آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب

شبكه هاي اجتماعي و ديجيتال ماركتينگ

شنبه ۲۸ مرداد ۰۲

آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب

آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب

تا چندي پيش همه جا صحبت از اينستاگرام بود. افراد به دنبال اين بودند تا حسابي را در اين برنامه ايجاد كرده و به دنبال افزايش دنبال كننده‌هاي خود باشند. امروزه اما شرايط تا حدي تغيير كرده است؛ چرا كه نام يوتيوب بر سر زبان‌ها افتاده است. هر كجا كه برويد، ممكن است نام اين برنامه به گوشتان بخورد و مردم از آن به عنوان منبعي براي كسب ثروت ياد كنند، در ادامه آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب مي پردازيم.

با توجه به درآمد دلاري‌اي كه يوتيوب براي مردم به ارمغان مي‌آورد، بديهي است كه ايراني‌ها مي‌توانند از اين راه به بهترين شكل استفاده كنند و حقوق خوبي را دريافت نمايند. البته گرفتن اين حقوق از سوي سازندگان اين برنامه، آن هم در ايران كاري دشوار است، اما افراد تصميم خود را براي يوتيوبر شدن مي‌گيرند و از استراتژي‌هاي گوناگوني در اين راه بهره مي‌برند. البته موفقيت يوتيوبرهاي ايراني در چند ماه اخير نيز بي تاثير نبوده است. اشخاص اين موفقيت‌ها را به چشم مي‌بينند و تصميم مي‌گيرند كه آن‌ها هم دنباله روي راه آن‌ها باشند. افرادي هستند كه كار خود را آغاز كرده‌اند، اما در دريافت سابسكرايبرهاي بيشتر ناتوان مانده‌اند. به همين دليل، آن‌ها هر چه سريع‌تر بايد دست به كار شوند و ترفندهايي را براي بهتر شدن انجام دهند. ما تا به حال مطالبي را در اين حوزه در دسترس قرار داده‌ايم كه پيشنهاد مي‌كنيم حتما سري به آن‌ها بزنيد. مطالعه اين مقالات در نهايت به شما كمك مي‌كند تا يوتيوبر موفقي شويد و بازديدهاي فوق العاده‌اي را براي ويديوهاي خود مشاهده نماييد. امروز نيز در خدمت شما هستيم تا به موضوع آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب بپردازيم. در واقع مي‌خواهيم ترفندهايي را به شما معرفي كنيم كه در نهايت بيشتر شدن اين سابسكرايب‌ها را به دنبال خواهد داشت. پس تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

 

يك موضوع مشخص براي خود انتخاب كنيد

شبكه هاي اجتماعي

شبكه هاي اجتماعي

 

شايد تا به حال يوتيوبرهايي را به صورت تصادفي ديده باشيد كه موضوعات كانالشان از شير مرغ تا جان آدميزاد است. اين دسته از افراد تصور مي‌كنند كه مي‌توانند توجه تمام افراد را به خود جلب نمايند، در صورتي كه هرگز اين طور نيست. افراد بسيار كمي هستند كه مي‌توانند با اين منوال به موفقيت برسند. در واقع اگر به يوتيوبرهاي موفق نگاهي داشته باشيد، متوجه مي‌شويد كه بر روي يك موضوع خاص تمركز كرده‌اند. حال در ميان اين موضوع اساسي كانال، ويديوهاي ديگري را هم در دسترس قعموم قرار مي‌دهند كه البته آن هم به ندرت رخ مي‌دهد؛ ويديوهايي همچون روزمرگي و ولاگ كه مي‌توانند اهميت خاص خودشان را داشته باشند. خوشبختانه امروزه موضوعات گوناگوني براي شروع فعاليت در يوتيوب به چشم مي‌خورد كه مي‌توانيد با توجه به سليقه و هدفي كه داريد، نسبت به انتخاب يكي از آن‌ها اقدام نماييد. اگر هم نمي‌دانيد كه كدام موضوع را انتخاب كندي، توصيه مي‌كنيم در اين باره جست و جويي در اينترنت داشته باشيد. مقاديري از موضوعات پرطرفدار در يوتيوب براي شما خواهد آمد و سپس مي‌توانيد از ميان آن‌ها يكي را برگزينيد. البته در انتخاب اين موضوع بايد نهايت دقت و توجه را به خرج دهيد. افراد زيادي بوده‌اند ك هموضوعي را براي خود انتخاب كرده‌، اما در ادامه پشيمان شده‌اند. شما نبايد در دسته اين افراد قرار بگيريد؛ چرا كه پريدن از اين شاخه به آن شاخه، هيچ كمكي به شما نخواهد كرد.

 

درك هر چه بهتر الگوريتم هاي يوتيوب

يوتيوب نيز مانند اينستاگرام و ديگر برنامه‌هاي مربوط به شبكه‌هاي اجتماعي از الگوريتم‌هايي براي در دسترس قرار دادن ويديوها استفاده مي‌كند. اين الگوريتم‌ها گسترده است و شما با مرور زمان بايد آن‌ها را بشناسيد تا بتوانيد كانالي فوق‌العاده داشته باشيد. براي نمونه و در وهله اول، محتواي شما بايد كاملا خاص باشد و نظير آن در جاي ديگري مشاهده نشود. چنان چه يوتيوب متوجه شود كه اين محتوا خاص نيست و كپي برداري از ديگران است، ممكن است دو راه پيش روي شما قرار دهد. امكان دارد كه كانال شما در همان ابتدا به علت مسائل مربوط به كپي رايت بسته شود، و يا اين كه اين اتفاق رخ ندهد، اما در ادامه حقوقي به شما تعلق نخواهد گرفت. تعداد لايك‌ها براي يوتيو از اهميت بالايي برخوردار است. بديهي است كه هر چه تعداد لايك‌ها بيشتر باشد، يوتيوب متوجه مي‌شود كه كانال شما ارزش بالاتري دارد و آن را به ديگران نيز توصيه مي‌كند. پينشهاد دادن اين ويديوها به ديگران باعث مي‌شود كه سابسكرايبرهاي بيشتري هم دريافت نماييد. ضمنا فراموش نكنيد كه معطل شدن افراد بر روي ويديوي شما نيز تاثير به سزايي در معرفي ويديوهايتان به ديگران خواهد داشت. به عبارت ديگر، ممكن است مردم صرفا چند ثانيه بر روي ويديو شما معطل بمانند و خيلي سريع به سراغ موارد ديگر بروند. اين نوع از بازديد هيچ كمكي به شما نخواهد كرد. در مقابل اگر مردم چند دقيقه‌اي را براي نظاره كردن ويديوي شما وقت بگذارند، يوتيوب نيز كانال شما را ارزشمند خواهد دانست.

براي درك بهتر تمامي الگوريتم هاي گوگل و يوتيوب و آموزش سئو يوتيوب مي توانيد به دوره آموزش سئو نيلانت مراجعه كنيد.

 

خريد سابسكرايب يوتيوب

خريد سابسكرايب يوتيوب

خريد سابسكرايب يوتيوب

 

امروزه برخي از فروشگاه‌ها نسبت به فروش سابسكرايب اقدام مي‌كنند. اگر مي‌بينيد كه يك كانال در يوتيوب به صورت ناگهاني افزايش سابسكرايب پيدا مي‌كند، يكي از دلايل آن را مي‌تواند خريد سابسكرايب يوتيوب باشد. با وجود اين كه اين استراتژي در نوع خود مي‌تواند تا حدي ياري‌رسان شما باشد، اما در نظر داشته باشيد كه بهتر است از ديگر روش‌ها بهره ببريد. شما بايد محتواسازي خود را قوي كنيد و ويديوهايتان آن قدر خوب و با كيفيت باشد كه به فكر چنين كارهايي هم نباشيد. اين همان كاري است كه امروزه يوتيوبرهاي موفق كشورمان انجام مي‌دهند. در درجه اول، موضوعاتي كه اين دسته از افراد به آن‌ها مي‌پردازند، بسيار جذاب و گيرا است. همچنين آن‌ها براي ويرايش ويديوهاي خود نيز وقت مي‌گذارند تا در نهايت بتوانند بهترين بازخوردها را از مردم بگيرند. پس ما نيز توصيه مي‌كنيم كه تمركز خود را بر روي اين كارها بگذاريد. 

كسب درآمد از شبكه هاي اجتماعي با نيلانت 

 

انتخاب عناوين جذاب براي ويديوها

مورد ديگري كه اهميت فراواني دارد، انتخاب تايتل يا همان عناوين ويديوهايتان خواهد بود. چنان چه براي ويديوهاي خود از تيترهاي فوق العاده استفاده كنيد، سبب مي‌شود تا بازديد بيشتري هم بگيريد. اين افزايش بازديد بعضا منتج به افزايش سابسكرايب هم خواهد شد. البته در اين خصوص مي‌توانيد شيطنت‌هايي هم به خرج دهيد و كمي اغراق را چاشني عناوين ويديوهاي خود كنيد. جدا از آن، انتخاب نامي مناسب براي كانال نيز اهميت زيادي دارد. سعي كنيد كه اين نام حداقل به اسم يوتيوبرهاي معروف شبيه نباشد؛ چرا كه بعدا مشكلاتي در زمينه جست و جو توسط ديگران به وجود خواهد آمد. اين نام نيز بايد به نوبه خود خاص و يونيك باشد. ضمن اين كه اسم كانال شما بايد كوتاه باشد تا ديگران بتوانند به سادگي آن را پيدا كنند و ايرادي از اين بابت به چشم نخورد.

 

انتخاب كاور جذاب براي ويديوها

كاور جذاب براي ويديوها

كاور جذاب براي ويديوها

 

حتما در مورد اهميت كاور در اينستاگرام مطالبي را شنيده‌ايد. اين اهميت در يوتيوب نيز وجود دارد و شما مي‌توانيد براي ويديوهاي خود كاور انتخاب كنيد. اين كاور در يوتيوب با نام تامبنيل نيز شناخته مي‌شود. در واقع افراد در ابتدا تامبنيل شما را مشاهده مي‌كنند و سپس مي‌توانند وارد آن شوند. در صورتي كه اين كاور جذاب باشد، احتمالا افزايش بازديد را براي شما به ارمغان خواهد آورد. پيشنهاد ما اين است كه يه كاور ويديوهاي يوتيوبرهاي معروف دقت داشته باشيد تا بتوانيد از آن‌ها الهام بگيريد. آن‌ها علاوه بر اديت ويديو، روزانه وقتي را هم صرف ويرايش تصاوير و قرار دادنشان به عنوان كاور ويديو مي‌كنند كه اين نيز ترفندي ديگر به شمار مي‌رود. كاور ويديوي شما بايد حسابي جلب توجه كند و مي‌توانيد در آن‌ها از رنگ‌هاي گوناگون نيز استفاده كنيد. با وجود اين كه ويرايش تصاوير به وسيله نرم افزارهاي موبايل مانند اينشات نيز انجام پذير است، اما ما توصيه مي‌كنيم كه اين كار را با نرم افزارهاي قدترمند موجود بر روي رايانه‌هاي شخصي انجام دهيد. برنامه‌هاي گوناگوني براي اين منظور ساخته شده‌اند، اما بي شك بهترين گزينه در اين زمينه فتوشاپ است. ابزارها و ابزارك‌هاي مختلفي در اين برنامه وجود دارد كه هر يك كارهايي را براي شما انجام خواهند داد. افراد زيادي مي‌گويند كه يادگيري اين برنامه دشوار است و به همين دليل به سراغش نمي‌روند. حقيقت اين است كه يوتيوبر شدن به هيچ وجه آسان نيست و براي موفقيت در آن بايد پله‌ها را يكي بعد از ديگري طي كنيد. اين هم يكي از پله‌هاي بلند است و براي اين كه بتوانيد كاورهايي در حد عادي را توليد كنيد، بايد حداقل چند روزي را صرف آموزش اين برنامه كنيد. اين موضوع براي ويرايش ويديوها نيز صدق مي‌كند. با اين كه براي اين منظور هم اپليكيشن‌هاي اندرويدي و آي او اسي ديده مي‌شوند، اما استفاده از نرم افزارهايي نظير ادوبي پريمير و موارد مشابه را به شما توصيه مي‌كنيم. منابع مختلفي هم براي آموزش اين برنامه‌ها وجود دارند كه مي‌توانيد از آن‌ها بهره ببريد. 

نيلانت

 

توليد محتوا براي يوتيوب به صورت هميشگي

در پايان اين مقاله بايد نكته‌ ديگري را به شما بگوييم كه بي شك كمكتان خواهد كرد. آن هم اين است كه توليد محتواي شما بايد به صورت مداوم باشد. اگر يك هفته ويديو آپلود مي‌كنيد و بيخيال همه چيز مي‌شويد و مجددا دو هفته بعد به سراغ يوتيوب مي‌آييد، بايد بگوييم كه متاسفيم و به جايي نخواهيد رسيد؛ مگر اين كه تصميم خود را عوض كنيد و محتوا سازي مداوم را در دستور كار قرار دهيد. بسياري از يوتيوبرهاي موفق هستند كه به صورت روازنه ويديو آپلود مي‌كنند. آن‌ها يوتيوب را شغل اول خود مي‌دانند و بيشترين وقت خود را بر روي آن مي‌گذارند. اصطلاحا به چنين كانال‌هاي هم Daily Upload گفته مي‌شود. يوتيوب نيز چنين كانال‌هايي را ارزشمند مي‌داند. سازندگان اين برنامه مي‌دانند كه چنين يوتيوبرهايي براي مردم وقت مي‌گذارند و كارشان جدي است. البته اگر هم فرصت كافي براي انجام اين كار را نداريد، بهتر است يك روز در ميان نسبت به گذاشتن ويديو اقدام نماييد. حداقل هفته‌اي يك بار را به اين كار اختصاص دهيد تا بلكه بتوانيد در اين خصوص به موفقيت برسيد.

اميدواريم از مطالعه اين مقاله لذت برده باشيد.

آموزش افزايش سابسكرايب يوتيوب

 

Reference : nilanet

11 تا از بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان (و تقویت آن)

می شود گفت که هیچ منبع آنلاینی به اندازه یوتیوب نمی تواند به زبان آموزان کمک کند تا انگلیسی یاد بگیرند. ویدئوهای بسیار زیادی در یوتیوب وجود دارد که ساعت ها آموزش رایگان زبان انگلیسی را در اختیار شما می گذارند و اگر واقعا قصد یادگیری زبان داشته باشید به هیچ وجه نباید از آنها غافل شوید. علاوه بر این، شما در یوتیوب می توانید ویدیوها را با زیرنویس تماشا کنید، سرعت پخش را کمتر کنید، آن را متوقف کنید و هر کلمه ای متوجه نشدید را دوباره پخش کنید.

کانال های آموزش زبان در یوتیوب بسیار زیاد هستند ولی ما اینجا مجبوریم فقط به چند مورد از آنها اشاره کنیم. این شما و این هم بهترین کانال های یادگیری زبان انگلیسی در یوتیوب!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.