

در حالی که هزینه های خرید فوری در پلتفرم اصلی Kraken بسیار بالا است (تا 1.5٪)، هزینه ها در Kraken Proبسیار پایین است. Kraken Pro یک ساختار کارمزد طبقه بندی شده ارائه می دهد که به معامله گران عمده اجازه می دهد در هزینه های معاملاتی صرفه جویی کنند. برای معامله گران با حجم 30 روزه زیر 50000 دلار، کارمزد سازنده Kraken Proاز 0.16٪ و کارمزد گیرنده از 0.26٪ شروع می شود. بهترین سایت های ارائه دهنده انواع خدمات در ایران کدام اند؟ با این حال، هزینه‌های سازنده می‌تواند تا 0٪ و کارمزدهای گیرنده می‌تواند تا 0.10٪ باشد (برای معامله‌گران با حجم 30 روزه بیش از 10 میلیون دلار).

علاوه بر این، Krakenگزینه‌های مالی محدودی دارد و انتقال سیمی روش اصلی پرداخت برای کاربران Kraken است.انتقال ACH پشتیبانی نمی شود.

بهترین برای برنامه های بیت کوین کش

رتبه بندی اینوستوپدیا

4.2

برنامه نقدی

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 1

کارمزد تراکنش: متفاوت است

حداقل سپرده یا خرید: 1 دلار

باز کردن یک حساب کاربری

چرا آن را انتخاب می کنیم

ما Cash Appرا به عنوان برترین گزینه خود در میان صرافی‌های فقط بیت‌کوین انتخاب می‌کنیم، زیرا به شما امکان می‌دهد بیت‌کوین را به صورت یکپارچه و ایمن از گوشی هوشمند خود خریداری، بفروشید و ذخیره کنید.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

رابط کاربری آسان

برداشت به کیف پول

پشتیبانی از شبکه لایتنینگ بیت کوین

کمبود

فقط بیت کوین را پشتیبانی می کند

کیف پول نگهدارنده

محدودیت های مختلف برای سپرده ها، فروش و غیره.

بررسی اجمالی

در سال 2013 توسط Block, Inc. (که قبلا Square، Inc.)، برنامه نقدی به افراد در ایالات متحده و بریتانیا امکان ارسال پول، خرج کردن، بانک و سرمایه گذاری را می دهد. این در اصل یک برنامه بانکداری تلفن همراه برای پرداخت های همتا به همتا است، اما بخش سرمایه گذاری نیز دارد. کاربران می توانند از طریق Cash App در سهام، ETFو بیت کوین سرمایه گذاری کنند. برخلاف همتایان خود مانند Robinhoodو Venmo، Cash App همچنین به کاربران اجازه می دهد بیت کوین را به کیف پول های شخص ثالث برداشت کنند، که آن را از رقبا متمایز می کند.

در اوایل سال 2022، جک دورسی، مدیرعامل Cash App اعلام کرد که این شرکت شروع به پشتیبانی از شبکه لایتنینگ بیت کوین کرده است تا امکان انتقال تقریباً فوری بیت کوین را تقریباً بدون هیچ هزینه ای فراهم کند.

عیب اصلی استفاده از Cash App برای خرید و ذخیره بیت کوین این است که کیف پول درون برنامه ای نگهداری می شود، به این معنی که شرکت ارز مجازی شما را از طرف شما نگه می دارد. در حالی که کیف پول‌های نگهبانی راحت هستند، اما امنیت کمتری نسبت به کیف‌پول‌های غیر حافظی نیز دارند.با این حال، از آنجایی که می‌توانید بیت‌کوین‌های خود را از Cash Appبرداشت کنید، می‌توانید ارز دیجیتال خود را به یک کیف پول شخصی انتقال دهید که در آن کلیدهای خصوصی خود را نگه دارید.

کارمزد تراکنش بیت کوین Cash App متفاوت است و تنها زمانی نشان داده می شود که از شما خواسته شود تراکنش خرید یا فروش خود را تأیید کنید. وقتی بیت کوین معامله می کنید، Cash Appاز قیمت متوسط ​​استفاده می کند و هزینه اسپرد اضافه می کند.

بهترین صرافی غیرمتمرکز Bisq

رتبه بندی اینوستوپدیا

3.3

سوپ غلیظ خامه ای

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 100

کارمزد تراکنش: 0.10% تا 0.70%

حداقل سپرده یا خرید: قابل اجرا نیست

باز کردن یک حساب کاربری

چرا آن را انتخاب می کنیم

Bisq انتخاب ما برای بهترین صرافی غیرمتمرکز است زیرا به کاربران در سراسر جهان امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال امن و خصوصی را می دهد.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

در سطح جهانی در دسترس است

سطح بالایی از حریم خصوصی را بدون احراز هویت ارائه می دهد

50 روش پرداخت مختلف

کمبود

معاملات ممکن است کند باشد

ممک است حجم معاملات کم باشد

برای تجارت فعال طراحی نشده است

بررس اجمالی

Bisq که در سال 2014 راه اندازی شد، یک نرم افزار تجارت رمزنگاری منبع باز است که به افراد از سراسر جهان امکان می دهد تا طیف وسیعی از ارزها و توکن های دیجیتال را به صورت همتا به همتا معامله کنند. در حال حاضر بیش از 100 دارایی دیجیتال را پشتیبانی می کند.

این صرافی غیرمتمرکز به کاربران نیازی ندارد که فرآیند احراز هویت مشتری را بشناسند (KYC) و نرم‌افزار معاملاتی به کاربران در حوزه‌های قضایی خاص محدود نمی‌شود. در Bisq، کاربران می‌توانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با استفاده از روش‌های پرداخت مختلف، از جمله سیم‌های بانکی، حواله‌های ACH و سپرده‌های نقدی خریداری و بفروشند.در حالی که Bisqبه دلیل وفاداری به بسیاری از ارزش های تعیین شده توسط بیت کوین، مانند تمرکززدایی، حریم خصوصی و حاکمیت، در میان پذیرندگان اولیه ارزهای دیجیتال محبوب است، این صرافی برای مبتدیان مناسب نیست. مکانیسم امانی مورد استفاده در فرآیند تراکنش همتا به همتا می‌تواند برای کاربران جدید چالش‌برانگیز باشد، در حالی که اجرای نسبتا کند تراکنش می‌تواند کاربرانی که برای اولین‌بار و معامله‌گران فعال هستند را منصرف کند. علاوه بر این، صرافی به دلیل حجم معاملات کمتر نسبت به مبادلات متمرکز جهانی تمایل بیشتری به انجام معاملات کوچکتر دارد.

با این حال، برای سرمایه گذاران باتجربه کریپتو که ترجیح می دهند در یک پلتفرم غیرمتمرکز و بدون KYCمعامله کنند، Bisqهمه چیزهایی را که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز دارید ارائه می دهد.

قضاوت نهایی

اگر می خواهید تجارت یا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را شروع کنید، انتخاب بهترین صرافی برای نیازهای خاص خود بسیار مهم است. چه بخواهید حجم زیادی از دارایی های دیجیتال را معامله کنید، با کمترین کارمزد ممکن یا بهترین تجربه تجارت موبایلی، گزینه ای برای شما وجود دارد.

ما Crypto.comرا بهترین گزینه برای شرکت در فضای معاملاتی تلفن همراه محبوب یافتیم. Bisq بهترین صرافی غیرمتمرکز را ارائه می دهد و Gemini بهترین محصولات امنیتی را ارائه می دهد. تاجران باتجربه و کسانی که به دنبال هزینه های پایین هستند، خانه ای در کراکن پیدا می کنند. معامله گران متمرکز بر بیت کوین آنچه را که نیاز دارند را در Cash App پیدا می کنند، اما برای هر کسی که به دنبال معامله آلت کوین های بیشتر است، Bitmartانتخاب ماست. اهداف و اولویت های خود را در نظر بگیرید و مبادله ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.بهترین صرافی های ارز دیجیتال در مقایسه

کارمزد معاملات شرکتی ارز حداقل سپرده یا حد معامله خرید

بهترین برنامه موبایل Crypto.com 0.04% تا 0.4% 250 $ 1 بله

Bisq بهترین صرافی غیرمتمرکز 0.1% تا 0.70% 100 شماره نامشخص

BitMart بهترین برای Altcoins 0.045% تا 0.25% 1000 خرید Bitmart 30 دلاری خیر

Kraken برای هزینه های کم بهترین استصرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال معمولاً وجوه کاربران را در سردخانه نگه می‌دارند تا دارایی‌ها را ایمن نگه دارند.

صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهانی معمولاً از قوانین و مقررات مالی «مشتری خود را بشناسید» و ضد پولشویی (KYC/AML) پیروی می‌کنند. بنابراین، کاربران می توانند مطمئن باشند که با یک شرکت کلاهبردار یا بازیگر بازار مخرب سروکار ندارند.

مقایسه پلتفرم های تبادل کریپتو

هگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال که نیازهای شما را برآورده می کند، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. مهمترین چیزها عبارتند از:

دارایی های پشتیبانی شده: اگر می خواهید ارزهای دیجیتالی غیر از بیت کوین بخرید، لطفاً لیست دارایی های پشتیبانی شده را قبل از تصمیم گیری در مورد صرافی بررسی کنید. برخی فقط از چند ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می دهند صدها ارز را معامله کنید.

روش‌های پرداخت: صرافی‌های کریپتوکارنسی اغلب راه‌های مختلفی را برای تامین مالی حساب شما یا خرید مستقیم ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند. در حالی که اکثر صرافی‌ها از انتقال سیمی پشتیبانی می‌کنند، برخی از پلتفرم‌ها همچنین به شما اجازه می‌دهند با استفاده از کارت‌های اعتباری، کارت‌های نقدی و سایر روش‌های پرداخت دیجیتال، ارزهای دیجیتال خریداری کنید.

کارمزد: کارمزدهای بالا می‌تواند باعث بازگشت سرمایه شما شود، به همین دلیل است که قبل از افتتاح حساب، تحقیق در مورد کارمزد تراکنش‌های ارز دیجیتال مهم است. صرافی‌های ارزهای دیجیتال معمولاً هزینه‌های تراکنش و برداشت را دریافت می‌کنند، اما ممکن است هزینه‌های دیگری نیز ایجاد شود.

امنیت: متأسفانه، صرافی‌های ارزهای دیجیتال هدف اصلی هکرهایی هستند که به دنبال دستیابی به ارزهای دیجیتال هستند. نقض امنیت و سرقت سایبری در فضای مبادلات رمزنگاری رایج است، به همین دلیل است که انتخاب یک صرافی با اقدامات امنیتی قوی بسیار مهم است.خدمات مشتری: اگر در زمینه ارزهای دیجیتال یا سرمایه گذاری تازه کار هستید، ممکن است سوالاتی داشته باشید یا برای شروع به کمک نیاز داشته باشید. در این مورد، انتخاب یک صرافی با پشتیبانی عالی از مشتری ممکن است حرکت درستی باشد.

شهرت: قبل از ثبت نام برای یک حساب کاربری در یک صرافی ارز دیجیتال، ایده خوبی است که در مورد شهرت صرافی تحقیق کنید. نظرات مشتریان را بخوانید، تاریخچه صرافی را مشاهده کنید، و به دنبال اخبار اخیری باشید که ممکن است بینش ارزشمندی ارائه دهد

یک حساب صرافی ارز دیجیتال ثبت کنید

افتتاح حساب در یک صرافی ارز دیجیتال مانند ثبت یک حساب کارگزاری آنلاین عمل می کند.

ابتدا، معمولاً باید آدرس ایمیل و رمز عبور خود را برای شروع ایجاد حساب ارائه دهید. در مرحله بعد، ایمیلی دریافت می کنید که از شما می خواهد تأیید کنید که مالک آدرس ایمیل ارائه شده هستید. .

آموزش حسابداری شخصی | سامان دهی دخل و خرج شخصی

آموزش حسابداری شخصی | سامان دهی دخل و خرج شخصی

حسابداری شخصی اصطلاحی است که مدیریت پول و همچنین پس انداز و سرمایه گذاری را در بر می گیرد. این امر شامل بودجه بندی، بانکداری، بیمه، وام مسکن، سرمایه گذاری، برنامه ریزی بازنشستگی، و برنامه ریزی مالیات و املاک است. اصطلاح حسابداری شخصی اغلب به صنعتی اطلاق می شود که خدمات مالی را به افراد و خانواده ها، به صورت مستقل ارائه می دهد و به آنها در زمینه هایی مانند فرصت های مالی مختلف و نحوه سرمایه گذاری در امور گوناگون مشاوره می دهد. حسابداری شخصی در رابطه با رسیدن به اهداف سرمایه گذاری شخصی برای نیاز های مالی کوتاه مدت، برنامه ریزی برای بازنشستگی یا پس انداز برای تحصیلات دانشگاهی است. در این مقاله قصد داریم به آموزش حسابداری شخصی و استراتژی های مربوط به آن بپردازیم.

حساب داری شخصی چیست؟

آموزش حسابداری شخصی
آموزش حسابداری شخصی

حسابداری شخصی فرآیند برنامه ریزی و مدیریت فعالیت های مالی شخصی مانند درآمد، هزینه، پس انداز، سرمایه گذاری و بیمه است. فرآیند حسابداری شخصی را می توان در یک بودجه یا برنامه مالی خلاصه کرد. حوزه های حسابداری گسترده است و داشتن سواد مالی در این رابطه یک امر ضروری تلقی می شود. در واقع حسابداری شخصی، شامل نحوه مدیریت صفر تا صد امور مالی شخصی یا خانواده، به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت است. این اصطلاح همچنین برای توصیف کل صنعت اختصاص داده شده به خدمات و محصولات طراحی شده برای کمک به افراد برای مدیریت امور مالی و همچنین فرصت های سرمایه گذاری استفاده می شود.

درآمد

درآمد به منبعی از جریان نقدی اشاره دارد که فرد آن را دریافت کرده و سپس برای حمایت از خود و خانواده از آن استفاده می کند. منابع متداول درآمد شامل حقوق و دستمزد، پاداش، دستمزد ساعتی، حقوق بازنشستگی، سود سهام و ... هستند که فرد می تواند از آن برای خرج کردن، پس انداز یا سرمایه گذاری استفاده کند. از این نظر، درآمد را می توان به عنوان اولین گام مهم در آموزش حسابداری شخصی در نظر گرفت.

مخارج

مخارج شامل تمام هزینه هایی است که یک فرد در رابطه با خرید کالا ها و خدمات دیگر متحمل می شود. مخارج به دو دسته تقسیم می شوند: پول نقد (پرداخت با پول نقد) و اعتبار (پرداخت با قرض گرفتن پول). بخش عمده ای از درآمد بیشتر مردم به بخش مخارج، اختصاص می یابد. منابع متداول هزینه های مخارج عبارتند از: پرداخت اجاره، وام مسکن، مالیات، غذا، سرگرمی، سفر و .. . اگر میزان هزینه های مخارج بیشتر از درآمد باشد، فرد دچار کسری بودجه یا درآمد می شود. مدیریت هزینه ها به اندازه دریافت درآمد مهم است.

پس انداز

پس انداز در حسابداری شخصی به وجه اضافه ای اشاره دارد که برای سرمایه گذاری یا هزینه های آتی نگهداری می شود. هزینه های حاصل از تفاوت بین درآمدی ومخارج، می تواند به سمت پس انداز یا سرمایه گذاری هدایت شود. مدیریت پس انداز یک حوزه حیاتی از امور مالی شخصی است. اشکال متداول پس انداز عبارتند از: پول نقد، حساب بانکی پس انداز و اوراق بهادار.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاری به خرید دارایی هایی مربوط می شود که انتظار می رود نرخ بازدهی ایجاد کند، با این امید که در طول زمان فرد پول بیشتری نسبت به سرمایه گذاری اولیه خود دریافت کند. سرمایه گذاری ریسک هایی را به همراه دارد و همه دارایی های سرمایه گذاری شده، در واقع نرخ بازدهی مثبتی تولید نمی کنند.

بیمه

بیمه یک اصول اساسی در زمینه حسابداری مالی محسوب می شود و به طیف وسیعی از خدمات گفته می شود که می توان از آنها برای محافظت در برابر یک رویداد نامطلوب و پیش بینی نشده استفاده کرد. محصولات بیمه متداول عبارتند از: بیمه عمر، بیمه سلامت، بیمه آتش سوزی، بیمه املاک و .. .

چرا آموزش حسابداری شخصی اهمیت دارد؟

آموزش حسابداری شخصی
آموزش حسابداری شخصی

فرایند حسابداری شخصی نه تنها بخش مهمی از مدیریت نیاز های مالی روزانه شما است، بلکه در برنامه ریزی آینده مالی شما نیز نقش مهمی ایفا می کند. هرچه زودتر به امور مالی وحسابداری شخصی دست پیدا کنید، چشم انداز بلند مدت مالی شما برای مواردی مانند سرمایه گذاری یا برنامه ریزی برای بازنشستگی بهتر خواهد بود. با درک عناصر حسابداری شخصی، می توانید فرصت هایی برای بهبود وضعیت مالی خود ایجاد کنید، که این کار به شما کمک کند تا برای نیازهای فعلی خود بودجه بندی کنید و در عین حال برای اهداف بلندمدت مالی برنامه ریزی کرده و در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنید.

خرید ممبر تلگرام و...، با کیفیت ترین سرویس خدمات شبکه های اجتماعی

استراتژی هایی برای آموزش حسابداری شخصی

استراتژی های حسابداری شخصی
استراتژی های حسابداری شخصی

فرآیند برنامه ریزی حسابداری شخصی، به داشتن یک برنامه قوی و پایبندی به آن بستگی دارد. طرح های اجرایی فرآیند حسابداری شخصی، معمولاً توسط بانکداران شخصی و مشاوران سرمایه گذاری تهیه می شوند که با مشتریان خود برای درک نیاز ها و اهداف آنها کار میکنند، و یک مسیر مناسب را ایجاد می کنند. به طور کلی، اجزای اصلی فرآیند حسابداری شخصی عبارتند از:

  • اهداف ارزیابی
  • توسعه برنامه نظارت بر اجرا و ارزیابی مجدد

1.پس انداز داشته باشید؛ پس انداز کافی برای رسیدن به اهداف بلند مدت ضروری است. روش بودجه ریزی 50/30/20 یک چارچوب عالی ارائه می دهد و به این صورت تجزیه می شود: 50 درصد از دستمزد یا درآمد خالص شما (یعنی پس از کسر مالیات) صرف وسایل ضروری زندگی مانند اجاره، آب و برق، خوراک و حمل و نقل می شود. 30 درصد به مخارج اختیاری، مانند صرف غذا در بیرون از خانه و خرید لباس، و بیست درصد به پرداخت بدهی و پس انداز برای بازنشستگی و موارد اضطراری اختصاص می یابد. به لطف تعداد زیادی از برنامه های حسابداری شخصی برای تلفن های هوشمند که امور مالی روزمره را در اختیار شما قرار می دهند.

2.خرید بیمه؛ بیمه سلامت، خودرو، خانه و زندگی می تواند شما و عزیزانتان را از مشکلات مالی در صورت بروز حوادث یا بیماری محافظت کند.

3. به هنگام سرمایه گذاری در بورس یا در زمینه ارز های دیجیتال، به یاد داشته باشید که بازده بالا به معنای ریسک بالا است. تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری های شما می تواند این ریسک را کاهش دهد و از سرمایه گذاری های شما محافظت کند.

4. از کارت های اعتباری خود هوشمندانه استفاده کنید؛ کارت های اعتباری به دلیل الکترونیکی بودنشان و عدم دسترسی به پول و سرمایه به صورت فیزیکی، می توانند به نوعی باعث افزایش هزینه ها و مخارج زندگی شوند. بنابراین یکی از استراتژی های اساسی در اصول حسابداری صحیح به شمار می روند.

5. از گرفتن وام های سنگین خودداری کنید؛ قبل از گرفتن وام مطمئن شوید که می توانید اقساط خود را در موقع مقرر باز پرداخت کنید. این کار به طور کلی اعتبار شما را بهبود می بخشد.

6. برای بازنشستگی خود برنامه ریزی کرده و پس انداز داشته باشید؛ شروع فرایند بازنشستگی ممکن است طولانی به نظر برسد، اما خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید فرا می رسد. کارشناسان حسابداری و امور مالی اظهار دارند که اکثر افراد در بازنشستگی به حدود 80 درصد حقوق فعلی خود نیاز دارند. هر چه زودتر اقدام به پس انداز کنید، از جادوی بهره مرکب، سود بیشتری به دست خواهید آورد.

7. نیازهای خانواده خود را در نظر بگیرید؛ برای محافظت از دارایی های خود و اطمینان از اینکه خواسته های شما در هنگام مرگ رعایت می شود، مطمئن شوید که وصیت نامه ای تنظیم کرده اید. شما همچنین باید نگاه دقیقی به بیمه داشته باشید و به طور دوره ای خط مشی خود را نیز مرور کنید تا مطمئن شوید که نیازهای خانواده شما را در مراحل مهم زندگی برآورده می کند.

تبلیغ در توییتر، جدید ترین سرویس خدمات نیلانت
ثروتمند شدن
ثروتمند شدن

نتیجه گیری

حسابداری شخصی اصطلاحی است که مدیریت پول و همچنین پس انداز و سرمایه گذاری را در بر می گیرد. بودجه بندی، بانکداری، بیمه، وام مسکن، سرمایه گذاری، برنامه ریزی بازنشستگی، و برنامه ریزی مالیات و املاک از چندین کاربرد های اصلی حسابداری شخصی به شمار می روند. اصطلاح حسابداری شخصی اغلب به صنعتی اشاره دارد که خدمات مالی را به افراد و خانواده ها به صورت مستقل ارائه می دهد و به آنها در رابطه با فرصت های مالی مختلف و سرمایه گذاری در زمینه های گوناگون، مشاوره می دهد. در این مقاله به حوزه های حسابداری شخصی و آموزش آن پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

تبلیغات در اینستاگرام، جدید ترین سرویس خدمات نیلانت

کسب و کار شما، سرمایه شما است.

کسب و کار شما، منبع اصلی درآمد شما است. لذا توسعه و گسترش کسب و کار شما می بایست از مهم ترین اهداف شما باشد، در این جهت مجموعه نیلانت خدمات از قبیل خرید فالوور اینستاگرام، خدمات تیک تاک، خدمات دیسکورد، خرید فالوور توییتر و.... ارائه می دهد که می توانید استفاده کنید. نیلانت یک شرکت ارائه دهنده خدمات مبتنی بر وب است که در جهت توسعه کسب و کار شما کمک های شایانی به شما میکند. همچنین می توانید از دوره های آموزشی نیلانت استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو (زیر 5 دقیقه!)

آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو Moz Pro

اگر سئو کار هستید و یا یک وبسایت دارید، قطعا می دونید که یکی از موارد مهم در سئو سایت، استفاده از ابزار های کاربردی سئو هستش. این ابزار ها به شما کمک می کنند تا: اشکالات سایت خودتون رو پیدا کنید، بک لینک های سایت خودتون روشناسایی کنید، کلمات کلیدی مناسب برای مقالات پیدا کنید و … یکی از این ابزارهایی که امکانات فوق العاده ای در رابطه با سئو به شما میده، ماز (Moz Pro) هستش. این سایت به شما ابزار های زیادی میده ولی استفاده از تمامی اون ها، رایگان نیستش، لذا تصمیم گرفتیم تو این مقاله به آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو Moz Pro بپردازیم. با استفاده ز این روش شما می تونید برای همیشه از تمامی امکانات ماز پرو استفاده کنید.

 

برای اینکه وقت شما عزیزان گرفته نشه، ویدئو آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو (زیر 5 دقیقه!) رو براتون این پایین قرار دادیم تا در سریع ترین زمان ممکن این روش رو یاد بگیرید، اگر هم خواستید میتونید از آموزش متنی زیر ویدئو استفاده کنید.

 

نمایشگر ویدیو
 
 
00:00
 
04:30
 
 

 

سایت ماز (moz.com) اجازه میده در صورت ثبت نام، هر کاربری بتونه به مدت 30 روز از تمامی امکانات ماز پرو استفاده کنه، برای شروع وارد سایت ماز بشید و روی Try Moz Pro Free کلیک کنید. در صفحه ای که باز میشه شما نیاز به یک سری اطلاعات دارید، ایمیل، نام کاربری، پسورد، اطلاعات شرکت تون، اطلاعات حساب بانکی و مشخصات هویتی. برای بخش های اول که مشکلی نیست، مشکل ما ایرانی ها تو بخش اطلاعات بانکی و هویتی هستش، بریم که باهم از طریق سایت های زیر، مشکل رو حل کنیم.

 

سایت های مورد نیاز برای ساخت اکانت رایگان ماز پرو

 

1_ namso-gen (ساخت شماره حساب رندوم)

namso-gen (ساخت شماره حساب رندوم)

namso-gen (ساخت شماره حساب رندوم)

همان طور که گفتیم، ما برای استفاده از ماز پرو نیاز به اطلاعات بانکی بین المللی داریم، از طریق سایت namso-gen ما میتونیم به صورت رندوم کلی شماره حساب بین المللی به دست بیاریم، برای شروع وارد سایت بشید. در بخش Bin یکی از کد هایی که دادیم رو بزارید، <527253462088> <549184462088> <5420342462088> در بخش QUANTITY هم عدد رو روی 20 بزارید و روی دکمه Generate بزنید تا شماره حساب ها برای شما تولید بشه. نکته ای که هستش اینکه، تمامی این شماره حساب های تولید شده، به درد ما نمیخوره، لذا باید از بین اون ها، حساب های فعال (تاریخ دار) رو پیدا کنیم، برای این کار به سایت بعدی نیاز داریم.

 

2_ mrchecker (چک فعال بودن شماره کارت)

mrchecker (چک فعال بودن شماره کارت)

mrchecker (چک فعال بودن شماره کارت)

خب تو این سایت ما میتونیم چک کنیم که کدوم یکی از شماره کارت های رندوم ما فعال هستش، برای شروع وارد سایت mrchecker شوید. فرقی نمیکنه روی کدوم یکی از این گزینه ها کلیک کنید (CCN Gate1 /CCN Gate2 /CCN Gate3). در نهایت وادر صفحه ای می شید که در اونجا باید تمامی 20 شماره حساب رندومی که در مرحله قبل به دست آوردیم رو وارد کنید. سپس روی گزینه Start بزنید و منتظر باشید. بعد چند دقیقه پایین صفحه در کادر سبز رنگ، شماره حساب های فعال به ما نمایش داده میشه.
فرمت شماره به این صورت هستش (5272534620884153|05|2025|371) که از این اعداد، 5272534620884153 شماره حساب، 05|2025 تاریخ انقضا (که باید به صورت 25/05 وارد بشه) و 371 CVC می باشد. به همین ترتیب می تونید اطلاعات بانکی حاصل رو وارد بخش ثبت نام ماز کنید.

 

3_ worldnamegenerator (اطلاعات هویتی خارجی)

worldnamegenerator (اطلاعات هویتی خارجی)

worldnamegenerator (اطلاعات هویتی خارجی)

همان طور که گفتیم، برای ساخت اکانت راپگان ماز پرو، نیاز به ثبت اطلاعات هویتی خارجی داریم. برای این کار وارد سایت worldnamegenerator بشید. هر بار که دکمه Refresh بزنید، اطلاعات جدید و کاملی به شما داده میشه، اطلاعات هویتی مورد نیاز ما شامل: نام، آدرس، پست کد، کشورو شهر میشه. همچنین با توجه به ای پی فیلتر شکن تون، می تونید تنظیم کنید که اطلاعات هویتی مربوط به کدوم کشور باشه.

خب دوستان بعد از طی کردم مراحل بالا و ثبت نام، اکانت ماز پرو برای شما فعال میشه و اون بالا می تونید، مدت زمان اعتبار خودتون رو مشاهده کنید. هر وقت که 30 روز تون تموم شد می تونید دوباره با همین روش، روی یک ایمیل دیگه اکانت ماز پرو رو برای خودتون بسازید. اگر هم حوصله ساخت ایمیل های مختلف رو، هر 30 روز ندارید، یک راه حل دیگه ام براتون داریم!

 

4_ temp-mail (ساخت ایمیل فیک)

temp-mail (ساخت ایمیل فیک)

temp-mail (ساخت ایمیل فیک)

برای شروع وارد سایت temp-mail بشید. تو این سایت شما میتونید بدون محدودیت ایمیل بسازید و حتی ایمیل های ساخته شده رو تایید کنید! کافیه ایمیل تولید شده رو کپی کنید، بعد تو هر سایتی که می خواهید وارد کنید، ما اینجا ماز رو مثال مزنیم، بعد از وارد کردن ایمیل جدید توی ماز، لازمه که اون رو تایید کنید، بعد از ارسال لینک تایید ایمیل، کافیه به سایت temp-mail بر گردیم و ایمیل رو تایید کنیم.

 

مزایای استفاده از ماز پرو Moz Pro

سئو سایت

سئو سایت

سایت ماز یکی از ضروری ترین ابزار سئو به شمار می رود. با استفاده از ماز پرو می توانید سئو سایت خود را به طور چشمگیری بهبود ببخشید. وقتی شما تولید محتوای برای سایت خود انجام می دهید، می توانید به راحتی با استفاده از ماز، مقالات و صفحه هات خود را از نگاه گوگل و خزنده گوگل بسنجید. 

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

 

بخش On-Demand Crawl

آموزش بخش های ماز پرو

آموزش بخش های ماز پرو

در این بخش با وارد کردن آدرس سایت خودتان در کادر اول صفحه، تمامی صفحات سایت شما Crawl می شود و در نتیجه کار در کادر مشخص شده پایین صفحه، نمایش داده می شود. با کلیک بر روی آن، می توانید تمامی خطا های جدی و معمولی سایت تان رو مشاهده کنید و نسبت به رفع آنها اقدام کنید. درست کردن این خطا ها می تواند تاثیر زیادی بر روی سئو تکنیکال و محتوایی سایت شما داشته باشد. عمده خطا هایی که برای شما نشان داده می شود، معمولا رفع آنها ساده بوده، توجه داشته باشید که ماز پرو در این قسمت علاوه بر گزارش خطا های موجود و لینک صفحات مشکل دار، راه حل رفع آن ها را نیز به شما می دهد. 

خرید فالوور اینستاگرام

 

بخش keyword Overview

آموزش برسی کلمه کلیدی با ماز

آموزش برسی کلمه کلیدی با ماز

در این بخش می توانید در رابطه با کلمه کلیدی که می خواهید روی آن کار کنید، اطلاعات مفیدی را کسب کنید. با وارد کردن کلمه کلیدی در کادر ابتدای صفحه، اطلاعاتی مانند سختی کلمه، سرچ کلمه، رقبا و… در اختیار شما قرار خواهد گرفت. حتی گزارش موجود در این قسمت می تواند به سئو کارانی که قصد قیمت دهی یا بستن قرارداد سئو دارند، کمک زیادی بکند. 

خرید سابسکرایب یوتیوب

 

بخش On-Page Grader

آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو

آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو

این قسمت مناسب صفحات لندینگ شما می باشد. با استفاده از این بخش می توانید تمامی لندینگ های خود را به صورت جداگانه مورد برسی قرار داده و وضعیت سئو آنها را بهبود ببخشید. همان طور که مشاهده میکنید بر اساس خطا های جدی صفحه و یک سری فاکتور ها، امتیازی از 100 به صفحات داده می شود. همچنین می توانید لندینگ رقبای خود را نیز برسی کرده، تا متوجه شوید که آنان چه قدر از شما بهتر بوده اند و چگونه جای آن هارا بگیرید.

 

امید واریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشه، هر سوالی در رابطه با آموزش ساخت اکانت رایگان ماز پرو داشتید، برامون کامنت کنید، حتما پاسخ داده میشه.

Reference : nilanet