دوره های آموزشی بازاریابی ایمیلی 2022

بازاریابی ایمیلی یکی از قدرتمندترین ابزارها برای رشد هر کسب و کاری است اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید. اگر بازاریاب یا کپی رایتر هستید، یادگیری ایمیل مارکتینگ می تواند ارزش شما را در بازار کار به میزان قابل توجهی افزایش دهد. و چه کسی می داند - شاید این شغل اصلی شما شود و درآمد ثابتی در دفتر یا از راه دور کسب کنید. تقاضا برای بازاریابان ایمیل در حال افزایش است - روش های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی باید به این توجه کنید. و اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید یک کمپین ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار خود راه اندازی کنید، دوره بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کند تا اهداف درستی را برای بازاریاب خود تعیین کنید و کار را کنترل کنید. یا پس از گذراندن چنین دوره ای، دانش لازم برای شروع دوره بازاریابی ایمیلی خود را خواهید داشت.

ما 7 دوره اثبات شده بازاریابی ایمیلی را برای شما پیدا کرده ایم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و اصول اولیه ایجاد کمپین های ایمیلی عالی را یاد بگیرید یا دانش قدیمی خود را تقویت کنید.

دوره های آموزشی بازاریابی ایمیلی
دوره های آموزشی بازاریابی ایمیلی

راهنمای بازاریابی ایمیلی GetResponse

اول از همه، خواندن راهنمای GetResponse برای بازاریابی ایمیلی برای شما عالی خواهد بود. این به اصول بازاریابی ایمیلی عمیق می پردازد و بسیاری از اطلاعات نظری را پوشش می دهد. این راهنمای GetResponse برای افرادی مناسب است که چیزی در مورد بازاریابی ایمیلی نمی دانند. با این حال، حتی معامله گران متوسط ​​نیز چیز جدیدی از این راهنما به دست خواهند آورد. آنها به شما یاد خواهند داد:

· بازاریابی ایمیلی چیست؟

· ۱۱ مزیت کلیدی بازاریابی ایمیلی چیست؟

· میانگین بازگشت سرمایه برای ایمیل مارکتینگ چقدر است؟

· نحوه انتخاب بهترین سرویس ایمیل

· چگونه لیست ایمیل خود را افزایش دهیم

· چگونه لیست ایمیل خود را بخش بندی کنیم

· چه نوع ایمیلی وجود دارد و کدام یک بهتر است ارسال شود

· چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید و از چه معیارهایی در کار خود استفاده کنید

· چگونه اولین کمپین ایمیل خود را راه اندازی کنید

این یک مطالعه طولانی مفصل است که می توانید به روایت یک شخص واقعی گوش دهید (بسیار لذت بخش).کمی بیشتر از 30 دقیقه طول می کشد. اگر دانشی از بازاریابی ایمیلی ندارید و می خواهید سریع آن را یاد بگیرید، یادگیری خود را با این مطالعه طولانی شروع کنید.

دوره بازاریابی ایمیلی: گواهینامه بازاریابی ایمیلی Hubspot

این یک دوره رایگان ایمیل مارکتینگ است که در آن دانش نظری در مورد بازاریابی ایمیلی کسب می کنید. این دوره بازاریابی ایمیلی شامل 9 بلوک است که بازاریابی ایمیلی را مرحله به مرحله پوشش می دهد. هر بلوک شامل 3 ویدیو به مدت 7-15 دقیقه و یک آزمون متوسط ​​است. اولین سخنرانی مقدمه ای بر بازاریابی ایمیلی است. پس از آن مقدمه ای بر تقسیم بندی پایگاه داده ایمیل، معیارهای تحویل ایمیل، الزامات طراحی ایمیل، تست لیست پستی ایمیل و تجزیه و تحلیل نتایج بازاریابی ایمیلی ارائه می شود. پس از گذراندن دوره ایمیل مارکتینگ، گواهینامه دریافت می کنید.

از Digital Marketer به یک استاد معتبر بازاریابی ایمیلی تبدیل شوید این دوره بازاریابی ایمیلی دانش نظری در مورد ارسال نامه ارائه می دهد. این دوره برای بازاریابان سطح متوسط ​​و بالا، آژانس ها و صاحبان مشاغل در نظر گرفته شده است. این دارای بینش عمیقی در مورد بازاریابی ایمیلی است که مبتدیان پس از عبور از آن متوجه نمی شوند یا از آن استفاده نمی کنند. برنامه آن شامل: هدف از این دوره یادگیری نحوه ایجاد سرنخ و فروش بیشتر از طریق پست های خودکار است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک تقویم ایمیل ایجاد کنید، پایگاه داده خود را تقسیم بندی کنید، کمپین های ایمیلی را راه اندازی و اجرا کنید، نتایج بازاریابی ایمیلی را ردیابی کنید، و به طور مداوم برای بهبود اثربخشی ایمیل خود کار کنید.پس از گذراندن آن، گواهینامه و نشان الکترونیکی بعد از آزمون دریافت می کنید.

بازاریابی ایمیلی: درس های پیشرفته در مدیریت استراتژی بازاریابی ایمیلی پایدار از Getresponse

این دوره آموزشی ایمیل مارکتینگ شامل درس های عملی در زمینه ایجاد و اجرای استراتژی بازاریابی ایمیلی موفق است. این برنامه آموزشی ایمیل مارکتینگ برای همه علاقه مندان طراحی شده است. با دور زدن این دوره بازاریابی ایمیلی، یاد خواهید گرفت:

· نقش ایمیل در بازاریابی چند کاناله چیست؟

· چگونه از قدرت اشتراک ایمیل برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

· نحوه ایجاد پیام های متنی متقاعد کننده

· نحوه ایجاد پایگاه داده مخاطبین

· نحوه تبدیل کلیک ها به فروش

· رازهای موفقیت آمیز تست ایمیل چیست؟

· نقش ESP در بازاریابی ایمیلی چیست؟

· هرزنامه و لیست سیاه چیست؟

· چگونه تیترهای جذاب بنویسیم

· نحوه استفاده از شخصی سازی

· بایدها و نبایدها لیست می سازند

9 معلم دانش بازاریابی ایمیلی خود را در این دوره به مدت بیش از 220 دقیقه به اشتراک می گذارند. در پایان تمامی ماژول های آموزشی (28 درس، 6 تست و یک آزمون) گواهینامه دریافت خواهید کرد.

دوره ایمیل مارکتینگ Mailchimp را کامل کنید

این دوره آموزشی ایمیل مارکتینگ به شما می آموزد که چگونه از Mailchimp استفاده کنید، لیست مشترکان ایمیل خود را افزایش دهید و کمپین های بازاریابی ایمیلی با کیفیت بالا بسازید. این برای مبتدیان بازاریابی، صاحبان مشاغل و کارشناسان آربیتراژ ترافیک طراحی شده است. در طول دوره شما مهارت های زیر را به عنوان یک بازاریاب ایمیل کسب خواهید کرد:

توسعه استراتژی بازاریابی ایمیلی

مجموعه پایگاه داده مشترکین

یک ایمیل در Mailchimpبنویسید

با استفاده از ابزارهای ایمیل مارکتینگ Mailchimp محصولات را تبلیغ و به فروش برسانید

ایجاد تقاضا برای محصولات گران قیمت

اتوماسیون لیست پستی در Mailchimp

تحلیل کاراییدرک معیارهای کلیدی در حین تست تقسیم A/B و تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی ایمیلی این دوره بازاریابی ایمیلی شامل 3.5 ساعت ویدیوی درخواستی، 8 مقاله، 9 منبع قابل دانلود و گواهی پایان کار.

آموزش پیشرفته گواهینامه بازاریابی ایمیلی توسط SimpliLearn

این آموزش ایمیل مارکتینگ شامل 20 ساعت محتوای باکیفیت در ایجاد تبلیغات موثر و آگاهی از برند و ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری می باشد. برای صاحبان مشاغل، کارآفرینان، بازاریابان اینترنتی، بازاریابان وابسته و وبلاگ نویسانی که می خواهند بازاریابی ایمیلی خود را موفق تر کنند، مناسب است. در طول دوره آموزشی، شرکت کنندگان مهارت های زیر را پوشش خواهند داد:

· افزایش ترافیک ایمیل

· مفاهیم اولیه بازاریابی ایمیلی

· ساخت لیست ایمیل

· کمپین های ایمیلی

· دریافت مشترکین از طریق ایمیل

· برندهای بازاریابی ایمیلی

· قوانین و مقررات از طریق ایمیل

· ارسال ایمیل انبوه

این آموزش شامل آزمون آنلاین پیشرفت، کتاب کار و تمرین قابل دانلود، تست های آزمایشی و 5 پروژه عملی می باشد.

دوره آموزشی ساخت لیست ایمیل Aweber

دوره آموزشی ساخت لیست ایمیل
دوره آموزشی ساخت لیست ایمیل

Aweberیک دوره بازاریابی ایمیلی ایجاد کرده است که اصول بازاریابی ایمیلی را پوشش می دهد. برای کسانی که می خواهند شغل جدیدی پیدا کنند مناسب است. این شامل 6 درس ویدیویی، تکالیف ساده، کاربرگ ها و منابع درسی است. با شرکت در این دوره بازاریابی ایمیلی، یاد خواهید گرفت: چگونه در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید و موضوع مناسب را برای آهنربای اصلی خود انتخاب کنید

چگونه یک قالب برای آهنربای سرب خود انتخاب کنید

چگونه یک برنامه شروع تا پایان برای ساخت آهنربای سرب خود ایجاد کنید

نحوه انتخاب فرم درخواست

از کدام استراتژی های کپی رایتینگ و طراحی برای تبدیل فرم انتخابی خود استفاده کنید

چگونه وفاداری ایجاد کنیم

چگونه مشتریان را حفظ کنیم

10 دقیقه در روز به مدت 6 روز برای تکمیل این دوره کافی است.این دوره آموزشی ایمیل مارکتینگ چارچوبی را در اختیار شما قرار می دهد که کارشناسان در سراسر جهان از آن برای ایجاد مخاطبان خود استفاده می کنند. بازاریابی ایمیل نهایی با GetResponse برای مبتدیان توسط GetResponse حتی اگر تجربه بازاریابی ندارید، این دوره ایمیل مارکتینگ می تواند اولین قدم به سوی مهارت های جدید باشد. با استفاده از یک لیست پستی، می توانید بازدیدکنندگان را به وب سایت خود بازگردانید، به خود یادآوری یا اعلام کنید، انتشار یک محصول جدید را اعلام کنید یا در مورد یک تبلیغ به آنها بگویید. این چیزی است که این دوره آموزش می دهد.

در طول آموزش، شرکت کنندگان مهارت های زیر را برای کار با GetResponse کسب می کنند:

مجموعه ای از مخاطبین بازدیدکنندگان وب سایت

تقسیم بندی مخاطب و شخصی سازی نامه ها

ایجاد پیام های تبلیغاتی برای کانال های مختلف

بازگشت مشتریان با کمک ابزارهای مختلف

تبلیغات و فروش از طریق خبرنامه

ایمیل های به یاد ماندنی ایجاد کنید که فروش دارند

جذب و حفظ مشتریان

بررسی اثربخشی خبرنامه ها و بهینه سازی عملکرد آنها

از اشتباهات رایج اجتناب کنیدایندوره بازاریابی ایمیلی بیش از 14 سخنرانی و 2 ساعت ویدیوی آموزشی بر اساس درخواست ارائه می دهد.

نتیجه

اگر هدف شما کسب مهارت های حرفه ای در بازاریابی ایمیلی است، فرصتی عالی برای یادگیری آنلاین این دانش دارید. بسیاری از اطلاعات به صورت رایگان در دسترس است. اگر دوره های بازاریابی ایمیلی بالا برای شما مناسب نیست، می توانید در بهترین پلتفرم های آموزش آنلاین جستجو کنید. به یاد داشته باشید که پلتفرم های مختلف یادگیری ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی از نظر یادگیری آنلاین دارند.

به طور خلاصه، بیایید زمینه های اصلی را که باید هنگام یادگیری ایمیل مارکتینگ به آنها توجه کنید، فرموله کنیم:

نحوه انتخاب یک سرویس ایمیل برای لیست های پستیکدام سرویس های ایمیل بهترین عملکرد را دارند.

نحوه ایجاد پایگاه مشترک

نحوه کار با محتوای ایمیل، هدرها، قالب ها و طراحی.

تعیین اهداف برای کمپین بازاریابی ایمیلی

چگونه یک استراتژی بازاریابی ایمیلی ایجاد کنیم.

نحوه عملکرد الگوریتم های فیلتر هرزنامه

فرآیند پستی و زنجیره ای را خودکار کنید.

تقسیم بندی پایگاه مشترکین.

نحوه عملکرد قیف فروش در بازاریابی ایمیلی

نحوهآزمایش و تجزیه و تحلیل اثربخشی ارسال نامه

مطاله داستان های موفقیت و کار بر روی استراتژی های ایمیل به شما کمک می کند تا کمپین های ایمیل خود را ایجاد و اجرا کنید. پشتیبانی راهنمایی در دوره های پولی به حل اشتباهات رایج و تمرین مهارت های شما کمک می کند. و گسترش مداوم دانش خود، افزودن تکنیک ها و روش های جدید تعامل با مخاطب را به جعبه ابزار خود فراموش نکنید