روش هاي كسب درآمد از تلگرام

شبكه هاي اجتماعي و ديجيتال ماركتينگ

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

روش هاي كسب درآمد از تلگرام

روش هاي كسب درآمد از تلگرام

دسترسي آسان كاربران و همين طور عدم نياز به سرمايۀ اوليه، محيط كاري ساده پشتيباني از انواع زبان ها مخصوصا زبان فارسي براي كاربران ايراني و همچنين امنيت بالا باعث شده زمينه مناسبي براي كسب درآمد از تلگرام مورد توجه بسياري از كاربران ايراني و حتي خارج از كشور قرار گيرد.

در دنياي امروز بيشتر مردم در كنار استفاده هاي سرگرم كننده در شبكه هاي اجتماعي از آن ها به عنوان منبع درآمد نيز استفاده ميكنند. كسب درآمد از تلگرام و ساير شبكه هاي اجتماعي براي همه به راحتي امكان پذير شده است. حتي براي كساني كه هيچ گونه محصولي براي فروش ندارند. از اين رو تعداد كاربران اين شبكه ها روز به روز در حال افزايش است زيرا هيچ گونه سرمايه اي براي رشد در اين شبكه ها نياز نيست. در اين مقاله سعي داريم روش هاي كسب درآمد از تلگرام و همچنين تكنيك هاي اين روش را با هم مرور كنيم تا سرعت خود را براي تقويت در اين كار چند برابر كنيد.

 

دلايل كسب درآمد از تلگرام:

روش هاي كسب درآمد از تلگرام

روش هاي كسب درآمد از تلگرام

 

جذابيت كسب درآمد از تلگرام دلايل بسيار زيادي دارد. در وضعيت كنوني كه براي شروع يك كسب و كار ساده در بازار فيزيكي با مشكلات زيادي روبرو هستيم مي توانيم به آساني به درآمد برسيم. براي شروع بايد با ويژگي هاي تلگرام براي كسب درآمد از تلگرام آشنايي داشته باشيم.

– دسترسي ساده براي كاربران

براي عضويت در تلگرام فقط يك گوشي موبايل و يا يك تبلت به همراه يك سيم كارت نياز داريم. با اين وجود همه مي توانند راه هاي كسب درآمد از تلگرام را فرا گيرند.

– نياز نداشتن سرمايه اوليه

همانطور كه مي دانيد در بازار هاي آزاد نياز به سرمايه هاي زياد براي كرايه ملك و خريد اجناس داريم ولي در تلگرام نياز به سرمايه گذاري زياد و در برخي كسب و كار ها اصلا نيازي به هيچ گونه سرمايه اي نداريم. به همين دليل افراد مي توانند بدون صرف وقت و هزينه مالي درآمد از تلگرام را آغاز كنند و از اين طريق براي خود به بهره مندي مالي برسند.

– نياز به هيچ گونه مجوزي نداريد

براي كار در بازار آزاد نياز به مجوز هاي زيادي از جمله گواهي پروانه كسب، اماكن و دارايي براي ماليات و… هست ولي در تلگرام تمام اين مراحل حذف شده و خيلي زود مي توانيد كسب و كار خود را شروع كنيد.

– سادگي محيط كار

در واقع شما نياز به هيچ گونه كلاس و آموزشي نداريد و به راحتي مي توانيد پس از ورود به تلگرام به دليل سادگي نحوه كار با آن را ياد مي گيريد و شروع به كار كنيد و از آن بهره ببريد.

– زبان فارسي را پشتيباني مي كند

از مزاياي خوب تلگرام پشتيباني از زبان فارسي براي كاربران ايراني مي باشد. و در نسخه هاي جديد، آپديت هاي خود به زبان فارسي را نيز بدليل حضور بي شمار كاربران ايراني ارائه مي دهد.

– بالا بودن امنيت

يكي از امن ترين شبكه هاي اجتماعي تلگرام است. اگر تمام موارد امنيتي در نظر گرفته شده در آن را رعايت كنيد به هيچ عنوان قابل هك نخواهد بود.

 

مزاياي استفاده از تلگرام نسبت به ساير نرم افزار ها

در ابتدا بايد گفت كه كسب درآمد از تلگرام تنها مختص به اين برنامه نيست ونرم افزار هاي ديگري هم اين امكان را براي كاربران به وجود مي آورند. از نمونه هاي ديگر مي توان واتساپ، اينستاگرام، توييتر و آپارات را نام برد. كه هر كدام از اين نرم افزار ها مزا يا و معايب خود را دارند. يكي از مزيت هاي تلگرام استفاده از ربات هاي پر كاربرد مي باشد. البته ساير اپليكيشن ها نيز ربات هايي دارند ولي هيچ كدام از آن ها مانند تلگرام در اين زمينه پيشرفت نداشته است. يكي از مزاياي تلگرام نسبت به ساير نرم افزار ها تمركز بر روي كانال شماست. در اپليكيشن هاي ديگر مانند اينستاگرام مشكلي روبروي شما اين است كه هر كاربر با دنبال كردن صفحاتي در پيج خود بعد از باز كردن برنامه اينستاگرام خود به خود تمامي صفحاتي كه دنبال كرده است پست هايي گذاشته اند و همه در يك صفحه باز مي شوند و ممكن است پست شما را هرگز نبيند ولي اين مشكل در تلگرام وجود ندارد و وقتي يك كاربر وارد تلگرام مي شود با زدن بر روي كانال تلگرام شما فقط پست هاي مربوط به پيج شما را با يك اسكرول ساده مي بيند.

 

كسب درآمد از تلگرام بدون سرمايه

درآمد بدون سرمايه

درآمد بدون سرمايه

 

در ابتدا اين سؤال پيش مي آيد كه آيا كسب درآمد از تلگرام هزينه هايي دارد؟ تنها هزينه اي كه وجود دارد براي تبليغات در اين نرم افزار براي بالا بردن تعداد اعضا مي باشد در غير اين صورت استفاده از تلگرام كاملا رايگان بوده و بدون سرمايه هم مي توان به درآمد رسيد ولي ممكن است كمي زمان بر باشد.

 

راه اندازي كانال در تلگرام

بعد از نصب برنامه و عضويت در تلگرام ، بايد گزينه ايجاد كانال جديد را انتخاب كرده يك نام كاربري منحصر به فرد انتخاب كنيد. ممكن است اسمي كه در ذهن تان انتخاب كرده ايد قبلا توسط فرد ديگري انتخاب شده باشد پس بايد يك نام جديد برگزينيد. شما همچنين امكان تأسيس چند كانال در تلگرام را براي خودتان خواهيد داشت.

راهنماي جذب فالوور براي كانال تلگرام

راه هاي زيادي براي جذب ممبر تلگرام وجود دارد. براي حضور در كانال خود شما با تبليغات مي توانيد كاربران را دعوت كنيد كه اين كار روش هاي گوناگوني دارد. تبادل يكي از راه هاي تبليغات بدون هزينه در تلگرام است. يكي ديگر از روش هاي مرسوم تبليغ در پيج هاي اينستاگرام و يا كانال هاي ديگر تلگرام مي باشد.

ايجاد محتواي جذاب

يك محتواي جذاب باعث دست به دست شدن آن و افزايش فالوور هاي شما مي شود. البته اين روند بايد هميشگي باشد در غير اين صورت باعث ريزش كاربران از كانال شما خواهد شد.

خريد اكانت و فالوور

خريد كاربر يكي ديگر از راه هاي افزايش فالوور است. البته اين راه را به شما توصيه نمي كنيم زيرا با تغيير محتوا و مديريت كانال تعداد زيادي از كاربران را از دست خواهيد داد. همچنين ممكن است بسياري از كاربران آن كانال كلا غيرفعال باشند.

 

چند روش براي كسب درآمد از تلگرام

4

  1. جذب فالوور براي ديگر كانال ها يكي از روش هاي كسب درآمد از تلگرام از زمان پيدايش تلگرام بوده است. داشتن تجربه كافي در تلگرام و همچنين شيوه هاي جذب فالوور در آن لازمه انجام اين كار است. درآمد اين كار با توجه به توانايي شما و محتواي درون پيچ تان مي تواند بين 30 تا 60 ميليون تومان در ماه باشد.
  2. يكي ديگر از روش هاي كسب درآمد از تلگرام مديريت كانال ساير افراد است. اين كار مستلزم داشتن تخصص و تجربه لازم مي باشد در غير اينصورت حقوق و پورسانت پايين تري دريافت خواهيد كرد.
  3. براي كسب درآمد از تلگرام اگر به راه اندازي كانال علاقه نداريد مي توانيد براي كانال هاي ديگران محتوا توليد كنيد. در هر زمينه اي ممكن است تبليغاتي به شما سپرده شود وشما بايد متناسب با موضوع محتوا تهيه كنيد. محتوا بايد به روز باشد. در صورت خالي بودن كانال از محتوا، تعداد كاربران ريزش خواهد داشت.
  4. ساخت ربات يكي ديگر از راه هاي كسب درآمد از تلگرام است. مديريت، عضو گيري و حذف اعضا مي تواند توسط ربات ها صورت گيرد. با طراحي ربات مي توانيد بسياري از برنامه هاي كانال ها را بصورت خودكار انجام دهيد و از اين طريق درآمد كسب كنيد.
  5. دريافت كميسيون از فروشگاه ها براي فروش محصولاتشان مي تواند يك روش عالي براي كسب درآمد از تلگرام باشد.
  6. يكي از روش هاي هميشگي كسب درآمد، آموزش است. مي توانيد در زمينه تخصص خود پادكست هاي آموزشي درست كنيد و براي كسب درآمد از تلگرام آن ها را منتشر كنيد.
  7. افزايش تعداد اعضا توسط بانك شماره تلگرام هم مي تواند به عنوان يكي از راه هاي تبليغات استفاده شود.

 

تلگرام و ارزهاي ديجيتال

تلگرام و ارزهاي ديجيتال

تلگرام و ارزهاي ديجيتال

 

در سال 2021 ارزهاي ديجيتال توجه افراد زيادي را به خود جذب كرد. با رشد ارزهاي ديجيتال، بازار ايردراپ هاي ارز ديجيتال نيز بسيار رونق گرفت.

ايردراپ به فرآيندي گفته مي شود كه در آن تيم توسعه دهنده يك ارز ديجيتال جديد، به منظور تبليغ و جذب افراد به سمت ارز ديجيتال و پروژه خود، توكن هاي خود را به صورت هديده به مردم مي دهند. اين فرآيند بيشتر از طريق رباط هاي تلگرامي انجام مي شود.

با توجه به اينكه در سال 1400 ايران نيز ديد باز تري نسبت به ارزهاي ديجيتال دارد، مي توان گفت كه در سال هاي آينده شاهد ظهور ارزهاي ديجيتال جديد ايراني خواهيم بود. اين موضوع مي تواند در آينده بازار كار برنامه نويسان رباط تلگرامي ايراني را بسيار پر رونق كند و زمينه كسب درآمد از تلگرام را براي ايراني ها ايجاد كند.

Reference : nilanet

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.