آرشیو دی ماه 1400

شبكه هاي اجتماعي و ديجيتال ماركتينگ

شنبه ۲۸ مرداد ۰۲

روش های کسب درآمد از توییتر

روش های کسب درآمد از توییتر

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در میان مردم است و کسب درآمد از توییتر از بحث های داغ این روز ها در میان مردم است. ما سعی کردیم تا روش های مختلفی از کسب درآمد از این شبکه اجتماعی را برای شما توضیح دهیم تا شما هم بتوانید به درآمد از این راه ها برسید.

با گسترش شبکه های اجتماعی مردم روزانه حداقل یک الی سه ساعت (به طور میانگین) در شبکه های اجتماعی مشغول وقت گذراندن هستند. فراگیر شدن شبکه های اجتماعی همچون یوتیوب، اینستاگرام و… باعث شده تا موضوع کسب در آمد از شبکه های اجتماعی مطرح شود و امروزه شاهد روش های مختلف کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی هستیم. از شبکه های اجتماعی مطرح در زمینه کسب در آمد، توییتر است و کسب درآمد از توییتر یکی از کار هایی است که این روز ها افراد از طریق آن به سرمایه های بزرگی می‌رسند. ما در این مقاله قصد داریم تا ابتدا با معرفی این شبکه اجتماعی، به روش های کسب درآمد از آن بپردازیم. پس اگر به دنبال روش های مختلف کسب درآمد از توییتر هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

توییتر چیست؟

همانطور که بالاتر گفتیم توییتر یک شبکه اجتماعی است که بر محوریت متن بوده و یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا به شمار می‌رود. بسیاری از سیاست مداران و شبکه های خبری اخبار خود را در این شبکه اجتماعی به انتشار می‌گذارند. هر فردی در توییتر خود می‌تواند متنی اخبارگونه، طنز، انتقاد و هر چیز دیگری انتشار دهد یا به نوعی “توییت” کند. توییت کردن مطالب دیگران نیز یکی از راه هایی است که برخی برای درآمد زایی از توییتر استفاده می‌کنند که در ادامه به طور مفصل به آن می‌پردازیم. شبکه اجتماعی توییتر توسط جک دورسی در سال 2006 ساخته شد و با شعار “چه کار میکنید” به تمام جهان معرفی شد. 

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

حال که با این شبکه اجتماعی محبوب آشنا شدید به بررسی روش های کسب درآمد از آن بپردازیم تا افرادی که به دنبال کسب درآمد از شبکه های اجتماعی هستند به روش های آن پی ببرند.

 

روش های کسب درآمد از توییتر چیست؟

روش های کسب درآمد از توییتر

روش های کسب درآمد از توییتر

 

توییت کردن مطالب با اسپانسر :

اگر اکانت توییتر شما دارای دنبال کنندگان زیادی است شما می‌توانید برای مطالب خود اسپانسر بگیرید.سپس آن مطالب را انتشار دهید و در قسمتی از مطلب اسپانسر را مشخص کنید و یا درباره آن توضیح دهید. این روش کسب درآمد از توییتر برای کسانی مناسب است که دارای دنبال کنندگان به نسبت بالایی هستند.

فروش محصولات خود :

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از توییتر فروش محصولات است. حال اگر محصولی که می‌فروشید برای خودتان باشد سود بسیار زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. شما برای این کار فقط کافیست عکس و اطلاعاتی از محصول خود منتشر کنید تا تمام دنبال کنندگان شما با محصولاتتان آشنا شده و اقدام به خرید کنند. توصیه می‌شود در این حالت از هشتگ های مرتبط با محصولات خود نیز استفاده کنید تا تاثیر بیشتری روی دیده شدن محصولاتتان داشته باشد. یک نکته جالب و امید بخش وجود دارد و آن این است که مردم به طور میانگین در هر ماه 7 بار به خرید از طریق توییتر می‌پردازند. پس این شبکه اجتماعی برای معرفی و فروش محصولاتتان کاملا مناسب است. شما برای کسب درآمد از توییتر و فروش محصولات خود می‌توانید به صورت مدت دار تخفیف هایی روی محصولاتتان بگذارید تا افراد بیشتری را برای خرید جذب کنید و به سود بیشتری از این طریق برسید.

تبلیغ سایت خود و دیگران :

اگر محصولی برای فروش و کسب درآمد از شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر ندارید مشکلی نیست. چرا که راه های بسیاری برای درآمد کسب کردن از این شبکه اجتماعی بزرگ وجود دارد.
اگر شما سایت و یا وبلاگی دارید می‌توانید با معرفی و گذاشتن لینک پست های آن در توییتر به معرفی و جذب مخاطب برای سایت خود بپردازید. البته شما می‌توانید برای سایت افراد دیگر نیز این کار را انجام دهید چرا که اشتراک گذاری لینک های سایت برای سئو کردن سایت بسیار تاثیر خوبی دارد.
شما می‌توانید با معرفی و توییت کردن لینک سایت های مختلف به کسب درآمد از توییتر بپردازید و یک کسب درآمد بی دردسر را تجربه کنید. در ادامه به این موضوع بیشتر می‌پردازیم.

 

تبلیغات محصولات دیگران :

یک راه برای درآمد زایی از توییتر این است که کسب و کار های هماهنگ با موضوع کار خودتان را تبلیغ کنید. این روش جزء قدیمی ترین روش های کسب درآمد از طریق وبسایت ها و بلاگ ها است. این کار به ساده ترین شکل ممکن انجام می‌شود. بدین صورت که پس از توافق با شرکت طرف قرار داد لینک آن هارا دریافت و در پروفایل خود به اشتراک می‌گذارید. در این روش مخاطبان با هر کلیک و یا خریدی که از طریق لینک به اشتراک گذاشته شده توسط شما انجام دهند، چند درصد سود به شما تعلق خواهد گرفت.
این روش مزیت های خاص خودش را هم دارد که بهترین آن قابل استفاده بودن برای همه است. یعنی شما چه مبتدی باشید چه پیشرفته میتوانید از این راه به کسب درآمد بپردازید. از دیگر مزیت های این روش میتوان به عدم نیاز به دنبال کنندگان بالا اشاره کرد. یعنی شما با هر تعداد مخاطب می‌توانید این کار را شروع کنید. وبسایت های بازاریابی زیادی مانند Amazon Associates یا ShareASaleوجود دارند که، سایت ها یا شرکت هایی که از این طریق کسب درامد میکنند را به شما عزیزان معرفی میکنند و شما برای یافتن آن‌ها کافیست در این وبسایت ها ثبت نام کنید.

 

ساخت فهرست ایمیل :

شما می‌توانید با ساخت یک فهرست ایمیل به بازاریابی ایمیلی و در نهایت به کسب درآمد از توییتر برسید. ساخت یک فهرست ایمیل و بازار یابی از طریق آن از سود آور ترین راه ها در چند سال اخیر به شمار می‌رود.

  

خرید فالوور اینستاگرام

ساخت مسابقات، نظر سنجی ها و قرعه کشی :

از دیگر راه های کسب درآمد از توییتر ایجاد یک مسابقه یا یک قرعه کشی است. این کار مخاطب را به درگیر شدن با صفحه اکانت شما می‌کشاند، مخاطب جدید جذب می‌کند و در نهایت شما را به سود زیاد می‌رساند. همچنین شما می‌توانید به نظر سنجی های مختلف درباره موضوعات مختلف یا بررسی هر موضوعی مثل یک فیلم سینمایی یا یک رستوران بپردازید و از مردم بخواهید درباره موضوعات مختلف نظر خود را بیان کنند. شما با این کار به جذب مخاطب و درگیر شدن دنبال کنندگان خود میپردازید که در نهایت این کار افزایش دنبال کننده و بعد از آن درآمد زیاد را به همراه خواهد داشت. به نوعی مخاطب و فالوور توییتر بیشتر برابر است با سود و بازدهی بیشتر.

 

 

چرا باید از توییتر برای کسب درآمد استفاده کنم؟

لوگو توییتر

لوگو توییتر

 

شاید این موضوع برایتان پیش آمده باشد که چرا باید از طریق شبکه اجتماعی توییتر کسب درآمد کنید و مزیت استفاده از این شبکه اجتماعی چیست؟ برخی از مزایای آن سرعت بالا در ارسال و بارگذاری مطالب و استفاده آسان است. البته اصلی ترین دلیل کسب درآمد از توییتر رایگان بودن محیط توییتر و محبوب بودن در میان تمام مردم جهان است. از دیگر مزیت های این شبکه اجتماعی، ایمن بودن آن در برابر حملات هکری است. پس شما هم اگر به دنبال کسب درآمد از شبکه های اجتماعی هستید، از شبکه اجتماعی توییتر غافل نشوید.

 

کلام آخر

سعی کردیم ابتدا شما را با شبکه اجتماعی توییتر آشنا کنیم سپس روش های کسب درآمد آن را به شما معرفی کنیم تا عزیزانی که به دنبال کسب درآمد از توییتر هستند روش های مختلفی از این کار را بیاموزند. همچنین به شما برخی از دلایل و مزیت های استفاده از این شبکه اجتماعی برای کسب درآمد را بازگو کردیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد.

Reference : nilanet

آموزش دريافت ايردراپ ارز ديجيتال / تصويري

آموزش دريافت ايردراپ ارز ديجيتال / تصويري 

تو اين ويدئو از صفر تا صد آموزش دريافت ايردراپ ارز ديجيتال رو بهتون ياد داديم. اگر شما هم به دنبال ارز ديجيتال رايگان هستيد حتما اين ويدئو رو تا آخر ببينيد.

 

 

 

براي مشاهده ويدئو آموزش دريافت ايردراپ ارز ديجيتال كليك كنيد.

 

ايردراپ ارز ديجيتال چيست؟

ايردراپ به فرآيندي گفته ميشه كه در اون، تيم توسعه دهنده يك ارز ديجيتال جديد، توكن هاي خودش رو در ازاي يه سري كار به مردم هديه ميده. با انجام اين كار افراد زيادي جذب يك ارز ديجيتال ميشن و با تيم توسعه دهنده و پروژه اون آشنا ميشن. اين كار نه تنها يك ارز ديجيتال جديد رو سر زبون ها مي ندازه، بلكه باعث ميشه شبكه هاي اجتماعي يك ارز ديجيتال تازه وارد، هزاران دنبال كننده پيدا كنه. در مجموع ايردراپ ها جنبه تبليغاتي دارند و ميشه گفت يك بازي دو سر سود هستند چون هم به نفع تيم توسعه دهنده ارز ديجيتال هستش هم به نفع افراد شركت كننده.

 

نكات مهم در رابطه با ايردراپ هاي ارز ديجيتال

 

سايت هاي ايردراپ

 

زمينه كلاه برداري در ايردراپ ها بسيار زياد هستش. به قدري كه در سال 2021 تعداد ايردراپ هاي تقلبي بسيار بيشتر از ايردراپ هاي واقعي شده. توجه داشته باشيد كه راه اندازي يك ايردراپ تقلبي اصلا كار سختي نيست و هركسي ميتونه اين كار رو انجام بده. چاره چيه؟

1_اعتبار ايردراپ

هميشه قبل از شركت در يك ايردراپ، اعتبار اون رو چك كنيد. براي اين كار مي تونيد به سايت airdropalert مراجعه كنيد. تو اين سايت ليستي از ايردراپ هاي معتبر در حال اجرا قابل مشاهده هستش كه با كليك روي هر كدوم از اون ها مي تونيد شرايط شركت توشون رو ببينيد. همچنين مي تونيد به سايت airdrops هم مراجعه كنيد تا در رابطه با ايردراپ هاي در حال اجرا، اطلاعاتي مثل: تيم توسعه دهنده، مقدار هديه به هر شخص، مقدار كل ايردراپ، شرايط دريافت، هدف پروژه و… رو دريافت كنيد. توجه داشته باشيد كه بسياري از ايردراپ هاي معتبر در سايت صرافي هاي بزرگي مثل كوكوين و بايننس هم اطلاع رساني ميشه و مي تونيد با مراجعه به اون ها، در ايردراپ ها شركت كنيد.

يكي ديگر از روش هاي اطلاع رساني ايردراپ ها، توييتر هستش. اگر چندتا اكانت معتبردر حوزه ارزهاي ديجيتال رو توي توييتر دنبال كنيد، مي تونيد از ايردراپ هاي زيادي مطلع بشيد. البته آشنايي با ايردراپ از طريق توييتر رو اصلا توصيه نميكنيم چون اكثر ايردرپ هاي تقلبي از همين توييتر براي تبليغ و جذب افراد، استفاده مي كنند.

2_ايردراپ تقلبي

يكي از نشانه هاي ايردرپ تقلبي، درخواست پول از افراد شركت كننده هستش. توچه داشته باشيد هر ايردراپي كه براي واريز جايزه شما، مبلغي رو براي كارمزد از شما درخواست كنه، قطعا كلاه برداري هستش. نكته بعدي اينكه اگر ايردراپي براي واريز جايزه از شما كليد خصوصي كيف پول ارز ديجيتال تون رو بخواد، باز هم كلاه برداري هستش. توجه داشته باشيد كه ايردرپ ها همون طور كه از اسم شون پيداست، ارز ديجيتال رايگان هستن و براي واريز جايزه نيازي نيست شما كارمزد يا كليد خصوصي بديد.

يكي ديگه از نشانه هاي ايردراپ تقلبي، جايزه زياد هستش! ببنيد ايردراپ ها چون به افراد زيادي داده ميشه، از يه مبلغي بيشتر نيست. مثلا ميتونه به هر شخص بين 1 تا 50 دلار بده. اما ايردراپي نيست كه به هزاران نفر بتونه 1000 دلار بده. لذا گول رقم بالاي هديه رو نخورين. اصلا ايردراپي كه به همه مبلغ زيادي بده، براي خود تيم توسعه دهنده هم نمي صرفه.

 

 

آموزش دريافت ايردراپ ارز ديجيتال

 

آموزش دريافت ايردراپ ارز ديجيتال

 

عمدتا ايردراپ ها از طريق رباط تلگرامي اجرا ميشن. مراحل دريافت ايردراپ ها معمولا شبيه هم هستش و شما با انجام يك سري كار ها مثل: دنبال كردن كانال تلگرام، دبنال كردن توييتر و ريتوييت كردن، تگ دوستاتون زير يك پست خاص و….، در ايردراپ شركت داده ميشين (مراحل دريافت رو با دقت پيش بريد و تمامي شرايط رو رعايت كنيد تا ايردراپ بهتون داده بشه). البته ممكنه ايردراپ هايي تفاوت جزئي در مراحل شون داشته باشن و از شما بخوان يك سري كار ديگه از همين قبيل كار ها انجام بديد. اگر هم مرحله اي رو متوجه نشديد، مي تونيد از translate.google استفاده كنيد. در نهايت شما باشد توكن رو به ولت خودتون اضافه كنيد و آدرس دريافت رو به رباط تلگرامي بديد تا ايردراپ بعد از مدت زمان مشخصي به شما واريز بشه.

 

 

با ايردراپ چه كنيم؟

بعد از طي كردن مراحل، شما مي تونيد با مراجعه به سايت etherscan از وضعيت ايردراپ هاي خودتون با خبر بشيد. با وارد كردن آدرس كيف پول تون، مي تونيد تمامي ايردراپ هاي در حال اجرا و تمام شده خودتون رو مشاهده كنيد.

اينكه بعد از دريافت ايردراپ اون رو نقد كنيم يا نگه داريم، كاملا بستگي به استراتژي شما داره. اگر مي خواهيد خيلي سريع توكن ايردراپ شده رو بفروشيد، مي تونيد با مراجعه به سايت coinmarketcap ليست صرافي هايي كه امكان معامله توكن مد نظر، در اون ها وجود داره رو مشاهده كنيد و نسبت به فروش توكن تو اون صرافي اقدام كنيد. اگر هم ديد بلند مدت داريد، مي تونيد توكن رو هولد كنيد و منتظر بمونيد تا قيمتش افزايش پيدا كنه. اما توجه داشته باشيد كه تمامي ايردراپ ها قرار نيست موفق بشن و قيمت شون رشد كنه، بسياري از ايردراپ ها بعد از مدتي شكست ميخورن و ديگه توكن شون ارزشي نداره.

اميد وارم كه از اين پست لذت برده باشيد، مارو دنبال كنيد چون قراره تو پست بعدي آموزش نحوه كار با تمامي صرافي هاي غيرمتمركز رو بهتون ياد بديم تا بتونيد بدون احراز هويت و محدوديت، تمامي توكن هاي جديد و قديم رو معامله كنيد.

 

 

Reference : nilanet

روش هاي كسب درآمد از تلگرام

روش هاي كسب درآمد از تلگرام

دسترسي آسان كاربران و همين طور عدم نياز به سرمايۀ اوليه، محيط كاري ساده پشتيباني از انواع زبان ها مخصوصا زبان فارسي براي كاربران ايراني و همچنين امنيت بالا باعث شده زمينه مناسبي براي كسب درآمد از تلگرام مورد توجه بسياري از كاربران ايراني و حتي خارج از كشور قرار گيرد.

در دنياي امروز بيشتر مردم در كنار استفاده هاي سرگرم كننده در شبكه هاي اجتماعي از آن ها به عنوان منبع درآمد نيز استفاده ميكنند. كسب درآمد از تلگرام و ساير شبكه هاي اجتماعي براي همه به راحتي امكان پذير شده است. حتي براي كساني كه هيچ گونه محصولي براي فروش ندارند. از اين رو تعداد كاربران اين شبكه ها روز به روز در حال افزايش است زيرا هيچ گونه سرمايه اي براي رشد در اين شبكه ها نياز نيست. در اين مقاله سعي داريم روش هاي كسب درآمد از تلگرام و همچنين تكنيك هاي اين روش را با هم مرور كنيم تا سرعت خود را براي تقويت در اين كار چند برابر كنيد.

 

دلايل كسب درآمد از تلگرام:

روش هاي كسب درآمد از تلگرام

روش هاي كسب درآمد از تلگرام

 

جذابيت كسب درآمد از تلگرام دلايل بسيار زيادي دارد. در وضعيت كنوني كه براي شروع يك كسب و كار ساده در بازار فيزيكي با مشكلات زيادي روبرو هستيم مي توانيم به آساني به درآمد برسيم. براي شروع بايد با ويژگي هاي تلگرام براي كسب درآمد از تلگرام آشنايي داشته باشيم.

– دسترسي ساده براي كاربران

براي عضويت در تلگرام فقط يك گوشي موبايل و يا يك تبلت به همراه يك سيم كارت نياز داريم. با اين وجود همه مي توانند راه هاي كسب درآمد از تلگرام را فرا گيرند.

– نياز نداشتن سرمايه اوليه

همانطور كه مي دانيد در بازار هاي آزاد نياز به سرمايه هاي زياد براي كرايه ملك و خريد اجناس داريم ولي در تلگرام نياز به سرمايه گذاري زياد و در برخي كسب و كار ها اصلا نيازي به هيچ گونه سرمايه اي نداريم. به همين دليل افراد مي توانند بدون صرف وقت و هزينه مالي درآمد از تلگرام را آغاز كنند و از اين طريق براي خود به بهره مندي مالي برسند.

– نياز به هيچ گونه مجوزي نداريد

براي كار در بازار آزاد نياز به مجوز هاي زيادي از جمله گواهي پروانه كسب، اماكن و دارايي براي ماليات و… هست ولي در تلگرام تمام اين مراحل حذف شده و خيلي زود مي توانيد كسب و كار خود را شروع كنيد.

– سادگي محيط كار

در واقع شما نياز به هيچ گونه كلاس و آموزشي نداريد و به راحتي مي توانيد پس از ورود به تلگرام به دليل سادگي نحوه كار با آن را ياد مي گيريد و شروع به كار كنيد و از آن بهره ببريد.

– زبان فارسي را پشتيباني مي كند

از مزاياي خوب تلگرام پشتيباني از زبان فارسي براي كاربران ايراني مي باشد. و در نسخه هاي جديد، آپديت هاي خود به زبان فارسي را نيز بدليل حضور بي شمار كاربران ايراني ارائه مي دهد.

– بالا بودن امنيت

يكي از امن ترين شبكه هاي اجتماعي تلگرام است. اگر تمام موارد امنيتي در نظر گرفته شده در آن را رعايت كنيد به هيچ عنوان قابل هك نخواهد بود.

 

مزاياي استفاده از تلگرام نسبت به ساير نرم افزار ها

در ابتدا بايد گفت كه كسب درآمد از تلگرام تنها مختص به اين برنامه نيست ونرم افزار هاي ديگري هم اين امكان را براي كاربران به وجود مي آورند. از نمونه هاي ديگر مي توان واتساپ، اينستاگرام، توييتر و آپارات را نام برد. كه هر كدام از اين نرم افزار ها مزا يا و معايب خود را دارند. يكي از مزيت هاي تلگرام استفاده از ربات هاي پر كاربرد مي باشد. البته ساير اپليكيشن ها نيز ربات هايي دارند ولي هيچ كدام از آن ها مانند تلگرام در اين زمينه پيشرفت نداشته است. يكي از مزاياي تلگرام نسبت به ساير نرم افزار ها تمركز بر روي كانال شماست. در اپليكيشن هاي ديگر مانند اينستاگرام مشكلي روبروي شما اين است كه هر كاربر با دنبال كردن صفحاتي در پيج خود بعد از باز كردن برنامه اينستاگرام خود به خود تمامي صفحاتي كه دنبال كرده است پست هايي گذاشته اند و همه در يك صفحه باز مي شوند و ممكن است پست شما را هرگز نبيند ولي اين مشكل در تلگرام وجود ندارد و وقتي يك كاربر وارد تلگرام مي شود با زدن بر روي كانال تلگرام شما فقط پست هاي مربوط به پيج شما را با يك اسكرول ساده مي بيند.

 

كسب درآمد از تلگرام بدون سرمايه

درآمد بدون سرمايه

درآمد بدون سرمايه

 

در ابتدا اين سؤال پيش مي آيد كه آيا كسب درآمد از تلگرام هزينه هايي دارد؟ تنها هزينه اي كه وجود دارد براي تبليغات در اين نرم افزار براي بالا بردن تعداد اعضا مي باشد در غير اين صورت استفاده از تلگرام كاملا رايگان بوده و بدون سرمايه هم مي توان به درآمد رسيد ولي ممكن است كمي زمان بر باشد.

 

راه اندازي كانال در تلگرام

بعد از نصب برنامه و عضويت در تلگرام ، بايد گزينه ايجاد كانال جديد را انتخاب كرده يك نام كاربري منحصر به فرد انتخاب كنيد. ممكن است اسمي كه در ذهن تان انتخاب كرده ايد قبلا توسط فرد ديگري انتخاب شده باشد پس بايد يك نام جديد برگزينيد. شما همچنين امكان تأسيس چند كانال در تلگرام را براي خودتان خواهيد داشت.

راهنماي جذب فالوور براي كانال تلگرام

راه هاي زيادي براي جذب ممبر تلگرام وجود دارد. براي حضور در كانال خود شما با تبليغات مي توانيد كاربران را دعوت كنيد كه اين كار روش هاي گوناگوني دارد. تبادل يكي از راه هاي تبليغات بدون هزينه در تلگرام است. يكي ديگر از روش هاي مرسوم تبليغ در پيج هاي اينستاگرام و يا كانال هاي ديگر تلگرام مي باشد.

ايجاد محتواي جذاب

يك محتواي جذاب باعث دست به دست شدن آن و افزايش فالوور هاي شما مي شود. البته اين روند بايد هميشگي باشد در غير اين صورت باعث ريزش كاربران از كانال شما خواهد شد.

خريد اكانت و فالوور

خريد كاربر يكي ديگر از راه هاي افزايش فالوور است. البته اين راه را به شما توصيه نمي كنيم زيرا با تغيير محتوا و مديريت كانال تعداد زيادي از كاربران را از دست خواهيد داد. همچنين ممكن است بسياري از كاربران آن كانال كلا غيرفعال باشند.

 

چند روش براي كسب درآمد از تلگرام

4

  1. جذب فالوور براي ديگر كانال ها يكي از روش هاي كسب درآمد از تلگرام از زمان پيدايش تلگرام بوده است. داشتن تجربه كافي در تلگرام و همچنين شيوه هاي جذب فالوور در آن لازمه انجام اين كار است. درآمد اين كار با توجه به توانايي شما و محتواي درون پيچ تان مي تواند بين 30 تا 60 ميليون تومان در ماه باشد.
  2. يكي ديگر از روش هاي كسب درآمد از تلگرام مديريت كانال ساير افراد است. اين كار مستلزم داشتن تخصص و تجربه لازم مي باشد در غير اينصورت حقوق و پورسانت پايين تري دريافت خواهيد كرد.
  3. براي كسب درآمد از تلگرام اگر به راه اندازي كانال علاقه نداريد مي توانيد براي كانال هاي ديگران محتوا توليد كنيد. در هر زمينه اي ممكن است تبليغاتي به شما سپرده شود وشما بايد متناسب با موضوع محتوا تهيه كنيد. محتوا بايد به روز باشد. در صورت خالي بودن كانال از محتوا، تعداد كاربران ريزش خواهد داشت.
  4. ساخت ربات يكي ديگر از راه هاي كسب درآمد از تلگرام است. مديريت، عضو گيري و حذف اعضا مي تواند توسط ربات ها صورت گيرد. با طراحي ربات مي توانيد بسياري از برنامه هاي كانال ها را بصورت خودكار انجام دهيد و از اين طريق درآمد كسب كنيد.
  5. دريافت كميسيون از فروشگاه ها براي فروش محصولاتشان مي تواند يك روش عالي براي كسب درآمد از تلگرام باشد.
  6. يكي از روش هاي هميشگي كسب درآمد، آموزش است. مي توانيد در زمينه تخصص خود پادكست هاي آموزشي درست كنيد و براي كسب درآمد از تلگرام آن ها را منتشر كنيد.
  7. افزايش تعداد اعضا توسط بانك شماره تلگرام هم مي تواند به عنوان يكي از راه هاي تبليغات استفاده شود.

 

تلگرام و ارزهاي ديجيتال

تلگرام و ارزهاي ديجيتال

تلگرام و ارزهاي ديجيتال

 

در سال 2021 ارزهاي ديجيتال توجه افراد زيادي را به خود جذب كرد. با رشد ارزهاي ديجيتال، بازار ايردراپ هاي ارز ديجيتال نيز بسيار رونق گرفت.

ايردراپ به فرآيندي گفته مي شود كه در آن تيم توسعه دهنده يك ارز ديجيتال جديد، به منظور تبليغ و جذب افراد به سمت ارز ديجيتال و پروژه خود، توكن هاي خود را به صورت هديده به مردم مي دهند. اين فرآيند بيشتر از طريق رباط هاي تلگرامي انجام مي شود.

با توجه به اينكه در سال 1400 ايران نيز ديد باز تري نسبت به ارزهاي ديجيتال دارد، مي توان گفت كه در سال هاي آينده شاهد ظهور ارزهاي ديجيتال جديد ايراني خواهيم بود. اين موضوع مي تواند در آينده بازار كار برنامه نويسان رباط تلگرامي ايراني را بسيار پر رونق كند و زمينه كسب درآمد از تلگرام را براي ايراني ها ايجاد كند.

Reference : nilanet

آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب

آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب

تا چندي پيش همه جا صحبت از اينستاگرام بود. افراد به دنبال اين بودند تا حسابي را در اين برنامه ايجاد كرده و به دنبال افزايش دنبال كننده‌هاي خود باشند. امروزه اما شرايط تا حدي تغيير كرده است؛ چرا كه نام يوتيوب بر سر زبان‌ها افتاده است. هر كجا كه برويد، ممكن است نام اين برنامه به گوشتان بخورد و مردم از آن به عنوان منبعي براي كسب ثروت ياد كنند، در ادامه آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب مي پردازيم.

با توجه به درآمد دلاري‌اي كه يوتيوب براي مردم به ارمغان مي‌آورد، بديهي است كه ايراني‌ها مي‌توانند از اين راه به بهترين شكل استفاده كنند و حقوق خوبي را دريافت نمايند. البته گرفتن اين حقوق از سوي سازندگان اين برنامه، آن هم در ايران كاري دشوار است، اما افراد تصميم خود را براي يوتيوبر شدن مي‌گيرند و از استراتژي‌هاي گوناگوني در اين راه بهره مي‌برند. البته موفقيت يوتيوبرهاي ايراني در چند ماه اخير نيز بي تاثير نبوده است. اشخاص اين موفقيت‌ها را به چشم مي‌بينند و تصميم مي‌گيرند كه آن‌ها هم دنباله روي راه آن‌ها باشند. افرادي هستند كه كار خود را آغاز كرده‌اند، اما در دريافت سابسكرايبرهاي بيشتر ناتوان مانده‌اند. به همين دليل، آن‌ها هر چه سريع‌تر بايد دست به كار شوند و ترفندهايي را براي بهتر شدن انجام دهند. ما تا به حال مطالبي را در اين حوزه در دسترس قرار داده‌ايم كه پيشنهاد مي‌كنيم حتما سري به آن‌ها بزنيد. مطالعه اين مقالات در نهايت به شما كمك مي‌كند تا يوتيوبر موفقي شويد و بازديدهاي فوق العاده‌اي را براي ويديوهاي خود مشاهده نماييد. امروز نيز در خدمت شما هستيم تا به موضوع آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب بپردازيم. در واقع مي‌خواهيم ترفندهايي را به شما معرفي كنيم كه در نهايت بيشتر شدن اين سابسكرايب‌ها را به دنبال خواهد داشت. پس تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

 

يك موضوع مشخص براي خود انتخاب كنيد

شبكه هاي اجتماعي

شبكه هاي اجتماعي

 

شايد تا به حال يوتيوبرهايي را به صورت تصادفي ديده باشيد كه موضوعات كانالشان از شير مرغ تا جان آدميزاد است. اين دسته از افراد تصور مي‌كنند كه مي‌توانند توجه تمام افراد را به خود جلب نمايند، در صورتي كه هرگز اين طور نيست. افراد بسيار كمي هستند كه مي‌توانند با اين منوال به موفقيت برسند. در واقع اگر به يوتيوبرهاي موفق نگاهي داشته باشيد، متوجه مي‌شويد كه بر روي يك موضوع خاص تمركز كرده‌اند. حال در ميان اين موضوع اساسي كانال، ويديوهاي ديگري را هم در دسترس قعموم قرار مي‌دهند كه البته آن هم به ندرت رخ مي‌دهد؛ ويديوهايي همچون روزمرگي و ولاگ كه مي‌توانند اهميت خاص خودشان را داشته باشند. خوشبختانه امروزه موضوعات گوناگوني براي شروع فعاليت در يوتيوب به چشم مي‌خورد كه مي‌توانيد با توجه به سليقه و هدفي كه داريد، نسبت به انتخاب يكي از آن‌ها اقدام نماييد. اگر هم نمي‌دانيد كه كدام موضوع را انتخاب كندي، توصيه مي‌كنيم در اين باره جست و جويي در اينترنت داشته باشيد. مقاديري از موضوعات پرطرفدار در يوتيوب براي شما خواهد آمد و سپس مي‌توانيد از ميان آن‌ها يكي را برگزينيد. البته در انتخاب اين موضوع بايد نهايت دقت و توجه را به خرج دهيد. افراد زيادي بوده‌اند ك هموضوعي را براي خود انتخاب كرده‌، اما در ادامه پشيمان شده‌اند. شما نبايد در دسته اين افراد قرار بگيريد؛ چرا كه پريدن از اين شاخه به آن شاخه، هيچ كمكي به شما نخواهد كرد.

 

درك هر چه بهتر الگوريتم هاي يوتيوب

يوتيوب نيز مانند اينستاگرام و ديگر برنامه‌هاي مربوط به شبكه‌هاي اجتماعي از الگوريتم‌هايي براي در دسترس قرار دادن ويديوها استفاده مي‌كند. اين الگوريتم‌ها گسترده است و شما با مرور زمان بايد آن‌ها را بشناسيد تا بتوانيد كانالي فوق‌العاده داشته باشيد. براي نمونه و در وهله اول، محتواي شما بايد كاملا خاص باشد و نظير آن در جاي ديگري مشاهده نشود. چنان چه يوتيوب متوجه شود كه اين محتوا خاص نيست و كپي برداري از ديگران است، ممكن است دو راه پيش روي شما قرار دهد. امكان دارد كه كانال شما در همان ابتدا به علت مسائل مربوط به كپي رايت بسته شود، و يا اين كه اين اتفاق رخ ندهد، اما در ادامه حقوقي به شما تعلق نخواهد گرفت. تعداد لايك‌ها براي يوتيو از اهميت بالايي برخوردار است. بديهي است كه هر چه تعداد لايك‌ها بيشتر باشد، يوتيوب متوجه مي‌شود كه كانال شما ارزش بالاتري دارد و آن را به ديگران نيز توصيه مي‌كند. پينشهاد دادن اين ويديوها به ديگران باعث مي‌شود كه سابسكرايبرهاي بيشتري هم دريافت نماييد. ضمنا فراموش نكنيد كه معطل شدن افراد بر روي ويديوي شما نيز تاثير به سزايي در معرفي ويديوهايتان به ديگران خواهد داشت. به عبارت ديگر، ممكن است مردم صرفا چند ثانيه بر روي ويديو شما معطل بمانند و خيلي سريع به سراغ موارد ديگر بروند. اين نوع از بازديد هيچ كمكي به شما نخواهد كرد. در مقابل اگر مردم چند دقيقه‌اي را براي نظاره كردن ويديوي شما وقت بگذارند، يوتيوب نيز كانال شما را ارزشمند خواهد دانست.

براي درك بهتر تمامي الگوريتم هاي گوگل و يوتيوب و آموزش سئو يوتيوب مي توانيد به دوره آموزش سئو نيلانت مراجعه كنيد.

 

خريد سابسكرايب يوتيوب

خريد سابسكرايب يوتيوب

خريد سابسكرايب يوتيوب

 

امروزه برخي از فروشگاه‌ها نسبت به فروش سابسكرايب اقدام مي‌كنند. اگر مي‌بينيد كه يك كانال در يوتيوب به صورت ناگهاني افزايش سابسكرايب پيدا مي‌كند، يكي از دلايل آن را مي‌تواند خريد سابسكرايب يوتيوب باشد. با وجود اين كه اين استراتژي در نوع خود مي‌تواند تا حدي ياري‌رسان شما باشد، اما در نظر داشته باشيد كه بهتر است از ديگر روش‌ها بهره ببريد. شما بايد محتواسازي خود را قوي كنيد و ويديوهايتان آن قدر خوب و با كيفيت باشد كه به فكر چنين كارهايي هم نباشيد. اين همان كاري است كه امروزه يوتيوبرهاي موفق كشورمان انجام مي‌دهند. در درجه اول، موضوعاتي كه اين دسته از افراد به آن‌ها مي‌پردازند، بسيار جذاب و گيرا است. همچنين آن‌ها براي ويرايش ويديوهاي خود نيز وقت مي‌گذارند تا در نهايت بتوانند بهترين بازخوردها را از مردم بگيرند. پس ما نيز توصيه مي‌كنيم كه تمركز خود را بر روي اين كارها بگذاريد. 

كسب درآمد از شبكه هاي اجتماعي با نيلانت 

 

انتخاب عناوين جذاب براي ويديوها

مورد ديگري كه اهميت فراواني دارد، انتخاب تايتل يا همان عناوين ويديوهايتان خواهد بود. چنان چه براي ويديوهاي خود از تيترهاي فوق العاده استفاده كنيد، سبب مي‌شود تا بازديد بيشتري هم بگيريد. اين افزايش بازديد بعضا منتج به افزايش سابسكرايب هم خواهد شد. البته در اين خصوص مي‌توانيد شيطنت‌هايي هم به خرج دهيد و كمي اغراق را چاشني عناوين ويديوهاي خود كنيد. جدا از آن، انتخاب نامي مناسب براي كانال نيز اهميت زيادي دارد. سعي كنيد كه اين نام حداقل به اسم يوتيوبرهاي معروف شبيه نباشد؛ چرا كه بعدا مشكلاتي در زمينه جست و جو توسط ديگران به وجود خواهد آمد. اين نام نيز بايد به نوبه خود خاص و يونيك باشد. ضمن اين كه اسم كانال شما بايد كوتاه باشد تا ديگران بتوانند به سادگي آن را پيدا كنند و ايرادي از اين بابت به چشم نخورد.

 

انتخاب كاور جذاب براي ويديوها

كاور جذاب براي ويديوها

كاور جذاب براي ويديوها

 

حتما در مورد اهميت كاور در اينستاگرام مطالبي را شنيده‌ايد. اين اهميت در يوتيوب نيز وجود دارد و شما مي‌توانيد براي ويديوهاي خود كاور انتخاب كنيد. اين كاور در يوتيوب با نام تامبنيل نيز شناخته مي‌شود. در واقع افراد در ابتدا تامبنيل شما را مشاهده مي‌كنند و سپس مي‌توانند وارد آن شوند. در صورتي كه اين كاور جذاب باشد، احتمالا افزايش بازديد را براي شما به ارمغان خواهد آورد. پيشنهاد ما اين است كه يه كاور ويديوهاي يوتيوبرهاي معروف دقت داشته باشيد تا بتوانيد از آن‌ها الهام بگيريد. آن‌ها علاوه بر اديت ويديو، روزانه وقتي را هم صرف ويرايش تصاوير و قرار دادنشان به عنوان كاور ويديو مي‌كنند كه اين نيز ترفندي ديگر به شمار مي‌رود. كاور ويديوي شما بايد حسابي جلب توجه كند و مي‌توانيد در آن‌ها از رنگ‌هاي گوناگون نيز استفاده كنيد. با وجود اين كه ويرايش تصاوير به وسيله نرم افزارهاي موبايل مانند اينشات نيز انجام پذير است، اما ما توصيه مي‌كنيم كه اين كار را با نرم افزارهاي قدترمند موجود بر روي رايانه‌هاي شخصي انجام دهيد. برنامه‌هاي گوناگوني براي اين منظور ساخته شده‌اند، اما بي شك بهترين گزينه در اين زمينه فتوشاپ است. ابزارها و ابزارك‌هاي مختلفي در اين برنامه وجود دارد كه هر يك كارهايي را براي شما انجام خواهند داد. افراد زيادي مي‌گويند كه يادگيري اين برنامه دشوار است و به همين دليل به سراغش نمي‌روند. حقيقت اين است كه يوتيوبر شدن به هيچ وجه آسان نيست و براي موفقيت در آن بايد پله‌ها را يكي بعد از ديگري طي كنيد. اين هم يكي از پله‌هاي بلند است و براي اين كه بتوانيد كاورهايي در حد عادي را توليد كنيد، بايد حداقل چند روزي را صرف آموزش اين برنامه كنيد. اين موضوع براي ويرايش ويديوها نيز صدق مي‌كند. با اين كه براي اين منظور هم اپليكيشن‌هاي اندرويدي و آي او اسي ديده مي‌شوند، اما استفاده از نرم افزارهايي نظير ادوبي پريمير و موارد مشابه را به شما توصيه مي‌كنيم. منابع مختلفي هم براي آموزش اين برنامه‌ها وجود دارند كه مي‌توانيد از آن‌ها بهره ببريد. 

نيلانت

 

توليد محتوا براي يوتيوب به صورت هميشگي

در پايان اين مقاله بايد نكته‌ ديگري را به شما بگوييم كه بي شك كمكتان خواهد كرد. آن هم اين است كه توليد محتواي شما بايد به صورت مداوم باشد. اگر يك هفته ويديو آپلود مي‌كنيد و بيخيال همه چيز مي‌شويد و مجددا دو هفته بعد به سراغ يوتيوب مي‌آييد، بايد بگوييم كه متاسفيم و به جايي نخواهيد رسيد؛ مگر اين كه تصميم خود را عوض كنيد و محتوا سازي مداوم را در دستور كار قرار دهيد. بسياري از يوتيوبرهاي موفق هستند كه به صورت روازنه ويديو آپلود مي‌كنند. آن‌ها يوتيوب را شغل اول خود مي‌دانند و بيشترين وقت خود را بر روي آن مي‌گذارند. اصطلاحا به چنين كانال‌هاي هم Daily Upload گفته مي‌شود. يوتيوب نيز چنين كانال‌هايي را ارزشمند مي‌داند. سازندگان اين برنامه مي‌دانند كه چنين يوتيوبرهايي براي مردم وقت مي‌گذارند و كارشان جدي است. البته اگر هم فرصت كافي براي انجام اين كار را نداريد، بهتر است يك روز در ميان نسبت به گذاشتن ويديو اقدام نماييد. حداقل هفته‌اي يك بار را به اين كار اختصاص دهيد تا بلكه بتوانيد در اين خصوص به موفقيت برسيد.

اميدواريم از مطالعه اين مقاله لذت برده باشيد.

آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب

 

Reference : nilanet