چگونه با اشتراک گذاری مطالب آنلاین درآمد کسب کنیم

شما یاد خواهید گرفت که چگونه با به اشتراک گذاری محتوا به صورت آنلاین با استفاده از ابزارهایی مانند Replug، ContentStudio و Convertful درآمد کسب کنید. ما در عصری زندگی می‌کنیم که مردم می‌توانند از خانه کار کنند و با 9 تا 5 شغل معمولی‌شان بیشتر از اکثر افراد درآمد کسب کنند. اما، آیا می‌دانستید که می‌توانید با اشتراک‌گذاری محتوای دیگران به صورت آنلاین درآمد کسب کنید؟ شما باید مقالات را بخوانید و روزانه ویدیوهای YouTube را تماشا کنید. و می توانید برخی از آنها را با دوستان و فالوورهای خود نیز به اشتراک بگذارید.

با اشتراک گذاری محتوای آنلاین درآمد کسب کنید

اشتراک گذاری محتوای آنلاین
اشتراک گذاری محتوای آنلاین

اما فکر نمی کردید راهی برای کسب درآمد از این بازدیدها و کسب درآمد وجود داشته باشد، درست است؟ در پست امروز قدم به قدم به شما آموزش می دهم که چگونه با اشتراک گذاری آنلاین مطالب دیگران کسب درآمد کنید.

پس از مطالعه کامل این پست، خواهید آموخت که چگونه با اشتراک گذاری مطالب خود و دیگران درآمد کسب کنید

نکات و ترفندهایی برای افزایش درآمد

راه های متعدد برای کسب درآمد از محتوا و بهترین راه برای کسب درآمد از محتوای شما

ابزارها و برنامه‌هایی برای خودکار کردن روند!

پس آیا آماده اید که از این روش برای کسب درآمد استفاده کنید؟ خب بریم...

فهرست مطالب

استراتژی

· پروفایل های رسانه های اجتماعی را تنظیم کنید

· روش کسب درآمد از محتوا

· تبلیغات ایجاد کنید

· کسب درآمد از محتوا

· ابزار و خدمات

· چگونه با محتوای دیگران درآمد کسب کنیم

· مرحله 1: یک پیشنهاد پیدا کنید

· مرحله دوم: آگهی را آماده کنید

· مرحله 3: کمپین را راه اندازی کنید

· کمپین "راه اندازی مجدد" خود را آزمایش کنید

· مرحله 4: اتوماسیون

نتیجه

استراتژی

مانند هر کمپین بازاریابی موفق دیگری، استراتژی کسب درآمد از محتوا نیز وجود دارد.در اینجا نحوه کار اساسا آمده است.

پروفایل های رسانه های اجتماعی را برای برندها و مخاطبان هدف تنظیم کنید

روش کسب درآمد از محتوا را انتخاب کنید

تبلیغات ایجاد کنید

کسب درآمد از محتوا

پروفایل های رسانه های اجتماعی را تنظیم کنید

اگر قبلاً صفحات و صفحاتی در سایت های رسانه های اجتماعی خود دارید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. نکته کلیدی در اینجا شناسایی مخاطب/بازار مناسب برای کسب و کارتان است.

روش کسب درآمد از محتوا

روش کسب درآمد از محتوا
روش کسب درآمد از محتوا

چگونه می خواهید از محتوای دیگران کسب درآمد کنید؟ این سوالی است که باید از خود بپرسید. به عنوان مثال، اگر شما یک زیرمجموعه کلیک بانک هستید، می توانید از محتوای خود با تبلیغ محصولات وابسته مرتبط با مخاطب/بازار هدف خود، درآمد کسب کنید. یا اگر یک برند دیجیتال هستید یا خدمات/محصولاتی دارید، می توانید با نمایش محتوای مرتبط مانند ویدیوهای تبلیغاتی، کسب و کار خود را ارتقا دهید. اما روش ترجیحی و توصیه شده ایجاد یک لیست ایمیل است. ایجاد یک لیست ایمیل به شما امکان می دهد محصولات و خدمات متعددی را در روزهای آینده تبلیغ کنید. اگر هنوز نیاز به ایجاد یک لیست ایمیل دارید، بهترین شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما کدام است؟ توصیه می کنم یکی از Aweber یا GetResponse (اگر وابسته هستید) و ConvertKit (اگر وبلاگ نویس هستید) انتخاب کنید. همچنین اگر صاحب کسب و کار SaaS هستید و نرم افزار CRM می خواهید، Gist یک انتخاب عالی خواهد بود. چرا؟ زیرا برخی از دستگاه های منشی ایمیل برای شرکت های وابسته و برخی برای مشاغل کوچک مناسب هستند!

تبلیغات ایجاد کنید

راه اندازی تبلیغات کلید موفقیت کمپین های شما است. نحوه خطاب شما به مخاطب و کپی پیام کمپین شما را می سازد یا شکست می دهد. بعداً در این راهنما در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهم کرد.اول، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

اگر می‌خواهید فهرست ایمیل خود را بسازید، چه انگیزه‌ای باعث می‌شود پیشنهاد شما مرتبط باشد و در مقابل آن مقاومت کنید؟ (به عنوان مثال، آهنربای سربی غیرقابل مقاومت) از چه نوع محتوایی استفاده خواهید کرد؟ ویدئو، تصویر، GIF یا فقط محتوای متنی؟ آیا می خواهید افرادی را که تبلیغات شما را دیده اند دوباره هدف گیری کنید؟

کسب درآمد از محتوا

از چه نوع محتوایی می خواهید کسب درآمد کنید؟ پست های وبلاگ، ویدیوها یا هر دو؟

ابزار و خدمات

از این ابزارها استفاده خواهید کرد.

Replug - ابزاری که CTAهای هدفمند را روی پیوندهایی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید نمایش می دهد

تبدیل - ابزارهای پیشرفته CTA برای ایجاد نرم افزار

ContentStudio - رسانه های اجتماعی و ابزار بازاریابی محتوا. ما از ContentStudio برای کشف محتوا و اتوماسیون استفاده می کنیم!

بله، برای کسب درآمد از محتوای وب سایت های دیگر به سه ابزار SaaS نیاز دارید.

خب بریم...

چگونه با محتوای دیگران درآمد کسب کنیم

مرحله 1: یک پیشنهاد پیدا کنید

اکنون، می توانید با چندین وب سایت شریک شوید تا پیشنهادات مرتبط با کمپین خود را دریافت کنید. اما، در اینجا، من از ClickBank استفاده خواهم کرد، زیرا تصور می کنم شما احتمالاً از ClickBank برای کسب درآمد از محتوا استفاده می کنید. یک نمایش وابسته را انتخاب کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود. به عنوان مثال، من استفاده از تاپ Lurn ارائه شده توسط Anik Singal را انتخاب کردم. بانک - سوق - محصولات وابسته کلیک کنید

با کلیک بر روی دکمه ارتقا، پیوند وابسته را دریافت کنید. برای ردیابی فروش از کمپین کسب درآمد از محتوای خود، یک شناسه ردیابی (TID) اضافه کنید. پیوند وابسته را کپی کنید و آن را در یک ویرایشگر متن مانند NotePad (ویندوز) ذخیره کنید. مهم ترین شبکه های اجتماعی برای سئو سایت در سال 2022

مرحله دوم: آگهی را آماده کنید

در مرحله بعد آگهی پیشنهادی خود را آماده خواهیم کرد.برای آن، من از Convertful استفاده خواهم کرد.

Convertful یک جعبه ابزار بهینه سازی در سایت با ویژگی های بسیاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی کامل من در Convertful را بخوانید.

Convertful یک طرح رایگان دارد. اما من پیشنهاد می کنم برای دریافت بیشتر آن، برای یک طرح پولی ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام در Convertful، سایت خود را اضافه کنید. دامنه باید متعلق به شما باشد و می تواند دامنه اصلی باشد، مانند pitiya.com.

تبدیل اضافه کردن یک سایت جدید

یک هشدار برای تأیید مکان شما وجود خواهد داشت. می توانید اخطار را نادیده بگیرید زیرا در مرحله بعد رفع خواهد شد.

روی دکمه Create Widget کلیک کنید تا شروع به ایجاد ویجت برای پیشنهاد وابسته خود کنید.

یک ابزار تبدیل ایجاد کنید

می‌توانید پنج نوع فراخوان برای اقدام را ببینید که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. هر کدام در هر سناریویی بهترین عملکرد را دارند. به عنوان مثال، Welcome Mattمعمولاً در تجربه شخصی من برای تولید سرنخ بهتر عمل می کند.

کلاس های قالب تبدیل optin-widget

با این حال، برای این کمپین، ویجت "پاپ آپ" را انتخاب کردم.

تبدیل الگوها - عناصر رابط کاربری

پس از کلیک بر روی دکمه Create Popup، به ویرایشگر تبدیل هدایت خواهید شد.

ویراشگر تبدیل

من هر مرحله از ایجاد یک ابزارک فراخوان را در اینجا توضیح نمی دهم. اما، شما می توانید آن را خیلی سریع یاد بگیرید زیرا بسیار ساده است و راهنماهایی در مورد آن در Convertful Knowledgebase وجود دارد.

مرحله 3: کمپین را راه اندازی کنید

اکنون کمپینی برای نمایش CTAهای هدفمند (در مورد ما تبلیغات وابسته) در سایر وب سایت ها راه اندازی خواهیم کرد. ابزاری که من استفاده می کنم و به دیگران توصیه می کنم Replug است.Replug یک ابزار مدیریت لینک و تجزیه و تحلی کامل با ویژگی های بسیاری است. بررسی Replug من را بخوانید تا درباره این ابزار بیشتر بدانید. کسب درآمد از شبکه های اجتماعی با نیلانت

از اینجا می توانید برای Replug ثبت نام کنید. برای استفاده از ویژگی دامنه های سفارشی باید در طرح سطح حرفه ای یا بالاتر ثبت نام کنید. من توصیه می کنم یک نسخه آزمایشی رایگان در Replug Pro شروع کنید تا بتوانید در هزینه خود صرفه جویی کنید و این روش را آزمایش کنید.

هنگامی که با موفقیت در Replug ثبت نام کردید، گام بعدی این است که حساب Convertful خود را با Replugیکپارچه کنید تا بتونید از ابزارهای CTA که در Convertful ایجاد کرده اید در کمپین های Replug خود استفاده کنید.

برای انجام این کار، به تنظیمات "ویجت های سفارشی" بروید و روی دکمه "افزودن کد ویجت سفارشی" کلیک کنید.

restart-add-custom-widget-code

کد جاوا اسکریپت قابل تبدیل را کپی کرده و در قسمت "Custom JavaScript" قرار دهید و تنظیمات خود را ذخیره کنید.

تبدیل انتگرال

پس از افزودن اسکریپت تبدیل، گام بعدی این است که دامنه سفارشی خود را با حساب Replug خود ادغام کنید تا پیوندهای کوتاه شده در دامنه شما قرار گیرند.

یک دامنه سفارشی اضافه کنید - دوباره وصل کنید

بهترین سناریوی مورد استفاده برای دامنه های در نظر گرفته شده برای کمپین های راه اندازی مجدد، هدایت کاربرانی است که از صفحه خطای 404 بازدید کرده و مستقیماً به دامنه اصلی رفته اند به صفحات دیگر.

تنظیمات دامنه سفارشی را مجدداً راه اندازی کنید

من راه اندازی کرده ام که این بازدیدکنندگان را به وب سایت دیگری که در حال اجرا هستم هدایت کنم. اما، می‌توانید آنها را به یک پیشنهاد وابسته دیگر یا صفحه جذب سرنخ هدایت کنید.

قدم بعدی ایجاد یک برند برای کمپین های خود است. معمولاً یک برند شخصیت و هویت برند شما را نشان می دهد.

کاملا جدید نصب مجدد

نام تجاری خود را وارد کنید تا ابزارهای CTA خود را سفارشی کنید.تنظیمات برند را دوباره نصب کنید

در مرحله بعد، روی تب "Campaigns" کلیک کنید و یک کمپین جدید ایجاد کنید.

یک کمپین جدید را بارگیری مجدد کنید

مطمئن شوید که کادر انتخاب "ابزارهای شخص ثالث/سفارشی" علامت زده شده باشد و دامنه سفارشی شما از کادر علامت زده شده باشد، مگر اینکه علامت زده شده باشد.

تنظیمات کمپین را مجدداً راه اندازی کنید

از منوی کشویی گزینه Convert را انتخاب کنید. و روی دکمه "ذخیره کمپین" کلیک کنید تا راه اندازی کمپین به پایان برسد.

کمپین های بازپخش ویجت سفارشی را اضافه کنید

کمپین "راه اندازی مجدد" خود را آزمایش کنید

اکنن اه اندازی کمپین را کامل کرده اید. ممکن است بخواهید مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند.

در اینجا نحوه آزمایش اینکه آیا کمپین Replug CTA شما به خوبی انجام می شود، آمده است. ابتدا یک لینک جدید در زیر صفحه پیوندهای مجدد ایجاد کنید.

لینک پخش جدید

در مرحله بعد، ابتدا نام کمپین را انتخاب کنید و آدرس اینترنتی را که می‌خواهید CTA نمایش داده شود وارد کنید. همچنین، می‌توانید چند برچسب برای پیوند کوتاه اضافه کنید تا بعداً آن را سازماندهی کنید.

ایجاد لینک پخش مجدد

پیوند خود را برای پیوند Replug ذخیره کنید.

Relink-link-cta-widget

پیوند نصب مجدد را در یک تب جدید باز کنید. من ترجیح می‌دهم از پیوند Replug در یک پنجره ناشناس (Google Chrome) یا پنجره خصوصی (Firefox) بازدید کنم زیرا از ذخیره پیکسل‌های ردیابی و کوکی‌ها جلوگیری می‌کند.

پیوند دوباره ظاهر می شود

بله آن کار می کند!

من به تازگی یک ویجت دعوت به اقدام را در مقاله ای در اخبار بی بی سی معرفی کردم! شگفت آور!

در اینجا برخی از مزایای استفاده از Convertful برای ایجاد ویجت های CTA آورده شده است.

ویرایشگر انعطاف پذیر و گزینه های سفارشی سازی بیشتر

گزینه های هدف گیری پیشرفته

مشاهده وضعیت های مختلف بر اساس انتخاب های کاربر

جاوا اسکریپت سفارشی را پیاده سازی کنید (وقتی شخصی روی دکمه CTA view وابسته کلیک می کند و هنگامی که CTA ظاهر می شود ویجت چت مانند GIST را نمایش می دهد، می توانید هدف گذاری مجدد پیکسل را اجرا کنید.)

بسیاری از ابزارهای خرید را مشاهده کنید!

در واقع، استفاده از ویجت‌های تبدیل CTA در ابزارهای پیش‌فرض Replug مزایای زیادی به همراه دارد. یکی از آنها، یکی از موارد مورد علاقه من، توانایی تست A/B ابزارهای CTA است.

یک پیوند تعمیر سریع در داشبورد خود ایجاد کنید یا افزونه Replug Chrome را نصب کنید تا فوراً پیوندهای نصب مجدد ایجاد کنید.

به سرعت پیوندها را دوباره ایجاد کنید

مرحله 4: اتوماسیون

شما اکنون با ایجاد یک CTA و راه اندازی پیوندهای نصب مجدد، تمام کارهای سخت را انجام داده اید. اما یافتن محتوای باکیفیت، ایجاد لینک‌های پخش مجدد و اشتراک‌گذاری آن‌ها در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، اگر نه زمان زیادی، زمان می‌برد. بنابراین، اگر راهی برای خودکارسازی بخش وقت گیر وجود داشته باشد، آن را دوست ندارید؟

آیا به اشتراک گذاری پیوندهای مرتبط مجدد در بازه های زمانی خاص؟ شرط می بندم که خواهی کرد! بنابراین در اینجا نحوه خودکارسازی این فرآیند با استفاده از یکی از بهترین رسانه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی محتوا، ConentStudio، آورده شده است. من یک راهنمای مفصل در ContentStudio نوشته‌ام و آن را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای توییتر در این پست رتبه‌بندی کرده‌ام. در واقع ContentStudio چیزی بیش از یک ابزار معمولی رسانه های اجتماعی است. دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند مانند سازماندهی محتوا و کشف محتوا است. این بخش به شما نشان می دهد که چگونه از ContentStudio برای خودکارسازی کمپین های تبلیغاتی وابسته Replug خود استفاده کنید. در اینجا در ContentStudio مشترک شوید. تخفیف ویژه ContentStudio دریافت کنید و تا 50٪ صرفه جویی کنید!

پس از ثبت نام، حساب Replug خود را یکپارچه کنید.

ادغام استودیو محتوا

به بخش اتوماسیون بروید و یکی از دو دستور العمل عالی اتوماسیون ما را انتخاب کنید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک کمپین اتوماسیون برای پیوند مقاله به رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.اتوماسیون محتوا

نام کمپین را وارد کنید و حساب‌های رسانه اجتماعی را که می‌خواهید پیوندهای نصب مجدد را به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید. (لطفاً توجه داشته باشید که ابتدا باید حساب های اجتماعی خود را تأیید کنید که در این راهنما نشان ندادم)

انتخاب-حساب ها-رسانه های اجتماعی

چند کلمه کلیدی هدف را وارد کنید تا کمپین اتوماسیون خود را ایجاد کنید یا کلمات کلیدی و دامنه‌ها را از یک موضوع سفارشی که برای فید محتوا در تنظیمات حساب ContentStudio خود ایجاد کرده‌اید آپلود کنید.

ساخت - خودکار - کمپین - استودیو محتوا

با افزودن شرایط بیشتر، هدف گذاری محدود کنید.

تنظیمات هدفمند محدود-محتوای استودیو-اتوماسیون-تنظیمات کمپین

گزینه Replug CTA را از منوی کشویی زیر Call To Action انتخاب کنید.

Repug-cta-contentstudio- اتوماسیون کمپین

زمان بندی و برنامه استقرار را در مرحله 4 تنظیم کنید.

تنظیم زمان-محتوا-استودیو-کمپین اتوماسیون

کمپین خود را با کلیک بر روی دکمه Done پایان دهید. و کمپین شما آماده است!